![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
“Het gaat om gewelddaden en seksuele agressie gepleegd door georganiseerde bendes. Het fenomeen wordt door de Zweedse politie in verband gebracht met de sterke toename in immigratie die in 2015 op gang kwam.” Dit ontkennen en/of minimaliseren getuigt pas van échte wereldvreemdheid, net om de gaten in je eigen idealisme niet onder ogen hoeven te zien. Citaat:
Ach, laten we anders nog even wachten tot ze met 20-25% zijn, mss kunnen we tegen dan de zaken wat beter in perspectief bekijken…
![]() |
![]() |
#762 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is niks gekleurd aan de criminaliteicijfers waar ik me op baseer, in tegenstelling tot die "tig" krantenknipsels die jij aanbrengt. Citaat:
Citaat:
't wou wat zijn als we vanaf nu al onze statistieken in eenheden als "tig" plaatsen. Dan kan iedereen wel iets vinden wat em aanstaat. Ma bon, dit si weer dezelfde discussie als vroeger. Met u heb ik die al gedaan. We zijn rond denk ik (want dit is weer 't zelfde). Ik sta er gewoon va te kijken dat Anna List nu blijkbaar ook zijn kritische geest is verloren.
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2018 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Minister-President
|
![]() Nee dat zeg ik niet.
Al wie dat zegt dat Zweden hopeloos verloren is of het einde van het democratisch Westen voorbij is,... die overdrijft
![]() |
#765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer zal jij je zorgen beginnen maken ??? Als het spreekwoordelijke kalf helemaal verdronken is ???
![]() |
![]() |
#766 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pak nu onze houding rond de terroristische aanslagen. Zijn de middelen en de opofferingen die we in "veiligheid" hebben gestoken proportioneel met de vermeden schade? Ik durf dat in twijfel te trekken...
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden Juncker en Merkel (de twee grootste Europese voorvechters voor islamitische migratie) al ooit zo'n islam-buurt van dichtbij gezien hebben. Neen, natuurlijk niet, want met hun 30K€/maand, vertoeven zij uiteraard in elitaire villawijken, waar dat soort problemen onbestaande zijn.
![]() |
![]() |
#768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Minister-President
|
![]() Een probleem, inderdaad. Edoch, niet het einde van De Beschaving
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat, en de gedwongen hoofddoeken, de ramadan waar werkgevers rekening zouden moeten mee houden, de gedwongen en gearrangeerde huwelijken, de inteelt, de ongelijkheid man/vrouw, het buiten proportioneel belang van hun godsdienst,.....enz.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2018 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
etc etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hey, de beschaving is niet in gevaar, hoor ![]() https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=769
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2018 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar geen paniek zegt Voltian. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Minister-President
|
![]() Het Einde Is Nabij
![]() |
#777 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#778 |
Banneling
|
![]() toch voor diegene die één vd holebi's die mij dierbaar is ooit aanraakt en waarvan ik aan de identiteit raak, dat kan ik u gerust garanderen. nuance en perspectief zal dan niet voorhanden zijn. degene die dat doet, eindigt met zijn penis en teelballen in zijn mond. bij wijze van voorbeeld zeg maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge moet ne keer lezen wat de Vlaams Blokkers van weleer te zeggen hadden over holebi's. Als die toen an de macht zouden zijn, de holebi's zouden evengoed vervolgd worden als moslims nu aan de macht zouden zijn. Ik ben blij dat dat standpunt toch langzaam is geevolueerd naar meer respect voor holebi-rechten)
![]() |
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ipv dat de Vl.Regering simpelweg de hoofddoek in het GO zou verbieden, zegt een platte vijg als Crevits dat de scholen onderling mogen beslissen. Hoe groot is die hare paraplu wel niet ?? ![]()
![]() |