Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2018, 09:04   #841
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Martinez had dus beter Naingollan meegenomen om hem op de bank te houden? Zodat het volk 'tevreden' zou zijn?
in een wedstrijd tegen een tegenstander die met 10 voor eigen doel kruipt, is Nainggolan zowat de enige die er van in de tweede lijn een kanonbal kan intrappen.

dat heeft hij al bewezen trouwens.

en wedstrijden waarin noch Hazard, noch Debruyne, noch Mertens een opening kunnen trekken die hebben we op het laatste EK effectief gehad hoor, en ja, daarin scoorde uiteindelijk Nainggolan...

als ik trouwens enige waarde moet hechten aan het bankzit argument dat je hier presenteert, zou Martinez best slechts met 11 spelers vertrekken ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 22 mei 2018 om 09:05.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 09:06   #842
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ga je nu echt proberen volhouden dat Dendoncker of Tielemans een plus zouden zijn tov Nainggolan mee te nemen???
Dendoncker is mee omdat er in de verdediging een drietal potentiële gekwetsten zijn. De verdediging is veruit het onzekerste punt van de ploeg. Tielemans kan ook als verdedigende middenvelder spelen.

En het is heel simpel: Martinez vertrouwt Naingolan niet als verdedigende speler.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 mei 2018 om 09:06.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 09:08   #843
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ga je nu echt proberen volhouden dat Dendoncker of Tielemans een plus zouden zijn tov Nainggolan mee te nemen???
Ik heb da nooi beweerd, je kan proberen de vraag te beantwoorden.

Of om ze anders te stellen: als je iemand selecteert waarvan je weet dat hij, behoudens blessure van de titularis, op de bank gaat blijven zitten, wie neem je dan : Nainggolan of Dendoncker? (Wetende dat de 'echte' vervangers Fellaini en Dembele heten).
Oud 22 mei 2018, 09:10   #844
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb da nooi beweerd, je kan proberen de vraag te beantwoorden.

Of om ze anders te stellen: als je iemand selecteert waarvan je weet dat hij, behoudens blessure van de titularis, op de bank gaat blijven zitten, wie neem je dan : Nainggolan of Dendoncker? (Wetende dat de 'echte' vervangers Fellaini en Dembele heten).
de bedoeling is toch dat je er iets aan hebt, mocht het ooit zo ver komen dat hij moet opdraven, niet??? aan wie ga je dan t meest hebben, aan Nainggolan of Dendoncker ?!?
Oud 22 mei 2018, 09:11   #845
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dendoncker is mee omdat er in de verdediging een drietal potentiële gekwetsten zijn. De verdediging is veruit het onzekerste punt van de ploeg. Tielemans kan ook als verdedigende middenvelder spelen.

En het is heel simpel: Martinez vertrouwt Naingolan niet als verdedigende speler.
dat zou kunnen, en dan zou dat Martinez volstrekte vrijheid zijn ... maar waarom communiceerde hij hier dan niet over???
Oud 22 mei 2018, 09:14   #846
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
in een wedstrijd tegen een tegenstander die met 10 voor eigen doel kruipt, is Nainggolan zowat de enige die er van in de tweede lijn een kanonbal kan intrappen.

dat heeft hij al bewezen trouwens.

en wedstrijden waarin noch Hazard, noch Debruyne, noch Mertens een opening kunnen trekken die hebben we op het laatste EK effectief gehad hoor, en ja, daarin scoorde uiteindelijk Nainggolan...

als ik trouwens enige waarde moet hechten aan het bankzit argument dat je hier presenteert, zou Martinez best slechts met 11 spelers vertrekken ...
En Fellaini kan dat met het hoofd terwijl Witsel en De Bruyne wel degelijk over een uitstekend afstandsschot beschikken, net als Vertonghen.
Maar begrijp ik het goed: Nainggolan op de bank en laten inkomen de laatste pakweg twintig minuten indien de Rode Duivels geen opening vinden?
Veel zal hij niet spelen, het probleem blijft dus hetzelfde.
Oud 22 mei 2018, 09:17   #847
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
En Fellaini kan dat met het hoofd terwijl Witsel en De Bruyne wel degelijk over een uitstekend afstandsschot beschikken, net als Vertonghen.
Maar begrijp ik het goed: Nainggolan op de bank en laten inkomen de laatste pakweg twintig minuten indien de Rode Duivels geen opening vinden?

exact, en op die manier heeft hij bij t vorige EK ook zijn absolute nut bewezen.
waarom zou dat een probleem zijn??

denk je dat Martinez iedereen die hij mee neemt even veel gaat laten spelen mss??
Oud 22 mei 2018, 09:19   #848
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de bedoeling is toch dat je er iets aan hebt, mocht het ooit zo ver komen dat hij moet opdraven, niet??? aan wie ga je dan t meest hebben, aan Nainggolan of Dendoncker ?!?
Je antwoord nog steeds niet op de vraag... neem je Nainggolan mee als je weet dat hij maximaal bankzitter zal zijn. Misschien is het gebrek aan antwoord wel een antwoord op zich.

En je probeert het verkeerd, zoals ik zei, de eerste vervanging van de titularissen is niet Dendoncker, maar spelers als Fellaini en Dembele. Dendoncker zou slechts inkomen (op het middenveld) als ook zij zouden wegvallen. Dendoncker weet dat en aanvaardt dat.
Oud 22 mei 2018, 09:21   #849
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Je antwoord nog steeds niet op de vraag... neem je Nainggolan mee als je weet dat hij maximaal bankzitter zal zijn. Misschien is het gebrek aan antwoord wel een antwoord op zich.

En je probeert het verkeerd, zoals ik zei, de eerste vervanging van de titularissen is niet Dendoncker, maar spelers als Fellaini en Dembele. Dendoncker zou slechts inkomen (op het middenveld) als ook zij zouden wegvallen. Dendoncker weet dat en aanvaardt dat.
post 847.
en als (voetbaltechnische) aanvulling nog dat hij op die post in zulke gesloten match absoluut de voorkeur verdient op Witsel.
Oud 22 mei 2018, 09:25   #850
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
exact, en op die manier heeft hij bij t vorige EK ook zijn absolute nut bewezen.
waarom zou dat een probleem zijn??

denk je dat Martinez iedereen die hij mee neemt even veel gaat laten spelen mss??
Dus als België gewoon scoort blijft hij nog steeds op de bank. Op het EK werd Nainggolan trouwens niet gebruikt in die rol, hij was titularis, behalve tegen Ierland.

En zoals ik eerder zei, Fellaini kan die rol ook aan, wat hij al bewezen heeft.
Oud 22 mei 2018, 09:29   #851
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
post 847.
Neen, je hebt de vraag daar niet beantwoord. Je bent ervan uitgegaan dat België elke keer tegen versterkte burchten zal spelen en er nooit door zal geraken.

Stel dat zich niet voordoet, wat doe je dan met Nainggolan. De vraag is echt eenvoudig, hoor...

Citaat:
en als (voetbaltechnische) aanvulling nog dat hij op die post in zulke gesloten match absoluut de voorkeur verdient op Witsel.
Dat is duidelijk de mening niet van Martinez. Omdat je in zo'n wedstrijden nog meer taktische discipline op de 'zes' nodig hebt.
Oud 22 mei 2018, 09:32   #852
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, je hebt de vraag daar niet beantwoord. Je bent ervan uitgegaan dat België elke keer tegen versterkte burchten zal spelen en er nooit door zal geraken.

Stel dat zich niet voordoet, wat doe je dan met Nainggolan. De vraag is echt eenvoudig, hoor...

Dat is duidelijk de mening niet van Martinez. Omdat je in zo'n wedstrijden nog meer taktische discipline op de 'zes' nodig hebt
.
Gisteren nog in extra-time gehoord dat dat de mening is van de meeste (of toch heel veel) trainers.
Oud 22 mei 2018, 09:33   #853
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat is duidelijk de mening niet van Martinez. Omdat je in zo'n wedstrijden nog meer taktische discipline op de 'zes' nodig hebt.
daar heb ik naar mijn mening nu al drie keer op geantwoord.

dan blijft hij op de bank, maar de kans dat BE niet meestal tegen een versterkte burcht zal spelen is bijzonder klein.

als je het EK herinnert dan herinner je je ook dat toen altijd gezegd werd dat BE het makkelijker heeft tegen beter voetballende ploegen dan tegen verdedigende. Theorie die ik niet volg maar soit wat wel is, is dat onze gouden generatie nog nooit een afdoend antwoord vond tegen zulke ploegen ... tenzij met Naingollan, onder Wilmots na de worldcup 2014 (die hij ook miste) de Rode Duivels de grinta bezorgde die in Brazilië ontbrak. In juni 2016 scoorde hij zo het kwalificerend doelpunt tijdens het EK en telde daardoor de Zweden uit.
Oud 22 mei 2018, 09:33   #854
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan zal eerst Batshuayi als tweede spits inkomen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 mei 2018 om 09:33.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 09:34   #855
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Van voetbal ken ik weinig of niets. Ik had mij altijd al afgevraagd waar dat tattoo -manneke vandaan kwam. Deze morgen heb ik in mijn krant daar eindelijk iets over gevonden. Van Indonesische afkomst en opgegroeid in Antwerpen. Als voetballer zeer getalenteerd maar weet nooit wanneer hij zijn klep moet houden. Kortom, een goed voetballende ambetanterik. Tja...
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 09:36   #856
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus als België gewoon scoort blijft hij nog steeds op de bank. Op het EK werd Nainggolan trouwens niet gebruikt in die rol, hij was titularis, behalve tegen Ierland.

En zoals ik eerder zei, Fellaini kan die rol ook aan, wat hij al bewezen heeft.
deze is puur subjectief van mij, dat weet ik hoor maar

sorry, je kan gelijk hebben over Fellaini, maar daar kan mijn voetbalminnend hart gewoon niet over.

hij kan efficient zijn, maar Fellaini is een bokser, geen voetballer. als hij een arbiter treft die m in t oog houdt en zijn reputatie kent (en wie kent die vandaag niet?) ... dan fluit die arbiter bij elk duel dat hij aan gaat, want hij gebruikt altijd zijn armen en ellebogen.

dat vind ik nu een eens een risicospeler.
Oud 22 mei 2018, 09:37   #857
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Van voetbal ken ik weinig of niets. Ik had mij altijd al afgevraagd waar dat tattoo -manneke vandaan kwam. Deze morgen heb ik in mijn krant daar eindelijk iets over gevonden. Van Indonesische afkomst en opgegroeid in Antwerpen. Als voetballer zeer getalenteerd maar weet nooit wanneer hij zijn klep moet houden. Kortom, een goed voetballende ambetanterik. Tja...
Dat heeft hij gisteren trouwens weer bewezen door zijn communicatie op zijn niet-selectie. Ipv wat diplomatisch te zijn direct met de voeten vooruit.
Oud 22 mei 2018, 09:37   #858
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dan zal eerst Batshuayi als tweede spits inkomen.
Of Fellaini.

Maar voor sommigen zal en moet Nainggolan koste wat koste mee, en alle redenen daarvoor zijn welkom.
Oud 22 mei 2018, 09:37   #859
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Famillie?
Oud 22 mei 2018, 09:38   #860
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de mens is al 17 jaar dood, ocharme.

mis m nog elke dag.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be