![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat heeft hij al bewezen trouwens. en wedstrijden waarin noch Hazard, noch Debruyne, noch Mertens een opening kunnen trekken die hebben we op het laatste EK effectief gehad hoor, en ja, daarin scoorde uiteindelijk Nainggolan... als ik trouwens enige waarde moet hechten aan het bankzit argument dat je hier presenteert, zou Martinez best slechts met 11 spelers vertrekken ... Laatst gewijzigd door Anna List : 22 mei 2018 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is heel simpel: Martinez vertrouwt Naingolan niet als verdedigende speler.
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 mei 2018 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of om ze anders te stellen: als je iemand selecteert waarvan je weet dat hij, behoudens blessure van de titularis, op de bank gaat blijven zitten, wie neem je dan : Nainggolan of Dendoncker? (Wetende dat de 'echte' vervangers Fellaini en Dembele heten).
![]() |
![]() |
#844 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar begrijp ik het goed: Nainggolan op de bank en laten inkomen de laatste pakweg twintig minuten indien de Rode Duivels geen opening vinden? Veel zal hij niet spelen, het probleem blijft dus hetzelfde.
![]() |
![]() |
#847 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
exact, en op die manier heeft hij bij t vorige EK ook zijn absolute nut bewezen. waarom zou dat een probleem zijn?? denk je dat Martinez iedereen die hij mee neemt even veel gaat laten spelen mss?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je probeert het verkeerd, zoals ik zei, de eerste vervanging van de titularissen is niet Dendoncker, maar spelers als Fellaini en Dembele. Dendoncker zou slechts inkomen (op het middenveld) als ook zij zouden wegvallen. Dendoncker weet dat en aanvaardt dat.
![]() |
![]() |
#849 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en als (voetbaltechnische) aanvulling nog dat hij op die post in zulke gesloten match absoluut de voorkeur verdient op Witsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals ik eerder zei, Fellaini kan die rol ook aan, wat hij al bewezen heeft.
![]() |
![]() |
#851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je hebt de vraag daar niet beantwoord. Je bent ervan uitgegaan dat België elke keer tegen versterkte burchten zal spelen en er nooit door zal geraken.
Stel dat zich niet voordoet, wat doe je dan met Nainggolan. De vraag is echt eenvoudig, hoor... Citaat:
![]() |
![]() |
#852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#853 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan blijft hij op de bank, maar de kans dat BE niet meestal tegen een versterkte burcht zal spelen is bijzonder klein. als je het EK herinnert dan herinner je je ook dat toen altijd gezegd werd dat BE het makkelijker heeft tegen beter voetballende ploegen dan tegen verdedigende. Theorie die ik niet volg maar soit wat wel is, is dat onze gouden generatie nog nooit een afdoend antwoord vond tegen zulke ploegen ... tenzij met Naingollan, onder Wilmots na de worldcup 2014 (die hij ook miste) de Rode Duivels de grinta bezorgde die in Brazilië ontbrak. In juni 2016 scoorde hij zo het kwalificerend doelpunt tijdens het EK en telde daardoor de Zweden uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 mei 2018 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van voetbal ken ik weinig of niets. Ik had mij altijd al afgevraagd waar dat tattoo -manneke vandaan kwam. Deze morgen heb ik in mijn krant daar eindelijk iets over gevonden. Van Indonesische afkomst en opgegroeid in Antwerpen. Als voetballer zeer getalenteerd maar weet nooit wanneer hij zijn klep moet houden. Kortom, een goed voetballende ambetanterik. Tja...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sorry, je kan gelijk hebben over Fellaini, maar daar kan mijn voetbalminnend hart gewoon niet over. hij kan efficient zijn, maar Fellaini is een bokser, geen voetballer. als hij een arbiter treft die m in t oog houdt en zijn reputatie kent (en wie kent die vandaag niet?) ... dan fluit die arbiter bij elk duel dat hij aan gaat, want hij gebruikt altijd zijn armen en ellebogen. dat vind ik nu een eens een risicospeler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#858 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of Fellaini.
Maar voor sommigen zal en moet Nainggolan koste wat koste mee, en alle redenen daarvoor zijn welkom.
![]() |
#859 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#860 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |