|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  28 september 2018, 19:08 | #1 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |  Veiligheidslek treft bijna 50 miljoen accounts van Facebook Veiligheidslek treft bijna 50 miljoen accounts van Facebook Citaat: 
 Rommel is het.  
				__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. | |
|   |   | 
|  28 september 2018, 19:43 | #2 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 27 april 2004 
				 |   Gelukkig staan er op die 50 miljoen niks interessant. 
				__________________ Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? | 
|   |   | 
|  29 september 2018, 07:35 | #3 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 juli 2004 
				 |   Zijn er nog mensen die een FB-account hebben?     
				__________________ Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet | 
|   |   | 
|  29 september 2018, 07:55 | #4 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  2 juni 2006 
				 |   Ik ben waarschijnlijk nr 50.000.001.  Niks problemen.  Ook mijn FB-vrienden niet.  't Zal wel bij Amerikaanse FB-ers zijn, die hebben altijd iets aan de hand - mmm, ik ga die Amerikaanse vriendin er eens uitsmijten, denk ik   
				__________________ Zo is 't. | 
|   |   | 
|  29 september 2018, 08:04 | #5 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |   Citaat: 

__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. | |
|   |   | 
|  29 september 2018, 08:25 | #6 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 oktober 2003 Locatie: Jem Enfous 
				 |   Huhu onlangs aangemaakt.  Compleet oninteressant. Tijdverlies 
				__________________ De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 | 
|   |   | 
|  29 september 2018, 09:09 | #7 | |
				 |   Die 'smoelboek' gekte gaat best ver hoor. Enkele jaren geleden was er iemand die de vraag stelde nadat zijn werkgever het hem/haar zo goed als verplicht had om een account te maken op FB. Citaat: 
 De bewuste site is ook prima voor andere zaken die met het 'Internet' te maken hebben. Ius Mentis Account(s) verwijderen mocht u dat willen doen. justdelete me  
|   |   | 
|  29 september 2018, 09:21 | #8 | |
				 |   Citaat: 
 https://www.theverge.com/2018/3/20/1...t-data-privacy alstublieftdankuwel  
				__________________ Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet | |
|   |   | 
|  29 september 2018, 14:54 | #9 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 27 april 2004 
				 |   Linkeding vind ik ook zoiets totaal onnozel. Ik sta er ook op maar vraag me niet waarom. Allemaal managers en CEO en omhooggevallen pipos die de interessante proberen te zijn. Raar ding. 
				__________________ Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? | 
|   |   | 
|  29 september 2018, 15:03 | #10 | 
| Banneling Geregistreerd: 17 mei 2010 
				 |   | 
|   |   | 
|  29 september 2018, 16:13 | #11 | |
				 |   Citaat: 
 Hoeveel mensen zullen dan zo eerlijk zijn en daar "ontslagen" durven zetten?  Maar dan ben je misschien weken,zoniet maanden,aan het liegen tegen diegenen die iuw "linkeding" kunnen bekijken.... 
				__________________ Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet | |
|   |   | 
|  29 september 2018, 16:48 | #12 | |
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 24 augustus 2009 Locatie: In koerentaine 
				 |   Citaat: 
 Nadeel zijn de recuiters die je lastigvallen 
				__________________ | |
|   |   | 
|  30 september 2018, 10:00 | #13 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  2 juni 2006 
				 |   U lacht daar wel mee maar zij gaat misschien een traantje laten.  Mag ik zo wreed zijn?  Wat denkt u?   Enerzijds hangt ze mijn voeten uit, anderzijds blijf ik zo wel een beetje bij met de mentaliteit van een bepaald deel van de Amerikaanse bevolking. Het vreemde is dat ik, sinds zij bijna dagelijks iets post om Trump belachelijk te maken of af te schilderen als de grote slechterik, hoe langer hoe meer sympathie voor Trump krijg. 
				__________________ Zo is 't. | 
|   |   |