![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() @ Duupje:
Sorry hoor, maar jouw overweging "dat ik zou moeten anticiperen" op wat trollen die op mijn negeerlijst staan, zouden kunnen doen met mijn verhalen en berichten, vind ik volkomen waardeloos. Dat is een losing strategy. Dat zou betekenen dat ik beter helemaal mijn mond kan houden. Ik reageer zo adequaat mogelijk waar hun gekloot voor mij leesbaar verschijnt, en dat is waar ze geciteerd worden door anderen, en in draadtitels. Het is veelbetekenend dat de pedofilie draadtitels niet in 'serieuze' discussiefora opduiken, alleen in K&K. Dat zou Pontifex immers niet kunnen (blijven) negeren of tolereren. De losse 'Pedo' reacties daar kan ik niet zien, ik zag er enkel twee geciteerd in buiten-K&K subfora, , een 'Pedobeer' reactie van Elio di Pedocrap en een 'Pedos twee' reactie van Pedoreus. |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom heb je op tal van andere fora net dezelfde problemen als hier ? Kan of wil je hier eens een antwoordje op geven ?
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dromen is niet strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En trust me, ik kan ook een eindje overweg met pc's, het internet edm. En ja, in jouw geval kan je idd beter je mond houden. Het is gewoonweg écht dom om zoiets openbaar te plaatsen. De reacties erop waren zoals ik al eerder zei voorspelbaar. Dat had je kunnen inschatten op voorhand. Achteraf moet je daar bij mij niet over bleiten. |
|
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ja, alhoewel ik voor totale vrije meningsuiting ben, besef ik maar al te goed dat bepaalde uitspraken mensen tegen de borst kunnen stoten en dat bepaalde dingen nu eenmaal niet getolereerd worden. En terecht. Dus ja, ik ben slimmer op dat gebied. Geen schande natuurlijk dat je dat zelf niet in kan zien. Maar van echt gezond verstand getuigt het niet. Citaat:
Dom dus. De reactie erop is erover. Punt uit. Maar neemt niet weg dat je het zelf zocht en er ook zelf niet vies van bent de rest uit te lokken. Uw punt is er dus geen. |
||
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij staat graag in de belangstelling, alleen heeft hij het op een totaal verkeerde manier aangepakt.
Reden tot klagen heeft hij dus helemaal niet. Als je erkenning wil moet je dat verdienen. Als je het probeert op te eisen, dan is de kans dat het verkeerd afloopt nogal groot. Al de andere fora waar hij ook al ambras heeft bewijzen dit alleen maar. Maar dat wil hij maar niet inzien, laat staan toegeven.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 april 2019 om 15:24. |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja trollen moet je hun gang laten gaan. Klaar, duidelijk. Aangezien je je afvraagt waar de andere moderatoren gebleven zijn, waarom vrijwillig je zelf niet? Met een dergelijke opvatting zal modereren je geen enkel extra inspanning vragen. Nul komma nul. Je kan dan ook een D.O.D. Mod worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Ja, ik ben met dat meiske getrouwd. Ontmaagd op 17. En dat was geen droom.
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 april 2019 om 15:29. |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enoke, je gaat hier een paar vragen angstvallig uit de weg.
Waarom ?
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het overgrote deel forummers een probleem heeft met jou, ligt het waarschijnlijk niet alleen bij hen. Oorzaak-gevolg. Weet je wel? . Citaat:
Citaat:
De pot verwijt de ketel... Uw lage SES heeft hier totaal niks mee te zien. Uw uitspraken, ideeën en leefwereld die ge loopt rond te bazuinen/verdedigen edm wel. En daar kan je al heel wat jaren weg mee. En de links-rechts tegenstelling bestaat al zolang dat dat eigenlijk niet meer als iets abnormaals gezien kan worden. Ik dreig nooit. Ik beloof. Dat hij mij er maar afsmijt. Ik ga daar heus niet van wakker liggen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kappen of handelen. You are such a crybaby! |
||||||
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij moet dat ook niet inzien of toegeven voor mijn part. Hij doet al op. Maar niet komen bleiten dat het eens ontploft zoals deze keer. |
|
![]() |
![]() |
#154 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat stel je voor dat ik doe? Behalve dat wat ik doe? En behalve zwijgen? Ik heb trouwens al geantwoord over dat 'handelen'. Citaat:
Als teksten van trollen op de negeerlijst niet toch verschenen in draadtitels en citaten, en als er serieuze moderatie was tegen pedofilie aanvallen op forumleden, zou er niet eens een prikkel zijn om te reageren… ------ Maar goed. Zolang we maar aan blablablabla doen. Blablabla is de bedoeling hier. Zwijgen niet. Dus, zoals ze in het Engels zeggen, 'go jog' met je zwijgen… No me jodas. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 april 2019 om 15:44. |
||
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvan hij toch de postings leest....
![]() @Eno: Weet je Eno, ik ga je niet uitmaken voor een pedofiel, maar wel voor iets anders... Een grote Hypocriet ben jij ! (eentje met een hoofdletter) Bewijzen staan er hier genoeg op het forum dus dat is totaal geen probleem me dunkt. En ik onthou me nog van al de andere troetelnaamptjes die je op andere fora ook al gekregen hebt want die heb je al. Leer er maar zelf je lessen uit en hou op met zagen & klagen.
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door erover te blijven zeiken en emmeren, help je jezelf niet. Ik hier moderator zijn? ![]() Jaren moderator geweest bij bekende fora en kanalen. Geloof me, ik heb erge (intern)etters gekend. Je komt nog niet eens tot aan die hun enkels. |
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
It just ain't worth it. |
|
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er nog ééntje voor Eno.
Mss maakt hij daar nog eens kans. ![]() ![]()
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo simpel is het. Zij trappen in jouw val. Jij in die van hun. Ge hebt dom. Ge hebt dommer. En dan hebt ge zolderkamerhelden. |
|
![]() |