Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 4 april 2019, 14:56   #141
eno2
Banneling

Standaard

@ Duupje:
Sorry hoor, maar jouw overweging "dat ik zou moeten anticiperen" op wat trollen die op mijn negeerlijst staan, zouden kunnen doen met mijn verhalen en berichten, vind ik volkomen waardeloos. Dat is een losing strategy. Dat zou betekenen dat ik beter helemaal mijn mond kan houden. Ik reageer zo adequaat mogelijk waar hun gekloot voor mij leesbaar verschijnt, en dat is waar ze geciteerd worden door anderen, en in draadtitels. Het is veelbetekenend dat de pedofilie draadtitels niet in 'serieuze' discussiefora opduiken, alleen in K&K. Dat zou Pontifex immers niet kunnen (blijven) negeren of tolereren. De losse 'Pedo' reacties daar kan ik niet zien, ik zag er enkel twee geciteerd in buiten-K&K subfora, , een 'Pedobeer' reactie van Elio di Pedocrap en een 'Pedos twee' reactie van Pedoreus.
eno2 is offline  
Oud 4 april 2019, 15:06   #142
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Awel, my two cents.
Pedofielen mogen ze chemisch castreren, behandelen, opsluiten, whatever voor mijn part.
Dat Eno2 ni de slimste van den hoop is, is wel geweten. Welke idioot post nu ook zo'n dingen online, goed wetende dat de overgrote hoop hier daarop zou vliegen?
De golf van verontwaardiging was dan ook zeer voorspelbaar.
Maar.. als jullie dan zo zeker zijn dat hij werkelijk een pedofiele dude is op nen berg in Spanje... zijde allemaal minstens even schuldig door er niets aan te doen buiten wat flauw gewauwel neer te poten hier op een forum. Wat als hij het nu werkelijk wel is? Denk dat een paar internethelden het via een forum gaan oplossen dan? Misschien kan je nog gaan beweren dat hij 14-jarigen opsluit ergens in een zelfgegraven grot op zene berg...

Dromen zijn nog altijd geen realiteit. Ik droom zo vaak rare dingen. Ben ik daarom moordenaar? Ben ik daarom gek? Verre van.
Dien is zo dom geweest zoiet te posten ja, maar daarom is hij het nog niet.
Beetje relativeren zou jullie niet misstaan in deze.Volgens mij is het een zielige, verbitterde persoon die om aandacht vraagt, erop kicked. En jullie trappen er met jullie open ogen ferm in. Ik had een aantal van jullie echt hoger ingeschat. Zo zie je maar dat online op een forum niets is wat het lijkt. Dat geldt evenzeer voor eno2... niet alleen voor de anti-pedoliga.

En voor jullie beginnen sakkeren op mij en bleiten en tieren... knoopt het goed in jullie oren: i'm not impressed and i actually don't give a fuck.
Moest ik enige directe aanwijzing hebben dat hij werkelijk pedofiele neigingen had en dat ook in de realiteit deed, was ik de eerste en enige van heel dees forum die daar daadwerkelijk iets aan zou doen.
Ik ben namelijk GEEN zolderkamerheldin die vanachter haar scherm veel praat heeft maar verder niks onderneemt buiten wat online stoerdoenerij die tot niks leidt...

Dus, kappen of handelen. En dat geldt voor beide partijen.
Want beide partijen verzieken hier werkelijk alles.

PS: den eerste dien mij hier nu durft beweren dak modje wil spelen gelijk Kojak: be my guest en kom het in mijn gezicht irl eens allemaal uitleggen. I dare you!

PPS: @Pontifex: doe uw job hier jong. Het is ver genoeg gegaan.
Vanwaar je stelligheid dat we er niks aan zouden aan het doen zijn ?
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 4 april 2019, 15:09   #143
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
@ Duupje:
Sorry hoor, maar jouw overweging "dat ik zou moeten anticiperen" op wat trollen die op mijn negeerlijst staan, zouden kunnen doen met mijn verhalen en berichten, vind ik volkomen waardeloos. Dat is een losing strategy. Dat zou betekenen dat ik beter helemaal mijn mond kan houden. Ik reageer zo adequaat mogelijk waar hun gekloot voor mij leesbaar verschijnt, en dat is waar ze geciteerd worden door anderen, en in draadtitels. Het is veelbetekenend dat de pedofilie draadtitels niet in 'serieuze' discussiefora opduiken, alleen in K&K. Dat zou Pontifex immers niet kunnen (blijven) negeren of tolereren. De losse 'Pedo' reacties daar kan ik niet zien, ik zag er enkel twee geciteerd in buiten-K&K subfora, , een 'Pedobeer' reactie van Elio di Pedocrap en een 'Pedos twee' reactie van Pedoreus.
Wel Eno, wees eens eerlijk.
Waarom heb je op tal van andere fora net dezelfde problemen als hier ?
Kan of wil je hier eens een antwoordje op geven ?
Oud 4 april 2019, 15:12   #144
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Vanwaar je stelligheid dat we er niks aan zouden aan het doen zijn ?
Omdat je er simpelweg niks aan kan doen?
Dromen is niet strafbaar.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline  
Oud 4 april 2019, 15:15   #145
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
@ Duupje:
It's always the same...
En trust me, ik kan ook een eindje overweg met pc's, het internet edm.
En ja, in jouw geval kan je idd beter je mond houden. Het is gewoonweg écht dom om zoiets openbaar te plaatsen. De reacties erop waren zoals ik al eerder zei voorspelbaar. Dat had je kunnen inschatten op voorhand. Achteraf moet je daar bij mij niet over bleiten.
Duupje is offline  
Oud 4 april 2019, 15:20   #146
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gij zijt slimmer zeker?
Ik had nooit gedacht dat deze trollen zo ver zouden durven gaan en bovendien zichzelf zo belachelijk zouden durven maken en zich gedragen als klare idioten door mij als pedofiel voor te stellen IRL - omdat ik een droom had van gevrij met een jong meisje. Een droom die niet zo bijzonder is, want ik ben tenslotte ook zo begonnen IRL. En dromen kennen nu eenmaal geen tijdgrenzen en geen leeftijdgrenzen. Geef mij maar dat overigens, liever dat dan de weerkerende nachtmerries over mijn ex.
Maar de Dreamteam draad zal door mij wellicht niet meer aangevuld worden. Die lijkt voorlopig en misschien definitief doodgetrold.
Really man? Flikt ge het weer...

Ja, alhoewel ik voor totale vrije meningsuiting ben, besef ik maar al te goed dat bepaalde uitspraken mensen tegen de borst kunnen stoten en dat bepaalde dingen nu eenmaal niet getolereerd worden. En terecht.
Dus ja, ik ben slimmer op dat gebied. Geen schande natuurlijk dat je dat zelf niet in kan zien. Maar van echt gezond verstand getuigt het niet.

Citaat:
Verontwaardiging om wille van....een droom.
Valse verontwaardiging ja.
Wat een doorzichtige hypocrisie is me dat, dat zogezegd verontwaardigd te zijn vanwege een droom. . .
Voorspelbaar is dat alleen omdat het trollen zijn die op al het mogelijke en onmogelijke, voorstelbare en onvoorstelbare bovenop springen om te trollen en voor geen enkele andere verdedigbare reden...
Het is een droom zeg je. Dat kan best. Het is nu eenmaal een gevoelig onderwerp waarvan je op voorhand weet wat het teweeg kan brengen.
Dom dus. De reactie erop is erover. Punt uit. Maar neemt niet weg dat je het zelf zocht en er ook zelf niet vies van bent de rest uit te lokken.

Uw punt is er dus geen.
Duupje is offline  
Oud 4 april 2019, 15:21   #147
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... Achteraf moet je daar bij mij niet over bleiten.
Hij staat graag in de belangstelling, alleen heeft hij het op een totaal verkeerde manier aangepakt.
Reden tot klagen heeft hij dus helemaal niet.
Als je erkenning wil moet je dat verdienen. Als je het probeert op te eisen, dan is de kans dat het verkeerd afloopt nogal groot.
Al de andere fora waar hij ook al ambras heeft bewijzen dit alleen maar.
Maar dat wil hij maar niet inzien, laat staan toegeven.

Laatst gewijzigd door kojak : 4 april 2019 om 15:24.
kojak is offline  
Oud 4 april 2019, 15:26   #148
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
It's always the same...
En trust me, ik kan ook een eindje overweg met pc's, het internet edm.
En ja, in jouw geval kan je idd beter je mond houden. Het is gewoonweg écht dom om zoiets openbaar te plaatsen. De reacties erop waren zoals ik al eerder zei voorspelbaar. Dat had je kunnen inschatten op voorhand. Achteraf moet je daar bij mij niet over bleiten.
Pardon, jij kwam hier jouw one cent afleveren. Ik schiet die gewoon en terecht voor wat betreft het totaal onverantwoorde deel af. Noem dat bleiten als je wil.

Ja trollen moet je hun gang laten gaan. Klaar, duidelijk. Aangezien je je afvraagt waar de andere moderatoren gebleven zijn, waarom vrijwillig je zelf niet? Met een dergelijke opvatting zal modereren je geen enkel extra inspanning vragen. Nul komma nul. Je kan dan ook een D.O.D. Mod worden.
eno2 is offline  
Oud 4 april 2019, 15:29   #149
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Really man? Flikt ge het weer...
Ja, ik ben met dat meiske getrouwd. Ontmaagd op 17. En dat was geen droom.

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 april 2019 om 15:29.
eno2 is offline  
Oud 4 april 2019, 15:30   #150
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Enoke, je gaat hier een paar vragen angstvallig uit de weg.

Waarom ?
Oud 4 april 2019, 15:33   #151
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht

Waarom ?
Je staat op zijn negeerlijst, man
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 4 april 2019, 15:34   #152
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Behalve dat je mij niet kent. Tot spijt van wie het benijdt: ik ben al 23 jaar zo goed als haast volledig content en gelukkig, het laatste decennium in haast ideale omstandigheden. Waar dit forum goed voor is voor mij, is dat het voor mij de enige aanleiding is om dagelijks mijn Nederlands te gebruiken. Forummen is op zichzelf ook een hobby natuurlijk. En behalve de trollen op mijn negeerlijst, grosso modo ook aangenaam, anders bleef ik helemaal weg.
Ik 'ken' jou enkel van hier.
Als het overgrote deel forummers een probleem heeft met jou, ligt het waarschijnlijk niet alleen bij hen. Oorzaak-gevolg. Weet je wel?

.
Citaat:
Tja, en hoeveel geld stel je voor dat ik er achter smijt soms vanuit het buitenland wegens aanranding van de eer en de goede naam? Als ik in België zat, was ik niettemin al naar een advocaat gestapt. Na eerst de forumbeheerder aangesproken te hebben natuurlijk. Pontifex aanspreken heeft geen zin.
Als er iemand wil uitpakken (virtueel of irl) tegen mij zijn ze aan het verkeerde adres. Trust me, geld kan mij dan niet meer boeien. Als het is van 'jij of ik' zal het jij zijn, en niet ik. En dan mag iemand gerust in het buitenland wonen. Sinds de globalisering een feit is, kan ik overal komen.
Citaat:

Wie wordt er hier continu als een pedofiel behandeld soms? Ken jij eigenlijk wel het verschil tussen een aanvaller en een slachtoffer? The running gags (Reinhilde Decleir dubbelganger) en het getrol zijn er altijd geweest vanwege mijn laag sociaal profiel en vanwege links en Groen. En vanwege de getolereerde aanwezigheid van onverbeterlijke trollen.
Wie lokte het uit? Wie blijft het uitlokken?
De pot verwijt de ketel...
Uw lage SES heeft hier totaal niks mee te zien. Uw uitspraken, ideeën en leefwereld die ge loopt rond te bazuinen/verdedigen edm wel. En daar kan je al heel wat jaren weg mee. En de links-rechts tegenstelling bestaat al zolang dat dat eigenlijk niet meer als iets abnormaals gezien kan worden.

Citaat:
Als ik dergelijke 'bedreiging' moest uiten lag ik eraf.
Ik dreig nooit. Ik beloof.
Dat hij mij er maar afsmijt. Ik ga daar heus niet van wakker liggen.

Citaat:

Hij komt nog niet eens tussen als ik herhaalde doodsbedreigingen krijg (van Lance). Als ik hem daarover interpelleer in Suggesties en mededelingen krijg ik een 5 banpunten voor 'het openen van een persoonlijke draad', terwijl mijn trollen voortdurend À volonté persoonlijke draden mogen openen om mij als pedofiel aan te vallen. Go figure...
Je hebt gedurende jaren dan ook een 'reputatie' opgebouwd zodat mensen u uiteindelijk niet meer au serieux nemen.

Citaat:
Pontifex heeft mij al jaren geleden vogelvrij verklaard op dit forum. Ik inkasseer alleen maar banpunten maar ik lig er nog niet af omdat ik gewoonlijk een jaartje of een half jaartje wegblijf tot de banpunten vervallen zijn.
Really kerel. Wat een gedramatiseer over wat virtuele banpunten. Het is niet dat je jaren effectief krijgt in één of ander mexicaanse cel he.

Citaat:
Mij eraf gooien omdat ik continu als pedofiel getrold word en daar links en rechts op reageer in plaats van het van mij af te laten glijden zou ook niet eerlijk zijn
En ik herhaal mezelf voor de laatste keer.
Kappen of handelen.
You are such a crybaby!
Duupje is offline  
Oud 4 april 2019, 15:38   #153
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hij staat graag in de belangstelling, alleen heeft hij het op een totaal verkeerde manier aangepakt.
Reden tot klagen heeft hij dus helemaal niet.
Als je erkenning wil moet je dat verdienen. Als je het probeert op te eisen, dan is de kans dat het verkeerd afloopt nogal groot.
Al de andere fora waar hij ook al ambras heeft bewijzen dit alleen maar.
Maar dat wil hij maar niet inzien, laat staan toegeven.
Ik weet het wel. Ik zweef ook al heel wat jaarkes rond op het web.
Hij moet dat ook niet inzien of toegeven voor mijn part. Hij doet al op. Maar niet komen bleiten dat het eens ontploft zoals deze keer.
Duupje is offline  
Oud 4 april 2019, 15:40   #154
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

En ik herhaal mezelf voor de laatste keer.
Kappen of handelen.
Handelen.
Wat stel je voor dat ik doe? Behalve dat wat ik doe? En behalve zwijgen?
Ik heb trouwens al geantwoord over dat 'handelen'.
Citaat:
You are such a crybaby!
Helemaal niet. Ik wordt getrold met pedofilie door een vijftal trollen op mijn negeerlijst. Wat is daar cry-baby aan? Dat is een feit.

Als teksten van trollen op de negeerlijst niet toch verschenen in draadtitels en citaten, en als er serieuze moderatie was tegen pedofilie aanvallen op forumleden, zou er niet eens een prikkel zijn om te reageren…

------

Maar goed.

Zolang we maar aan blablablabla doen. Blablabla is de bedoeling hier. Zwijgen niet.
Dus, zoals ze in het Engels zeggen, 'go jog' met je zwijgen…
No me jodas.

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 april 2019 om 15:44.
eno2 is offline  
Oud 4 april 2019, 15:41   #155
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Je staat op zijn negeerlijst, man
Waarvan hij toch de postings leest....

@Eno:
Weet je Eno, ik ga je niet uitmaken voor een pedofiel, maar wel voor iets anders...

Een grote Hypocriet ben jij ! (eentje met een hoofdletter)

Bewijzen staan er hier genoeg op het forum dus dat is totaal geen probleem me dunkt.

En ik onthou me nog van al de andere troetelnaamptjes die je op andere fora ook al gekregen hebt want die heb je al.

Leer er maar zelf je lessen uit en hou op met zagen & klagen.
Oud 4 april 2019, 15:43   #156
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pardon, jij kwam hier jouw one cent afleveren. Ik schiet die gewoon en terecht voor wat betreft het totaal onverantwoorde deel af. Noem dat bleiten als je wil.

Ja trollen moet je hun gang laten gaan. Klaar, duidelijk. Aangezien je je afvraagt waar de andere moderatoren gebleven zijn, waarom vrijwillig je zelf niet? Met een dergelijke opvatting zal modereren je geen enkel extra inspanning vragen. Nul komma nul. Je kan dan ook een D.O.D. Mod worden.
Ge hebt net niks afgeschoten. Of in je eigen koppeke misschien. Happy little world van eno2. Plezant vertoeven daar?

Door erover te blijven zeiken en emmeren, help je jezelf niet.
Ik hier moderator zijn?
Jaren moderator geweest bij bekende fora en kanalen. Geloof me, ik heb erge (intern)etters gekend. Je komt nog niet eens tot aan die hun enkels.
Duupje is offline  
Oud 4 april 2019, 15:45   #157
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Waarom ?
Doe zoals ik. Geef het op.
It just ain't worth it.
Duupje is offline  
Oud 4 april 2019, 15:46   #158
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Ik heb er nog ééntje voor Eno.

Mss maakt hij daar nog eens kans.

Oud 4 april 2019, 15:47   #159
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Geloof me, ik heb erge (intern)etters gekend. Je komt nog niet eens tot aan die hun enkels.

Aangezien je dat zo duidelijk inziet zou je absoluut geen kutmoderator zijn hier .
eno2 is offline  
Oud 4 april 2019, 15:48   #160
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Handelen.
Wat stel je voor dat ik doe? Behalve dat wat ik doe? En behalve zwijgen?
Ik heb trouwens al geantwoord over dat 'handelen'.

Helemaal niet. Ik wordt getrold met pedofilie door een vijftal trollen op mijn negeerlijst. Wat is daar cry-baby aan? Dat is een feit.

Als teksten van trollen op de negeerlijst niet toch verschenen in draadtitels en citaten, en als er serieuze moderatie was tegen pedofilie aanvallen op forumleden, zou er niet eens een prikkel zijn om te reageren…

------

Maar goed.

Zolang we maar aan blablablabla doen. Blablabla is de bedoeling hier. Zwijgen niet.
Dus, zoals ze in het Engels zeggen, 'go jog' met je zwijgen…
No me jodas.
Put your money where your big mouth is.
Zo simpel is het.
Zij trappen in jouw val.
Jij in die van hun.
Ge hebt dom.
Ge hebt dommer.
En dan hebt ge zolderkamerhelden.
Duupje is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be