![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maargoed, eigen zak eerst zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bon, dan zal het toch maar de nva zijn op 26 mei...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ik ben benieuwd. Maar als de groenen stevig winnen ga ik maanden plezier hebben hier.
Zoniet, ach ja ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat er dan veel gelachen zal worden want dat staat gelijk met: "Der Untergang!!" En het is al zo erg in 'ons' land. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Zeg het maar.
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn peilingen genoeg. VB en Groen GAAN winnen. En NVA gaat verliezen. De vraag is hoeveel. En hoeveel zetels PVDA gaat halen in Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal moeten gekozen worden tussen een "activerings-beleid" om aan te zetten om te werken (Uitkering werkloosheid beperken in de tijd tot 2jaar is echt nog heel menswaardig), en een Rood-Groene uitkerings-regering die gul met belastingsgeld zal rondstrooien om doppers in de werkloosheid te houden en die op die manier aan zich te binden (cliëntelisme). Een werkwijze die de Waalse/Franstalige PS al decennia toepast in Wallonië en Brussel. En we weten allemaal hoe het "socio-economisch" is gesteld bij de Walen en in Bruxelles.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit iemand een salariswagen weten weigeren.
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De realiteit is dat de regering Michel I een kloteregering was en dat men in economish hoogtij een decifit heeft dat onhoudbaar is, dat men loon heeft gestolen van de mensen (indexsprong, competetiviteitswet), dat men de pensioenleeftijd heeft verhoogd zonder campagne te voeren, dat men de tax shift niet heeft gedekt met inkomsten of besparingen, dat men geen deftig klimaatbeleid heeft gevoerd, dat het onderwijs verder achteruit boert, dat bossen omkappen een hobby was van Bour Sois I regering, enz enz.... Ik heb mijn buik vol van deze regering die A zegt en B doet. Di Rupo heeft meer bespaard in moeilijkere omstandigheden. Een sos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() En persoonlijk voor mijn jobsituatie: het R&D landschap in Vlaanderen is nog nooit zo armzalig geweest. R&D budgetten zijn louter bedrijfssubsidies geworden waar niks maar dan ook niks tegenover moet staan.
Bring me back Lieten ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Dat gaat beteren eens Groen die bedrijven met een rekening van 6,24 miljard opzadelt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Als ik het hier zo wat lees en ik check hier en daar wat programma's, dan gaan de komende 5 jaar voor jullie sowieso zweten en janken worden
![]() Op progressieve wijze, uiteraard, en het overgrote deel van de last gaat de facto terecht komen bij hen die altijd al opdraaien voor alle fantasietjes en waanideetjes van welke politieke fractie dan ook, maar zeer zal het sowieso doen. Pauvres petits Belges ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tis te zeggen: wel keuze in welke solicitatie natuurlijk.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 30 april 2019 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Bij NVA en Groen klopte het plaatje. Dat is iets anders.
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Loon x met Loon y zonder. Laatst gewijzigd door Anna List : 30 april 2019 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Alleen al als je verandert van job: "in mijn vorige job had ik ....." Ik heb nu zowel hoger loon als dat ik vlak naast de werkplek woon. Dat is cashen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 30 april 2019 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |