![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Holebi's zitten gewoon in hetzelfde schuitje als moslims: altijd maar positieve discriminatie door de links progressieve kerk. Altijd en overal met het vingertje zwaaien dat discriminatie slecht is en er zelfs staatsorganismen voor oprichten die (vermeende) discriminatie opsporen, laten verklikken, vervolgens melden in de media en uiteindelijk dikwijls laten vervolgen.
Doe hetzelfde met gelijk wat en veel mensen zullen er vanzelf tegen zijn en er een hekel aan krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag was trouwens niet wat hij niet doet met de voortplantingsorganen; wel wat de doelmatigheid is ervan. U sprak over "vermeend". U legt dat niet verder uit. Hebben de menselijke voortplatingsorganen dan een "vermeend" doel? Neen, het doel is heel duidelijk, ook al maakt persoon X of Y er geen gebruik van. U verwart hier overduidelijk doel met gebruik, iets wat ik al heb willen aantonen met mijn voorbeeld handen-stelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft hen begiftigd met vrije wil, maar de mens mag er geen gebruik van maken. Dat had ie blijkbaar niet voorzien? Oftewel heeft ie grandioos gefaald.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem van de voortplanting is ook verholpen door kunstmatige bevruchting. De Heer heeft de mens begiftigd met verstandelijke vermogens die dit mogelijk maakten. Hallelujah! Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 18 mei 2019 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mens heeft vrije wil, maar die zit in het onbewuste.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn redenering is uw god verantwoordelijk voor 't creëren van iemand, waar de drang tot stelen is ingebouwd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wil eten, welke kleren ik koop of draag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw eerste alinea verwart u doelmatigheid met emotionaliteit. De gevoelens inherent aan bepaalde handelingen zorgen er niet voor dat de doelmatigheid plotseling verdwijnt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hallelujah! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neurologen kunnen tegenwoordig aanduiden in de hersens waar de beslissing genomen wordt een fractie voor het bewustzijn denkt, "vandaag ga ik die broek dragen".
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goede poging, gedeeltelijk gelukt. Onverwachte bijzaak, de differentiatie van het bewustzijn. Het is geen toeval dat het de Judeo-christelijke wereld is waar men de meeste Nobelprijzen binnen haalt.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik wilde enkel aantonen dat er meerdere gebruiksmogelijkheden zijn. Heb je ooit eens de film gezien The Gods Must Be Crazy? Hoe een Afrikaanse stam aantoonde op hoeveel verschillende manieren een flesje Cola kan gebruikt worden? Het is jouw keuze als je stelt dat geslachtsorganen maar 1 functie hebben. En dat is je goed recht. Maar als er anderen zijn die er meedere functies in zien dat is het vand e pot gerukt als je er een afwijking inziet. Dan moet ik zeggen dat de Heer je een aars heeft gegeven om er je belerend vingertje in te steken. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 18 mei 2019 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
“De deelnemers kregen beelden te zien, zowel hele mooie als hele gruwelijke. Wat opviel in het onderzoek was dat in alle gevallen het hart eerder reageerde dan de hersenen. Tegelijkertijd werden ook in de reacties van het hart duidelijke verschillen gezien wanneer een heel mooi beeld of een gruwelijk, gewelddadig beeld werd getoond. In de interactie tussen de hersenen en het hart zag men dat er veel meer signalen van het hart naar de hersenen gingen dan omgekeerd. Later deden de onderzoekers een bijzondere ontdekking. Zij zagen dat het hart al reageerde voordat de beelden werden getoond. En niet alleen dat, het hart liet ook specifiek zien dat het wist dat er een mooi beeld zou komen of een gruwelijk beeld. De conclusie van het onderzoek was dat het energetische hart, buiten tijd en ruimte om, al ‘weet’ dat er iets gaat gebeuren en ook nog eens wat dat is.” https://holistik.nl/juno-burger-energetische-hart/ Dat is zoiets als het 'aanvoelen' dat er iets gaat gebeuren, vlak voor dat plaatsvind. Dat gevoel heeft me eens gered van een zwaar ongeluk, toen ik 'voelde' dat ik moest remmen voor een groen licht, terwijl er op hetzelfde moment van links een wagen met hoge snelheid door het rode licht reed. Als ik niet geremd had zou die zich los in m'n flank geboord hebben. Leve de intuïtie. ![]()
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is één van de zaken waarover het gaat wanneer we spreken over de differentiatie van het bewustzijn.
![]() |
![]() |