![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat gij KIEST is niet direct uw grootste NUT he. Dat is enkel zo als ge RATIONEEL kiest. En het is nu precies zo dat iemand die verslaafd is, zijn rationeel oordelingsvermogen kwijt is. Dus het feit dat hij KIEST om meer drugs te gebruiken is geen enkele aanwijzing dat dat gebruik ook NUTTIG is voor hem. Net precies omdat hij irrationeel bezig is. Het idee dat een cannabis gebruiker automatisch een verslaafde zou zijn, en een alcohol drinker een recreatief gebruiker zal zijn, is een dwaas idee, gezien cannabis over het algemeen minder verslavend werkt dan alcohol. Ik zeg niet dat cannabis gebruiken gezond is, maar alcohol is op alle vlakken erger. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 mei 2019 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Fiets, fiets, fiets... Ik had gezegd: Afnemend grensnut hangt samen met de verslavingsgraad van de persoon, maar zeggen dat alle drugs geen afnemend grensnut hebben is zever in pakskes. Gij antwoordt: "Drugs hebben inderdaad geen afnemend grensnut. Het is de mens (of enig ander levend wezen).", precies of het net die nuance is waardoor ge het niet verstaat. Maar in vorige draden: Citaat:
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 21 mei 2019 om 10:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat hem maar in zijn onwetendheid, hij moet zo'n sprongetjes maken om zijn argumentatie te kunnen staven. En ge ziet, als 'em dan al ongelijk krijgt, keert 'em z'n kar alsof hij dat altijd al had beweerd en het de anderen zijn die hem niet verstonden.
![]() |
![]() |
#364 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de link niet meer naar zijn post, Fred misschien nog wel, ik heb hem die eens gegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb die nog, deze:
Citaat:
Daar lijkt het nu ook naartoe te gaan met zijn afnemend grensnut ("jamaar ik dacht dat altijd al").
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 21 mei 2019 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vlaamse Registratie Middelengebruik (VRM) dat 30.3% van de personen die zich naar aanleiding van problemen met middelengebruik aanmelden in de hulpverlening cannabis gebruiken. En voor fruitsap was dat allemaal 0. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
|
![]() Citaat:
Gij denkt dat gij een recreatieve gebruiker zijt, niet? Antwoordt daar nu eens op: ja of ja? En om op uw prullerij hierboven te antwoorden: ik herhaal enkel wat ge kunt lezen in studies de laatste 60 jaar over het fenomeen verslaving. men wéét ondertussen hoe een drug uw afnemend grensnut omzeilt, en uw beloningssysteem misbruikt. En elke drug doet dat op dezelfde manier. Ge kunt misschien naar die onderzoekers een email sturen en hen melden dat dat allemaal niet voor u geldt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Flip-flop-flip-flop.
![]() |
![]() |
#370 | |
|
![]() Citaat:
JOE HOE! Maar de reden waarom patrickve tegen de illegaliteit is van cannabis, is niet de reden waarom gij ertegen zijt. Patrickve is nl. heel consequent. hij wil geen overheid, en geen verboden. Geen opvang dus voor drugsverslaafden. Geen verbod op illegale wapens, geen verbod op namaak produkten, geen verbod op milieuvervuiling, geen verbod op racisme. Etc Etc. Gij in uw linkiewinkie wereldbeeld zijt 100% voor overheidsinterventie, en inperken van de individuele vrijheid. Gij maakt maar 1 uitzondering: cannabis.... rarara, waarom zou dat komen? ![]() Ik denk dat cannabis uw brein heeft overgenomen en zelfs uw politieke voorkeur kan onderdrukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb hier 4 bitches, 2 linkse, 2 rechtse, en ik laat jullie mekaar over het buikje wrijven. Ik ben zoals een drug! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet dat leren gebruiken en bij de meesten gaat dat via kotsen hoesten proesten en in hun broek pissen of schijten Veel mensen kunnen zelfs nooit recreatief gebruiken. Sommige tantes blijven hun hele leven lang na 3 pinten op tafels kruipen om te strippen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 mei 2019 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat ons de aandacht verschuiven naar of het verzet al dan niet verslaafd is, dan te moeten toegeven dat ik, geertvdb, als gediplomeerd econoom, verkeerd zit over afnemend grensnut Zo leest dat ![]()
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal U een hint geven: P(A | B) is niet te verwarren met P(B | A). Wel een klassieke fout (of een klassiek sofisme). "van alle verkrachters was 90% een man" vs "90% van de mannen zijn verkrachters" he. Jaja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ik niet weten. Ik dronk bier 's middags aan tafel thuis sinds ik zes jaar oud was. Heb dat altijd lekker gevonden. Wel licht bier, he. Triple piedboeuf. Ik herinner mij dat nog. En maar 1 glas van 33 cl.
Daarentegen, wijn moest ik altijd drinken half water half wijn. Ik vond dat niet lekker maar deed mee om mee te doen. De eerste keer dat ik "zuivere wijn" mocht drinken, rond mijn 10 jaar of zo, ging een wereld voor mij open ![]() Cognac, dat mocht ik pas vanaf mijn 15de. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 mei 2019 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extreemrechts, weer wat anders, gisteren klonk het dat ik links ben omdat ik VB ga stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
|
![]() Citaat:
Vooral dan extreem rechts. Als ge een extreemrechtse fooraap kunt betrappen op linkiewinkie overtuigingen, dat is toch fantastisch! Dat gekronkel, en affront tegenover hun mede gelovigen is schitterend. Blowers draden zijn niet anders. Er zijn echt mensen die geloven dat drugs niet gevaarlijk zijn. Echt waar! |
|
![]() |
![]() |