![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onno staat trouwens in het eerste Gallisch woordenboek : endlicher glossarium) De plaatsnaam Boom : van het keltisch Boeviom (plaats van koeien) , het latijn was Boevium. Citaat:
Citaat:
Dit is een pak interessanter dan het zoveelste vlaams nationalistische geblaat. parels voor de zwijnen. Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 juli 2019 om 21:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wéét toch dat de federale regering zélf zijn controle artsen per provincie aanstelt...
Stel de héél strenge aan in Vlaanderen,en de milde in Wallonië.... In ons geval gedurende die 22 jaar kwamen wij steeds bij dezelfde terecht,en diens opmerking tijdens de laatste keer dat zij goed van tongriem is gesneden heeft toch in het geheel niets met haar handicap te maken.... In de gasthuisberg konden ze gewoonweg niet geloven dat haar aanvraag keer op keer werd afgewezen.... Zij heeft op de leeftijd van 18 maand een zware rugoperatie moeten ondergaan om de open stukken in haar ruggengraat te dichten met hersenvliesweefsel van overleden mensen.... Op 12 jarige leeftijd is die operatie een tweede maal moeten worden uitgevoerd nadat bleek dat haar spieren zich vasthechten aan dat weefsel,en nu is vervangen door een synthetisch component waaraan geen spier zich kan hechten... Nu op 33 jarige leeftijd heeft zij een rolstoel nodig ,en weet je,het is alweer een gevecht op een tussenkomst,al staat het grootste gedeelte van de kostprijs voor haarzelf... En voor je het vraagt,zij werkt voor haar geld mijn beste,zij heeft zich eerst opgewerkt tot teamleider bij de stroomlijn alvorens over te stappen naar eandis,nu fluvius dus... Citaat:
En je mag voor mij het hele geval steken ,daar waar de zon niet schijnt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar spreken we af mijn beste,ik breng haar mee,akkoord,dan kan je zélf zien of haar aanvraag gerechtvaardigd is... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 14 juli 2019 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp jij dan niet dat ik hier tegen al die NVA’ers in voor een goede sociale zekerheid zit te praten. ![]()
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch probeert u mij,mijn post,en vooral mijn dochter hier nog wat belachelijk te maken....
Lager bij de grond kan je niet meer vliegen... Citaat:
Hoeveel N-VA 'ers zijn er in het verleden al verantwoordelijk geweest voor dat departement.... Gij kunt lullen zoals je wil,wij zijn 22 jaar overgeslagen,en al die jaren hebben mijn vrouw en ik moeten betalen voor diezelfde sociale zekerheid,en dit met de zekerheid dat het niet voor ons of mijn dochter zou wezen... Ik heb er eentje hier als bewijs dat het héle stelsel niet deugd aangezien die controle artsen zich boven alles verheven voelen,en hun beslissing niet kan aangevochten worden dank zij diezelfde regering.... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 juli 2019 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nogmaals: de NVA wil in de sociale zekerheid snoeien. Niet goed voor uw dochter.
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 juli 2019 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of u kinderen hebt... Zo ja,bidt dan maar dat hun zoiets niet overkomt.... Eén persoon op de juiste plaats,en u kan fluiten naar hetgeen waaraan u al jaren hebt meebetaald.... Citaat:
Die werkt voor haar geld bij fluvius.... Die vraagt momenteel om een tussenkomst voor een aangepaste rolstoel,géén electrische hé,maar een gewone op maat gemaakte waarvan de wielen kunnen verwijderd worden om beter in de kofferbak mee te nemen... Het grootste deel van de kosten hiervan zijn voor haar,en raad eens,het is alweer een gevecht dat momenteel al 3 jaar bezig is... Maar soit,blijf jij maar dromen,ik én mijn dochter kennen de werkelijkheid.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik van géén enkele post van u duidelijk doorgekregen...
Of ben jij deze van u al vergeten..... Citaat:
Onder wat plaatsen we die persoonlijke aanval vanwege u.... Hebt u al eens nagedacht over het impact van uw woorden.... Ik ben verbittert mijn beste,het liefst zie ik dat héle belgische bestel in elkaar donderen.... Ik heb alles betaald tot en met,om vervolgens gewoonweg in de steek te worden gelaten.... En dan zie ik hier onnozelaars verschijnen die hier dat héle bestel komen promoten als enig en onweerlegbaar het beste wat ons als Vlamingen kan overkomen..... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 juli 2019 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest: alle sympathie en het beste met uw dochter. En dat meen ik. ![]()
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die sociale zekerheid het zo goed had gedaan,zou dat toch niet nodig zijn,maar ze doen het al jaren... Hoe zou dat nu komen..... Citaat:
Sorry,maar ik geloof u niet,dat hebben eerdere posts van u bewezen ... Maar ik hoop wel dat u en diegenen die u liefhebt én diegenen die u nabij zijn nooit in zulke mallemolen zullen verzanden.... Peace.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 14 juli 2019 om 23:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar al het beste met uw dochter.
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die andere 250 keer op eigen kosten.... En dat jarenlang ,dank u belgië,tot nooit meer.... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 juli 2019 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft niets met 'belgicisme' te maken, maar met walging voor extreem rechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens zou voor veel minder de scheiding van de sociale zekerheid wensen en eisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U noemt zoiets "geleerd..." U bent veel te beleefd want dergelijk gedrag kan er enkel komen door jarenlange brainwashing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allesbehalve consequent. Ik twijfel er geen fractie van een seconde aan dat uw dochter wel een handje zal schudden met de vertegenwoordigers van een fundamenteel antidemocratische kliek zoals PVDA/PTB. Ik heb nog nergens gelezen dat ze afstand nemen van het principe der machtsmonopolie door de communistische partij. O ja, ze zitten nu gedwee in de parlementen van dit MickeyMouse-land. Maar dat is het “marcheren door de instellingen”. Ze kennen hun klassiekers wel. Gramsci weet je...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |