![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle godsdiensten zijn in hetzelfde bedje ziek, alleen de kaloten hebben zich een beetje leren gedragen in de Westerse cultuur, omdat ze snappen dat ze anders helemaal uitgeteld zouden worden. Geen enkele godsdienst zou nog erkend moeten worden; elke rechtgeaarde hedendaagse westerling zou wat moeite moeten doen om zijn ogen open te trekken, en een aantal zaken wat scherp zetten die de moslims ons wat bedreigen. Vb. gelijke rechten homo, m/v, discretere godsdienstbeleving. Meer moet dat niet zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er op huidig ogenblik aan de gang is dat kan je alleen maar beschrijven als overrompelen en uitschakelen van Europa, wereldheerschappij door een bepaalde groep. Niets nieuws want door de geschiedenis heen zijn er verschillenden die, de wereld, naar hun hand hebben willen zetten maar in de meeste gevallen liep dat faliekant af.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2019 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou die zijn naam "Vetzaque" geweest zijn?
Ach, bestialiteit, het heeft zijn fans. ![]() Ocharme de ezel, het dier bedoel ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2019 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is niet omdat je met iemand trouwt, waarschijnlijk dan nog tegen haar zin, dat je geen pedofiel meer bent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ze zou terug kunnen gaan naar haar eigen familie, indien die ten minste de schaamte van het mislukte huwelijk wil dragen... Inderdaad ze zou kunnen... maar ze mag niets... Laatst gewijzigd door marie daenen : 29 juli 2019 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat nicht gewusst vertelden wel een paal miljoen Duitsers na de oorlog. Een (groot?) deel onder hen hebben wel; ook vrouwen en kinderen; mee uitgemoord onder de oorlog. Maar dat "wussten" ze nicht. Ze durfden "nichts wussen". In Vlaanderen hebben er ook zo een deel rondgelopen. Ook zij durfden "nichts". In Duitsland is er de spons over gevaagd. In Vlaanderen blijft de kots bruikbaar om de verzuchtingen van een volk te fnuiken. Het werk van de beer wordt onverdroten verder gezet. Zelfs de meest simpelen van geest weten dat. Maar hun nefaste werk wordt onverdroten verder gezet. Broederlijkheid en enig verstand wordt opzij gezet. De leugenaars vieren hier feest. En dat noemt zich hier een forum? Een walgelijke bedoening ja dat hier wordt gedoogd door zogezegd neutrale moderators. Ik heb in den beginne ook strafpunten en uitsluiting genoten toen ik reageerde op de vuiligheid van de beer. Op den duur wordt je dat zo gewoon dat uitsluiting je zelfs niet meer kan schelen. Ze maken verdomd van een kalf een stier die als het moet door de pinnekensdraad breekt. Dat is logica. Als de leugendetector op tilt slaat dan moet zelfs de aap plaats ruimen voor de horens van de stier. Het lost niks op om de stier aan de ketting te leggen. Een betere oplossing is om de aap uit de weide te verwijderen. En hetzelfde geldt voor de vreemdelingen. De apen onder hen terug naar de zandbak. Daar grazen geen stieren. Maar de apen gedijen er. De burgers worden het in dit land kotsbeu. Weliswaar momenteel nog geen totale meerderheid maar dat kan nog komen. En dan wordt het vaarwel met het land van melk en honing. Het zal zwaar zijn voor iedereen. Maar een kankerpatiënt is op den duur heel blij dat hij een spuitje krijgt. En het is op den duur nog meer menselijk ook. Beter de korte pijn dan een uitterende ziekte die niet te verhelpen zou zijn. Democratie is baas zijn over eigen buik. Als dat niet aanvaardbaar is voor Allah of andere Goden dan moeten we het maar zonder hen doen. Ze mogen voor mijn part mee verhuizen naar de grote zandbak waar ze moord en ellende veroorzaken. Zulke Goden kunnen we hier missen zoals de pest. En wit potske in Rome zaagt ook beter zijn druiventwijg af. Er is teveel ongedierte komen op zitten. De druiven verrotten. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 29 juli 2019 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus u zegt dat alle indoctrinatie een prijs heeft... en wat de Islam betreft is die prijs wel enorm hoog, zelf veel te hoog en zou die kanker beter uitgezuiverd en indien niet mogelijk, uitgeroeid worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk boeit het me totaal niet wat waar wordt gezegd, stap eens een synagoge binnen? Ga eens luisteren? Ik denk niet dat daar wordt vertelt dat je vrouw een beetje slaan best ok is! Wat hier geldt is wat onze wet zegt, en geen enkele God staat daar boven. Zodra je dat in praktijk brengt komt het goed, en geen dag eerder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over " erg" maar over de mate waarin wij, het vrije Westen die extremisten nog willen of niet. En daar is nog maar heel weinig bereidheid toe, dus wil je de islam boven de wet stellen? Dat kan niet en verhuis je beter...naar dat land waar je extremistisch mag zitten wezen tot je een ons weegt...niet hier dus, de wet geldt ook voor jou en je vrienden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier stelt de wet anders wel dat die gelijkwaardigheid er is, daarom ben jij niet verantwoordelijk voor het seksueel gedrag van mannen( en kun je dus je hoofddoek afzetten, niet Allah maar de wet beschermt je) En heb je recht op toegang tot de arbeidsmarkt ( nee je man hoeft geen toestemming te geven! )publieke ruimte( je mag zoveel meter van de moskee en je hoeft geen toestemming van iemand om ergens heen te gaan, evenmin moet een mannelijk familielid ouder dan 12 mee) Je hebt zelfs recht om te beslissen hoeveel kinderen je wilt, ( zonen moeten niet! )of wanneer en met wie je een relatie wilt( dat mag met wie geen moslim is en nee je moet niet trouwen) Je bent wanneer ik je mening lees, gewoon mentaal niet erg sterk of jezelf bewust van de onzin die je wordt aangepraat, jezelf overtuigen meegerekend.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt de man niet kwalijk genomen ( in strijd met onze wet die iedere vorm van huiselijk geweld veroordeelt ) en ondanks dat het iets " theoretisch is" zitten vluchthuizen vol moslima's....maar een gezond huwelijk is de oplossing hoor! Dat iemand dit nog ernstig neemt die onzin die uitgekraamd wordt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat een religie die zelfs regels heeft voor hoe je na een toiletbezoek uw achterste moet proper maken toch maar een zielige bedoening. Is dat nu werkelijk een God die zich daar mee bezighoudt???????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik veel religieuze onzin!
![]() Een beetje slaan mag wel volgens jou en pedofilie is ok zodra je met het kind trouwt...je zult maar opgevoed worden met die ongein! En dan nog verbaasd dat je tegenwind krijgt! uw mening is volledig in strijd met onze wetgeving. Staat Allah daarboven volgens u? Laatst gewijzigd door alice : 29 juli 2019 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoort dat ook het verbod bij om als man rechtopstaand PiPi te doen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie onze wetten niet accepteert hoort hier niet thuis, zo eenvoudig is dit. Of u hier dus thuis hoort is uw keuze, waarvan u de gevolgen moet dragen, moslim of niet, Allah staat nergens boven onze wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vulkaan rommelt ook eerst wat aan voor hij uitbarst. Zulke 'Goden' kunnen we hier inderdaad missen als de pest het is al erg genoeg zo. p.s. Ik merk dat er bij de driekleur een tekst weggevallen is, foutje van mijnentwege waarschijnlijk. Stonden de kleuren niet voor: zwart - rouw geel - welvaart rood - bloed ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2019 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |