Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2019, 10:54   #181
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Dat is iets wat dus NIET had mogen gebeuren want het is een wolf in schaapsvacht. Het is GEEN GODSDIENST maar een gewelddadige politieke doctrine die zichzelf in stand houd door een schrikbewind onder zijn leden te voeren. (Bukhari 9:83:37); "Wie ook maar zijn islamitische religie verandert, dood hem .....................Dus hadden ze dat hier nooit ofte nooit mogen erkennen. Nu is het kalf verdronken en wij gaan volgen.
Och, zo'n dinges kan je ook citeren uit kaloten oude geschriften.

Alle godsdiensten zijn in hetzelfde bedje ziek,
alleen de kaloten hebben zich een beetje leren gedragen in de Westerse cultuur, omdat ze snappen dat ze anders helemaal uitgeteld zouden worden.

Geen enkele godsdienst zou nog erkend moeten worden;
elke rechtgeaarde hedendaagse westerling zou wat moeite moeten doen om zijn ogen open te trekken, en een aantal zaken wat scherp zetten die de moslims ons wat bedreigen. Vb. gelijke rechten homo, m/v, discretere godsdienstbeleving.
Meer moet dat niet zijn.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 10:58   #182
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ocharme die kamelen....
"I know"
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  kamelenneukers.png‎
Bekeken: 64
Grootte:  925,6 KB
ID: 111092  

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 11:01   #183
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nieuwsflash:

de islamis al sinds de jaren '70 een erkende religie in België
de religieuze demografie in Europa is ondertussen wat gewijzigd.

Moslims horen dus wel thuis in Europa en het wordt hoog tijd dat alle burgers dit accepteren.
Dan lijkt mij het hoog tijd dat zij (Moslims) zich naar de rules & regulations die van toepassing zijn in 'ons' land de EU in het algemeen gaan gedragen of ziet u dat anders?

Wat er op huidig ogenblik aan de gang is dat kan je alleen maar beschrijven als overrompelen en uitschakelen van Europa, wereldheerschappij door een bepaalde groep.

Niets nieuws want door de geschiedenis heen zijn er verschillenden die, de wereld, naar hun hand hebben willen zetten maar in de meeste gevallen liep dat faliekant af.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2019 om 11:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 11:04   #184
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
"I know"
Zou die zijn naam "Vetzaque" geweest zijn?

Ach, bestialiteit, het heeft zijn fans.

Ocharme de ezel, het dier bedoel ik.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2019 om 11:05.
Oud 29 juli 2019, 11:38   #185
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat voor onnozele praat is dit? Ben jij een mens, een vrouw? Getrouwd of ooit getrouwd geweest? Deed jij alles wat je man zei... ?
Waarom zou ik??? Mijn man moest niet proberen om mij slaag te geven hoor...
Die is ten minste fatsoenlijk opgevoed...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 11:40   #186
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is een pedofiel? En trouwen ze ook met hun slachtoffers?
Oh de meeste zouden het wel doen als ze er toch meerdere vrouwen op mogen nahouden...
En het is niet omdat je met iemand trouwt, waarschijnlijk dan nog tegen haar zin, dat je geen pedofiel meer bent...
Oud 29 juli 2019, 11:42   #187
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, volgens mij heeft de profeet vzmh zelfs nooit een vrouw geslagen.
En een moslima moet ook niets. Als ze wat of veel slaag niet kan verdragen staat het haar vrij om er afstand van te komen. Als ze het kan, durft en wil dus.
En als ze in een land zit waar ze, zonder mannenbegeleiding, alleen de straat op mag. Zelf mag gaan werken... Zelf geld mag bezitten... Zelf mag erven...

Of ze zou terug kunnen gaan naar haar eigen familie, indien die ten minste de schaamte van het mislukte huwelijk wil dragen...

Inderdaad ze zou kunnen... maar ze mag niets...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 29 juli 2019 om 11:43.
Oud 29 juli 2019, 11:43   #188
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zo is dat.

Zij erkennen de wetten niet dan vraag ik mij steeds af, wat komen zij hier dan doen, buiten de boel verzieken?

Niet echt de beste manier dacht ik om 'geliefd' te geraken.

Het is zelfs al een tijd geweten dat men in 'ons' land op dat vlak, struisvogelpolitiek, hoog in het vaandel draagt.

Wir habes es nicht gewusst.

Een artikel de dato 2017 'leerde':

België voert slappe oorlog tegen salafisme.

De driekleur waar staat die ook alweer voor??

Of vergis ik mij? (slechte gewoonte geworden dat vergissen )

Dat nicht gewusst vertelden wel een paal miljoen Duitsers na de oorlog.
Een (groot?) deel onder hen hebben wel; ook vrouwen en kinderen; mee uitgemoord onder de oorlog. Maar dat "wussten" ze nicht.
Ze durfden "nichts wussen". In Vlaanderen hebben er ook zo een deel rondgelopen.
Ook zij durfden "nichts".
In Duitsland is er de spons over gevaagd.
In Vlaanderen blijft de kots bruikbaar om de verzuchtingen van een volk te fnuiken. Het werk van de beer wordt onverdroten verder gezet.
Zelfs de meest simpelen van geest weten dat. Maar hun nefaste werk wordt onverdroten verder gezet. Broederlijkheid en enig verstand wordt opzij gezet. De leugenaars vieren hier feest. En dat noemt zich hier een forum?
Een walgelijke bedoening ja dat hier wordt gedoogd door zogezegd neutrale moderators. Ik heb in den beginne ook strafpunten en uitsluiting genoten toen ik reageerde op de vuiligheid van de beer.
Op den duur wordt je dat zo gewoon dat uitsluiting je zelfs niet meer kan schelen. Ze maken verdomd van een kalf een stier die als het moet door de pinnekensdraad breekt. Dat is logica. Als de leugendetector op tilt slaat dan moet zelfs de aap plaats ruimen voor de horens van de stier.
Het lost niks op om de stier aan de ketting te leggen.
Een betere oplossing is om de aap uit de weide te verwijderen.

En hetzelfde geldt voor de vreemdelingen.
De apen onder hen terug naar de zandbak. Daar grazen geen stieren. Maar de apen gedijen er.

De burgers worden het in dit land kotsbeu.
Weliswaar momenteel nog geen totale meerderheid maar dat kan nog komen. En dan wordt het vaarwel met het land van melk en honing.
Het zal zwaar zijn voor iedereen. Maar een kankerpatiënt is op den duur heel blij dat hij een spuitje krijgt. En het is op den duur nog meer menselijk ook. Beter de korte pijn dan een uitterende ziekte die niet te verhelpen zou zijn. Democratie is baas zijn over eigen buik.
Als dat niet aanvaardbaar is voor Allah of andere Goden dan moeten we het maar zonder hen doen. Ze mogen voor mijn part mee verhuizen naar de grote zandbak waar ze moord en ellende veroorzaken. Zulke Goden kunnen we hier missen zoals de pest.
En wit potske in Rome zaagt ook beter zijn druiventwijg af.
Er is teveel ongedierte komen op zitten. De druiven verrotten.

Laatst gewijzigd door werkman : 29 juli 2019 om 11:46.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 11:50   #189
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Alles, en blijkbaar ook de echte vrijheid van religie, heeft z'n prijs.
om te beginnen passen de woorden vrijheid en religie niet bij elkaar en in de moslim wereld is dat zelfs dubbel het geval...

Dus u zegt dat alle indoctrinatie een prijs heeft... en wat de Islam betreft is die prijs wel enorm hoog, zelf veel te hoog en zou die kanker beter uitgezuiverd en indien niet mogelijk, uitgeroeid worden
Oud 29 juli 2019, 11:53   #190
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat wordt er trouwens allemaal in erkende kerken en SYNAGOGEN verteld? Over de man en vrouw?

Moeten die ook niet worden opgevolgd?
Of mag het volk daar niets over weten?

...
Lieve schat, je bent alweer niet mee.
Eigenlijk boeit het me totaal niet wat waar wordt gezegd, stap eens een synagoge binnen? Ga eens luisteren? Ik denk niet dat daar wordt vertelt dat je vrouw een beetje slaan best ok is!

Wat hier geldt is wat onze wet zegt, en geen enkele God staat daar boven. Zodra je dat in praktijk brengt komt het goed, en geen dag eerder.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 11:57   #191
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is zelfs niet erg om een extreme moslim te zijn. De islam is een erkende godsdienst.

Daar tegenover staat dat het wel erg is xenofoob te zijn. In de praktijk is het onwettelijk.
Zucht.. hoe dom kunnen je opmerkingen zijn?
Het gaat niet over " erg" maar over de mate waarin wij, het vrije Westen die extremisten nog willen of niet.

En daar is nog maar heel weinig bereidheid toe, dus wil je de islam boven de wet stellen? Dat kan niet en verhuis je beter...naar dat land waar je extremistisch mag zitten wezen tot je een ons weegt...niet hier dus, de wet geldt ook voor jou en je vrienden
Oud 29 juli 2019, 11:59   #192
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat Homans hier een vuil politiek spel speelt... op kap van de hele moslimgemeenschap! Ridouank heeft gewoon gelijk. Ze doet uitschijnen alsof de moskee een bron voor extremisme is, dat alle moslims extremisten zijn, terwijl dat helemaal niet het geval is.

De imam in kwestie werd voor de omstreden uitspraken geschorst, dus zeg maar gestraft. Hij is na de schorsing blijkbaar opnieuw actief in de moskee - waarom zou dit nog een probleem moeten zijn?

De moskee moet deze intrekking aanvechten en de nodige schadevergoedingen van Homans eisen.
Hahaha! Denk je nu echt dat die schadevergoeding kan worden gevraagd? Veel succes hoor, in je dromen...
Oud 29 juli 2019, 12:05   #193
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de islam is de vrouw ook evenwaardig aan de man maar daarom nog niet gelijk. In dit land zijn er ook geen wetten die stellen dat een man gelijk is aan een vrouw. Dat zou zelfs absurd zijn.
Kom zeg, natuurlijk ben jij niet evenwaardig aan een man volgens je religie...wie heeft je dat wijs gemaakt?
Hier stelt de wet anders wel dat die gelijkwaardigheid er is, daarom ben jij niet verantwoordelijk voor het seksueel gedrag van mannen( en kun je dus je hoofddoek afzetten, niet Allah maar de wet beschermt je)
En heb je recht op toegang tot de arbeidsmarkt ( nee je man hoeft geen toestemming te geven! )publieke ruimte( je mag zoveel meter van de moskee en je hoeft geen toestemming van iemand om ergens heen te gaan, evenmin moet een mannelijk familielid ouder dan 12 mee)

Je hebt zelfs recht om te beslissen hoeveel kinderen je wilt, ( zonen moeten niet! )of wanneer en met wie je een relatie wilt( dat mag met wie geen moslim is en nee je moet niet trouwen)

Je bent wanneer ik je mening lees, gewoon mentaal niet erg sterk of jezelf bewust van de onzin die je wordt aangepraat, jezelf overtuigen meegerekend..
Oud 29 juli 2019, 12:38   #194
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een recht is geen plicht. Het is iets wat in bepaalde gevallen de mannen niet kwalijk zal worden genomen. Het is iets theoretisch in de islam.

En voor de rest, in een gezond huwelijk slaagt niemand elkaar natuurlijk. Laat dat duidelijk wezen.
Het wordt de man niet kwalijk genomen ( in strijd met onze wet die iedere vorm van huiselijk geweld veroordeelt ) en ondanks dat het iets " theoretisch is" zitten vluchthuizen vol moslima's....maar een gezond huwelijk is de oplossing hoor! Dat iemand dit nog ernstig neemt die onzin die uitgekraamd wordt...
Oud 29 juli 2019, 12:43   #195
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is een pedofiel? En trouwen ze ook met hun slachtoffers?
Weet je niet wat een pedofiel is? En is dit ineens geen pedofiel wanneer hij met dat slachtoffertje trouwt?? Bedenkelijke moraal hoor!
Oud 29 juli 2019, 12:45   #196
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat een religie die zelfs regels heeft voor hoe je na een toiletbezoek uw achterste moet proper maken toch maar een zielige bedoening. Is dat nu werkelijk een God die zich daar mee bezighoudt???????
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 12:46   #197
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik bemerk vooral veel haatkeifir...
En ik veel religieuze onzin!
Een beetje slaan mag wel volgens jou en pedofilie is ok zodra je met het kind trouwt...je zult maar opgevoed worden met die ongein!
En dan nog verbaasd dat je tegenwind krijgt!
uw mening is volledig in strijd met onze wetgeving. Staat Allah daarboven volgens u?

Laatst gewijzigd door alice : 29 juli 2019 om 12:48.
Oud 29 juli 2019, 12:46   #198
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik vind dat een religie die zelfs regels heeft voor hoe je na een toiletbezoek uw achterste moet proper maken toch maar een zielige bedoening. Is dat nu werkelijk een God die zich daar mee bezighoudt???????
Hoort dat ook het verbod bij om als man rechtopstaand PiPi te doen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 12:51   #199
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nieuwsflash:

de islamis al sinds de jaren '70 een erkende religie in België
de religieuze demografie in Europa is ondertussen wat gewijzigd.

Moslims horen dus wel thuis in Europa en het wordt hoog tijd dat alle burgers dit accepteren.
Het gaat niet over moslims maar hun uitspraken, de wet geldt ook voor u!
En wie onze wetten niet accepteert hoort hier niet thuis, zo eenvoudig is dit.
Of u hier dus thuis hoort is uw keuze, waarvan u de gevolgen moet dragen, moslim of niet, Allah staat nergens boven onze wet.
Oud 29 juli 2019, 13:40   #200
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Dat nicht gewusst vertelden wel een paal miljoen Duitsers na de oorlog.
Een (groot?) deel onder hen hebben wel; ook vrouwen en kinderen; mee uitgemoord onder de oorlog. Maar dat "wussten" ze nicht.
Ze durfden "nichts wussen". In Vlaanderen hebben er ook zo een deel rondgelopen.
Ook zij durfden "nichts".
In Duitsland is er de spons over gevaagd.
In Vlaanderen blijft de kots bruikbaar om de verzuchtingen van een volk te fnuiken. Het werk van de beer wordt onverdroten verder gezet.
Zelfs de meest simpelen van geest weten dat. Maar hun nefaste werk wordt onverdroten verder gezet. Broederlijkheid en enig verstand wordt opzij gezet. De leugenaars vieren hier feest. En dat noemt zich hier een forum?
Een walgelijke bedoening ja dat hier wordt gedoogd door zogezegd neutrale moderators. Ik heb in den beginne ook strafpunten en uitsluiting genoten toen ik reageerde op de vuiligheid van de beer.
Op den duur wordt je dat zo gewoon dat uitsluiting je zelfs niet meer kan schelen. Ze maken verdomd van een kalf een stier die als het moet door de pinnekensdraad breekt. Dat is logica. Als de leugendetector op tilt slaat dan moet zelfs de aap plaats ruimen voor de horens van de stier.
Het lost niks op om de stier aan de ketting te leggen.
Een betere oplossing is om de aap uit de weide te verwijderen.

En hetzelfde geldt voor de vreemdelingen.
De apen onder hen terug naar de zandbak. Daar grazen geen stieren. Maar de apen gedijen er.

De burgers worden het in dit land kotsbeu.
Weliswaar momenteel nog geen totale meerderheid maar dat kan nog komen. En dan wordt het vaarwel met het land van melk en honing.
Het zal zwaar zijn voor iedereen. Maar een kankerpatiënt is op den duur heel blij dat hij een spuitje krijgt. En het is op den duur nog meer menselijk ook. Beter de korte pijn dan een uitterende ziekte die niet te verhelpen zou zijn. Democratie is baas zijn over eigen buik.
Als dat niet aanvaardbaar is voor Allah of andere Goden dan moeten we het maar zonder hen doen. Ze mogen voor mijn part mee verhuizen naar de grote zandbak waar ze moord en ellende veroorzaken. Zulke Goden kunnen we hier missen zoals de pest.
En wit potske in Rome zaagt ook beter zijn druiventwijg af.
Er is teveel ongedierte komen op zitten. De druiven verrotten.
Een begrijpelijke reactie wat u schreef waarbij ik mij de vraag stel: 'Wanner komt de aap uit de mouw?' (In de zin van: een bepaalde situatie die opeens duidelijk wordt ongeacht het al een tijdje rommelt)

Een vulkaan rommelt ook eerst wat aan voor hij uitbarst.

Zulke 'Goden' kunnen we hier inderdaad missen als de pest het is al erg genoeg zo.

p.s.

Ik merk dat er bij de driekleur een tekst weggevallen is, foutje van mijnentwege waarschijnlijk.

Stonden de kleuren niet voor:

zwart - rouw

geel - welvaart

rood - bloed

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2019 om 13:42.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be