![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik was daar ook achter aan het zoeken maar dat zal te vinden zijn op Twitter/FB/Instagram denk ik wat ik niet gebruik.
Hashtag #tagov eens proberen misschien? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag geen VB-stalkers bij De Wever aan de voordeur?
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Banneling
|
![]() De natte droom van de Vlaams Belanger:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
Uwe wereld moet er nogal uitzien, amai.
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah bon, ze hebben ingebonden ?
Altijd gedacht dat het dat was: ![]() En nu zouden ze al content zijn met een enkele nog levende neger ? Nivellering, nivellering. Waar gaat het toch naartoe ? Mijn doctrine, open grenzen, open blaffers gaat eerder in deze richting: ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 6 augustus 2019 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo ziet Zuhal Demir de hele heisa.
Als Belang uit de boot valt, dan zijn zij verantwoordelijk' Citaat:
Citaat:
Toch blijft men het spel spelen. ![]() p.s. 'De verdeeldheid zit bij de N-VA, niet bij ons'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dolgraag zien het NVA samen met andere partijen zoals de SPA een regering vormen en opnieuw hun belangrijkste programma punten in de diepvriezer stoppen.
Een volgende verkiezing zal dan niet lang op zich laten wachten en dat zal geen zwarte zondag meer zijn maar een heel heel heel pikzwarte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gespartel van de Blokkers begint mijn keel uit te hangen. Face it: jullie gaan nooit mee regeren.
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zodra iemand naamstemmen heeft, is het een representant van de stem van het volk, en moet men ervan uitgaan dat "waar die persoon voor staat" dus een deel is van de democratische expressie van het volk. Wie dus ergens in de verste verte denkt dat de "democratische expressie van het volk" goed genoeg is om de prerogatieven van een wetgever te verschonen en dus staat te brullen dat "de wet er gekomen is door het mandaat van het volk, via zijn vertegenwoordigers, in dit democratische landje" moet coherent zijn, en dus die "stem van het volk" die "hen tegen de borst stoot" ook respecteren. Want door die "stem van het volk die hem tegen de borst stoot" niet te willen respecteren, ondergraaft diezelfde politicus die denkt van "aan de juiste kant van de geschiedenis" te staan, totaal elke vorm van legitimiteit van het mandaat waarmee hij zelf beweert macht mogen uit te oefenen. Als immers "de stem van het volk" die voor De Winter en Vanlangenhove niks waard is omdat ze zogezegd mis waren, of crapuul zijn of weet ik veel, dan geldt dat immers evenzeer voor de stemmen waarop hij, en een meerderheid zich op baseren om te pretenderen de macht mogen uit te oefenen. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 augustus 2019 om 05:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard niet. Maar dat zou een bijzonder slechte zaak zijn voor het VB om mee te regeren. Dat er, zoals nu bij de N-VA, bij het VB natuurlijk veel zitten die mandaatjes goesting krijgen, is normaal, maar gelukkig is het VB beschermd door een cordon, wat de N-VA niet had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een voorspelling die vele poco's uit sossen en groenselspartijen angstdromen bezorgt. Omdat ze helemaal niet zeker zijn van die voorspelling.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het VB ooit al zo goor geweest zijn, om mensen die nog niet veroordeeld waren, te bestempelen als gore misdadigers?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Belang nog steeds aan boord in Vlaamse formatie.
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |