![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gros van de mensen doet dat allemaal liever achter de rug en zijn alles behalve eerlijk met zichzelf alsook met hun gevoelens. Maar of dat allemaal een rol speelt met al dan niet bij elkaar blijven denk ik helemaal niet. Een relatie is niet alleen hoe je seks beleefd of wat voor soorten seks je hebt. Ik ken ook koppels die trouw waren als een hond en alle zondagen in de 11 uren mis zaten maar die ook zijn gescheiden. Net zoals ik mensen ken in parenclubs die al 40 jaar samen uit samen thuis aanhouden maar met de regelmaat met iemand anders zijn rampetampen. Het zijn de beste koppels die ik ken. Ze zijn letterlijk en figuurlijk twee handen op een Ik ben jaren met een losse vriendin naar parenclubs geweest en ze is nog altijd mijn beste vriendin..... Leve de vrije liefde. Echter is de tijdsgeest ook aangaande deze manier niet meer zoals ze was. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 oktober 2019 om 15:18. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja? Geen probleem, he. Dan weet ik dat ik mijn lippen nu stijf op elkaar moeten houden.
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Altijd voor het eten ....als ik gegeten heb krijg ik geen bier meer binnen. Ik ben een roesdrinker....zo een trappist op je nuchter maag tikt lekker aan. Als ik nog ergens de kans krijg om mee te lurken aan een joint laat ik dat zeker niet voorbijgaan. Maar dat nog maar heel sporadisch ( mijn hippie vrienden van weleer roken nu allemaal sigaren |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik oordeel ook nooit. Maar ja het verschil tussen totale onverschilligheid en niet oordelen is klein. Daarom is het soms beter een uitgesproken mening te hebben, minder gezeik achteraf.
Totaal onverschillig heb ik ook teveel getolereerd vroeger. Dat is zoals een zatte, drugsverslaafde ouder; die IS er ook nooit mentaal gezien. Zeg maar wat ik denk...
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
Nee, absoluut niet.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hebben jullie moslims parenclubs?
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
Het bestaan van vrije liefde impliceert dat er dus ook onvrije liefde bestaat.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet dat ik een pro ben, ben meestal vrij afstandelijk emotioneel gezien. Kan een voordeel zijn als je iemand wilt helpen, afstandelijk zijn. Anders raak je te betrokken. Zoals een ambulancier ook geen familie mag helpen. Maar niemand komt voor hulp, dus ik word onverschillig voor al die "drama" die na een paar weken weer vergeten is. De vrouw die zaagt, de man die wraak zoekt via oppotten van emoties of de vrouw slaat. Het is allemaal lelijk. Mensen willen dat niet horen, ze willen praatjes over vrije seks. En die liefde ja, er is aanhankelijkheid, maar geen intimiteit. Daar heeft iedereen schrik van, iedereen heeft verdedigingsmechanismes...
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou dat eer pragmatisch noemen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hoeft daar niet zo filosofisch over te doen. Er zijn er zo veel. Graag proeven van het taartje van anderen maar zelf nooit geen taartje meebrengen.
Daarom dat er in de meeste parenclubs avonden zijn (1 per week) waar alleen koppels binnen mogen. Alleenstaande (mannen) mogen er die avonden niet in. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 oktober 2019 om 09:13. |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar mijn vrouw niet.
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik prijs mij dan weer gelukkig dat ik de laatste jaren al wat met liefde en seks te maken heeft geschrapt heb. Ben ik dan een gelukkig mens? Op bepaalde vlakken wel want je heb geen last van sommige zaken die met liefde en seks te maken hebben. ![]() Uni zet bij deze het boek "Alleen op de wereld/Sans famille van de hand van Hector Malot" terug tussen de andere boeken. Ik moet echt stoppen met teveel te lezen. Nieuw lief in huis halen zou dat een goede optie zijn? Een héél ander boek en meestal ook een héél ander verhaal.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 oktober 2019 om 15:14. |
|
|
|
|