Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2019, 11:28   #261
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dit is een gemeenschap. Ge moogt dat ontkennen zoveel ge wilt. En er is ook een blower gemeenschap. Ze zoeken mekaars gezelschap op, op fora en websites, delen info. Gij doet dat ook.
nergens heb ik dat geschreven.

hebt ge ook nog commentaar op al de propaganda van de cannabisshops voor zwangere vrouwen dat cannabis ongevaarlijk is, of gaat ge daar zedig over zwijgen?

Bah, ik heb echt hekel aan dat laf gedoe!
Dus u ziet het verschil niet tussen een openbaar discussieforum en een gemeenschap? Echt?
En wat doe ik volgens u? Andere blowers hun gezelschap opzoeken, info delen? Wie denkt u wel te zijn? U heeft geen flauw idee over het persoonlijk leven van andere forummers en zo hoort het ook.
Hoe kom je erbij dergelijke totaal debiele uitspraken te doen?
Mijn mening over blowen en zwangerschap gaf ik al, maar opnieuw reageert u overtrokken emotioneel!
Probeer eens je emotie en argumenten te scheiden?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2019, 11:30   #262
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat was uwe legendarische post over cannabis en seks! Ge gaat mij toch niet vertellen dat ge dat al vergeten zijt??
Citeer maar even Geert...want al eerder beweerde je zaken die anderen nooit geschreven hadden.
Oud 28 december 2019, 11:31   #263
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Erg volwassen kun je dit gedoe met prentjes niet noemen, maar soit, uiteindelijk weten we niet hoe oud Geert is.
Oud 28 december 2019, 12:58   #264
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus u ziet het verschil niet tussen een openbaar discussieforum en een gemeenschap? Echt?
alsof het 1 het ander uitsluit?
een gemeenschap is gewoon een groep mensen met dezelfde interesse die mekaar opzoeken.
Citaat:
En wat doe ik volgens u? Andere blowers hun gezelschap opzoeken, info delen? Wie denkt u wel te zijn? U heeft geen flauw idee over het persoonlijk leven van andere forummers en zo hoort het ook.
als trekkies mekaar opzoeken op comicon, denkt ge dat die dan iets (willen) weten over het persoonlijk leven van mekaar?
Citaat:

Hoe kom je erbij dergelijke totaal debiele uitspraken te doen?
ik zie het eerder als geniaal.
Citaat:
Mijn mening over blowen en zwangerschap gaf ik al, maar opnieuw reageert u overtrokken emotioneel!
Uw mening is zo banaal.
het gaat daar dan ook niet over, het gaat over de propaganda van de cannabisshops die opzettelijk verkeerde informatie geeft aan zwangere vrouwen!

OPLETTEN!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2019, 12:58   #265
geertvdb

Standaard

Citaat:
Citeer maar even Geert...want al eerder beweerde je zaken die anderen nooit geschreven hadden.
Oud 28 december 2019, 12:59   #266
geertvdb

Standaard

Citaat:
Erg volwassen kun je dit gedoe met prentjes niet noemen, maar soit, uiteindelijk weten we niet hoe oud Geert is.
Ik noem het eerder een kunst.
Oud 28 december 2019, 13:10   #267
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
alsof het 1 het ander uitsluit?
een gemeenschap is gewoon een groep mensen met dezelfde interesse die mekaar opzoeken.
als trekkies mekaar opzoeken op comicon, denkt ge dat die dan iets (willen) weten over het persoonlijk leven van mekaar? ik zie het eerder als geniaal. Uw mening is zo banaal.
het gaat daar dan ook niet over, het gaat over de propaganda van de cannabisshops die opzettelijk verkeerde informatie geeft aan zwangere vrouwen!

OPLETTEN!
nee dat is niet de definitie van een gemeenschap, daar verbind ideologie en doel.
En het gaat evenmin over propaganda van " de cannabisshop voor zwangere vrouwen om te gebruiken" omdat geen enkele cannabisshop in Nederland, want wij hebben ze geen, dit promoot, ga er eens kijken? Neem een foto wanneer je die " promotie" ziet!
Dus wie moet opletten bent u zelf.
Oud 28 december 2019, 13:11   #268
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik noem het eerder een kunst.
Op sommige leeftijden denken adolescenten dit...eenmaal volwassen is het vooral onmacht binnen een discussie.
Oud 28 december 2019, 13:25   #269
geertvdb

Standaard

Citaat:
Op sommige leeftijden denken adolescenten dit...eenmaal volwassen is het vooral onmacht binnen een discussie.
die cartoon was een reactie op een post met enkel een emoticon. Bovendien van weer een geval van buikje rus. In alle andere draden doet xenophon niets anders dan kakken op alles wat links is. maar op cannabisdraden is hij supervriendelijk voor al die linkiewinkies! rarara, waarom zou dat zijn? Toch logisch dat ik dat hypocriet gedoe ridiculiseer.
Oud 28 december 2019, 13:37   #270
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
die cartoon was een reactie op een post met enkel een emoticon. Bovendien van weer een geval van buikje rus. In alle andere draden doet xenophon niets anders dan kakken op alles wat links is. maar op cannabisdraden is hij supervriendelijk voor al die linkiewinkies! rarara, waarom zou dat zijn? Toch logisch dat ik dat hypocriet gedoe ridiculiseer.
Ja dat klopt maar wat doet dat eigenlijk terzake ?

Denk jij dat alle linkiewinkies voorstander zijn van legalisatie en alle rechtse rakkers tegen ??

In de praktijk is dat dikwijls helemaal zo niet.

Trouwens is het vb rechts of links dan ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 december 2019 om 13:38.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2019, 13:42   #271
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Huh? Nee " logisch" is dat dus helemaal niet.
Evenmin kun je voor of tegen cannabis zijn per definitie indelen onder links of rechts. Dat u dan denkt " daar tegen moeten strijden" zegt iets over u maar niet over anderen.
Oud 28 december 2019, 13:44   #272
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zou dan hele verre toekomst zijn, want aan dat aantal zit de hele discussie nog bijlange niet.
Oud 28 december 2019, 13:59   #273
geertvdb

Standaard

Citaat:
nee dat is niet de definitie van een gemeenschap, daar verbind ideologie en doel.
waarom ideologie? ge hebt linkse en ge hebt rechtse trekkies, hoor.
engelse def:
having certain attitudes and interests in common
Citaat:

En het gaat evenmin over propaganda van " de cannabisshop voor zwangere vrouwen om te gebruiken" omdat geen enkele cannabisshop in Nederland, want wij hebben ze geen, dit promoot, ga er eens kijken? Neem een foto wanneer je die " promotie" ziet!
Dus wie moet opletten bent u zelf.
uw antwoord op de vraag wat gij vindt van de cannabisshops in Californië zwangere vrouwen aanraden om cannabis te nemen is:
In Nederland doen ze dat niet (wie zegt dat?)

gij discussieert te veel met JvdB, ge neemt zijn ontwijkingstaktieken over.

mens, antwoordt nu eens op de vraag! In godsnaam!
Oud 28 december 2019, 14:02   #274
geertvdb

Standaard

Citaat:
Huh? Nee " logisch" is dat dus helemaal niet.
Evenmin kun je voor of tegen cannabis zijn per definitie indelen onder links of rechts.
daar gaat het niet om. trouwens, legalisatie is wel degelijk een links/rechts standpunt. NVA en VB zijn tegen, groen en pvda zijn 'ongeveer' voor.

Citaat:
Dat u dan denkt " daar tegen moeten strijden" zegt iets over u maar niet over anderen.
nergens schrijf ik dat. Gij verzint dat.
Oud 28 december 2019, 14:09   #275
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
daar gaat het niet om. trouwens, legalisatie is wel degelijk een links/rechts standpunt. NVA en VB zijn tegen, groen en pvda zijn 'ongeveer' voor.

Als U ervan uitgaat dat het VB een rechtse partij is kan dat kloppen. Als U ervan uitgaat dat groen een linkse partij is kan dat ook.
De meningen daaromtrent verschillen nogal.

Ik vind de groene standpunten al wel eens heel rechts en de VB standpunten al wel eens heel links

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 december 2019 om 14:10.
Oud 28 december 2019, 14:21   #276
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja dat klopt maar wat doet dat eigenlijk terzake ?
Poisoning the well, meer niet.
Oud 28 december 2019, 14:25   #277
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Poisoning the well, meer niet.
Ja is een beetje zoals sommigen zich altijd inbeelden dat links watjes zijn en rechts harde bolsters. De meest meedogenloze regimes zijn links.
Oud 28 december 2019, 14:53   #278
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
There was a statewide cross-sectional study in which advice about cannabis product use was requested using a mystery caller approach. The caller stated she was 8 weeks pregnant and experiencing morning sickness. Dispensaries were randomly selected from the Colorado Department of Revenue Enforcement Division website. (...) Results

Of the 400 dispensaries contacted, 37% were licensed for medical sale (n=148), 28% for retail (n=111), and 35% for both (n=141). The majority, 69% (277/400), recommended treatment of morning sickness with cannabis products (95%CI 64-74%).
Sluiten die handel!
Maar al een geluk dat illegale straatdealers wel zo gewetensvol zijn dat ze niet aan zwangere vrouwen verkopen.

Citaat:
Crimineel! En dit is het resultaat van een doorgedreven cannabis propaganda met 1 boodschap: cannabis is ongevaarlijk.
Daarom dat zwangere vrouwen hier zoveel alcohol en tabak gebruiken! Omdat legaal gelijk staat aan ongevaarlijk. Verhips, het wordt hoog tijd dat de overheid hier wat preventie rond doet!

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 28 december 2019 om 14:55.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2019, 15:09   #279
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Sluiten die handel!
Maar al een geluk dat illegale straatdealers wel zo gewetensvol zijn dat ze niet aan zwangere vrouwen verkopen.

Daarom dat zwangere vrouwen hier zoveel alcohol en tabak gebruiken! Omdat legaal gelijk staat aan ongevaarlijk. Verhips, het wordt hoog tijd dat de overheid hier wat preventie rond doet!
Volgens mij zijn de vrouwen die roken en drinken tijdens hun zwangerschap toch eerder in de minderheid. Maar zal waarschijnlijk ook te maken hebben met het milieu waar je in bent opgegroeid.

Nu echt gezond zal dat wel niet zijn....en zeker af te raden. Doch ken ik nogal wat volwassen die hun moeders rookten tijdens de zwangerschap en heb zo niet de indruk dat dat zwakkelingen zijn.
Je weet .....er zit nogal veel in de genen.
Oud 28 december 2019, 15:13   #280
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

U heeft anders de mond vol over anderen die u als " de vijand " zien, tot heden niemand anders die uitspraken weten doen.
Het is belachelijk om op basis van standpunten van grote politieke partijen er van uit te gaan dat dit per definitie geldt voor forummers die deelnemen aan de discussie. Ook uw opmerking en van niemand anders.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be