![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Markt Schoten - Churchilllaan - Galesbergdreef - Winkelstap - Ringlaan - Maantjessteenweg - Govaertslaan - Havannastraat - Vosseschijn - Wilmarsdonksteenweg. Allemaal met een fietspad. Wat is dan het probleem als je geen zwaar materiaal mee moet vervoeren? Negen kilometer lijkt me heel goed overbrugbaar met een gewone fiets, maar ik kan begrijpen dat je bij vroege of late uren de energie soms mist en daardoor voor een e-fiets gaat. Daarvoor krijg je trouwens ook een vergoeding van je werkgever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen nepcijfers. Consequent en gewetensvol bijgehouden overal bijna 12 jaar. Trouwens naast uw week van drie op vijf natte dagen, zijn er een pak weken waar het vijf op vijf droge dagen waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, afkeer bij de bevolking.
Vooral Anuna. Laatst gewijzigd door daiwa : 11 januari 2020 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik buurtbewoners bezig hoor als het onderwerp klimaat en activisten('s) ter sprake komt merk ik dat de meeste mensen het niet hoog ophebben met de Anuna's en Greta's ...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 januari 2020 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ook onder jongeren trouwens. Vooral sedert de emotionele uithaal van Thunberg. Ik begrijp trouwens ook niet goed hoe de groene beweging een twijfelachtige persoon als Thunberg als een icoon naar voor schuift. Een kind met psychische problemen dat gemanipuleerd wordt door haar omgeving en uit zichzelf eigenlijk weinig zinnigs te vertellen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals met zoveel andere zaken pikken de mensen dit soort door de media geknutselde helden niet meer. In Belgique heeft de media dat doodleuk gekopieerd op Anuna en heeft de mayonaise ook niet gepakt bij de bevolking. Een zoveelste bewijs dat de reguliere media hun grip om de bevolking te sturen volledig kwijt is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is overduidelijk een wisselwerking geweest: groene beweging én media. Niet echt verwonderlijk daar de media bevolkt wordt door linkse sujetten. En volgens hun eigen slogan is het nieuwe rood nu eenmaal groen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 40 enkel rit in mijn geval. Goed zot dat ik dat met de fiets zou doen.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 11 januari 2020 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk gaat het niet over deze afstanden die voor de fiets inderdaad minder overbrugbaar zijn, maar wel over de kleine afstanden die voorkomen in het mobiliteitspatroon van heel veel mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in het naar huis rijden doe ik boodschappen. Dat zie ik met een fiets ook niet gebeuren. Ik heb trouwens geen tijd om alle dagen 4 uur op mijn fiets te hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog eens: niemand stelt dat de fiets een absolute must is bij alle mobiliteitspatronen. Wel dat er in Vlaanderen heel veel kleine afstanden worden gedaan (officiële cijfers) die best wel met een (e-)fiets kunnen worden afgelegd. Vaak zelfs sneller, goedkoper dan met de wagen. |
|
![]() |
![]() |