![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Draad naar de rioolgazet:
https://www.hln.be/geld/economie/ond...amer~a38220dd/ Ik ben deels ondernemer/werknemer en draag langs beide kanten af. Geen recht op steunmaatregelen, en daar lig ik ook niet van wakker. Ik dop m'n boontjes wel op de een of andere manier (ik rijd met ne Dacia, kwestie van geen "vooroordelen" te voeden) Ik snap ook wel dat "ondernemers-moeten-zo-n-10-miljoen-euro-aan-onterechte-coronapremies-terugbetalen" dat proberen. Maar onze pa heeft altijd me altijd geleerd dat "als ge u verbrandt, moet ge maar op de blaren zitten" - dus een percentje boete, rekening houdend met de omzet, lijkt me niet misplaatst om de schade van de Corona-crisis een beetje op te vangen. En nee, mijne Dacia staat niet op de zaak |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondernemer heeft twee zaken, een eenmanszaak en een bv. De eenmanszaak heeft zogezegd te weinig werk. Per maand één week geen activiteit. Staat betaald 1635 euro per maand. De BV bulkt van het werk. De ondernemer heeft geen dag stilgezeten, temeer omdat hij het werk van de eenmanszaak er bij doet. Is dit de bedoeling? Nog erger, zijn zoon heeft ook een bv, heeft echt geen werk, gaat zijn vader helpen in de bv van z'n vader. Krijgt premies alsof het niet op kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() 160 euro per dag. Ik denk dat veel horecazaken dit niet verdienen in normale tijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Het gaat om 1% van de totale som die men onder de loep gaat nemen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanuit mijn politieke overtuiging, moet ik de regering niet verdedigen.
Toch vind ik het goed: vlug uitbetalen om drama's te voorkomen, en daarna controleren en desgevallend terugvorderen, met een gepaste boete daar boven op. De nationale sport moet samengaan met artikel 2: wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu blijkt,alweer ,hoe de pers(zie de start van dit draadje) een ballon opgeblazen heeft terwijl in een latere reactie blijkt dat die ballon eigenlijk vooral lucht bevatte...Diegenen die ontrecht centen gekregen hebben zullen er spijt van krijgen...zo eenvoudig is het....
Maar natuurlijk,het toneel van verdachtmakingen is gezet....hetgeen de bedoeling van het persartikel geciteerd in het begin was......GENEREER "nieuws",zelfs als er geen echt is.... ![]() Vervolgens zijn er politici de zich geroepen voelen verantwoordeling af te leggen AAN DE PERS ( ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 6 juni 2020 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is nog: zouden ze er een huis van kunnen kopen.
Die vraag stellen, is erger dan de fraude ... zoals we gewoon zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht iedere ambtenaar een boete en terugvordering ontvangen voor zijn promotie uit vriendendienst die hij gekregen had....het zou oplopen.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om premies voor zonnepanelen. Laatst gewijzigd door Rudy : 6 juni 2020 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |