![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat is maar 1.800.000 testen per dag. Daar is dat een peulenschil, zo te zien. Met veel hangen en wurgen geraakt men in België amper aan 40.000 PCR testen per dag. Niet alleen papier is geduldig, blijkbaar is internet dat nog meer zo.
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1.800.000 is 1290 per miljoen Chinezen
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ga jij dan nog winkels binnen zonder masker ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2020 om 15:02. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja ik draag er één waar het verplicht is .....en jij ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2020 om 15:06. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het Centre For Disease Control heeft onlangs nog bevestigd dat het zgn. corona-virus nog STEEDS NIET GEISOLEERD IS. ik weet niet of dit voor voor U belangrijk is, maar het betekent in weze dat men U een fobie heeft aangepraat. Het feit dat U onomwonden stelt dat U braafjes aan de verplichtingen inzake seculiere boerka wenst te voldoen, betekent dus dat U wel degelijk een slachtoffer bent van een psychisch fenomeen, en géén lichamelijk....
|
|
|
|
#28 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ter info: Citaat:
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus U zit op bus trein of tram zonder mondmasker ? U gaat ook naar de dokter of ziekenhuis zonder mondmasker en loopt rond in het grootwarenhuis zonder mondmasker ? Of U doet daar niet aan mee want jij bent niet braaf maar stout ? Zou kunnen maar op de meeste plaatsten die ik hier voor ogen heb kom jij er niet in. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2020 om 15:33. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
Citaat:
Dus, waarom vanaf dit jaar wél?
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan gaan we naar de winkel, hop alweer een mondmasker. Gaan we op cafe of restaurant, opnieuw. Voor u is het gemakkelijk, u heeft er amper last van. Geef mij dan liever een jodenster of een roze hoedje, dat werkt even goed als manier van bewustmaking, maar daar heb je zoveel last niet van. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of ze de cafés nu om 1u of om 23u sluiten maakt niet veel verschil, je gaat daarna gewoon bij iemand thuis gaan verder feesten. De cafebaas komt wel achter na zijn opkuis. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vorig jaar ? Ik moet eerlijk zeggen dat ik in 2019 eigenlijk ook niemand heb gezien met een mondmasker behalve dan een Chirurg op TV.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik zou zeggen doe zo verder.....dan gaat ge nog heel lang lang last hebben van die vod voor uw gezicht en heel lang thuis moeten zitten vanaf 23 uur. wachtend op de hypocriete café baas die voor de camera zit te bleiten waarschijnlijk hoe veilig hij alles wel doet ....En zoals je zelf zei ...IK heb er geen last van gij wel. Nog een paar heel gezellige jaren toegewenst. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2020 om 17:41. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#38 |
|
|
ik rijd 50 waar ik mag, omdat ik al genoeg belastingsverterende mee-eters voorzie in hun dagelijkse kost.
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|