![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wat die man hier doet? Het forum gebruiken waar het voor dient, tiens. Kennis vergaren en kennis verspreiden. Ideeën uitwisselen en aftoetsen.. en plezier maken.. dat doet die ook. Komiek trouwens, dat je zo op de man moet spelen..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet. Maar hij moest wel nog werken he.....
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 december 2020 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben jij ook zo iemand die graag enkel in discussie gaat met gelijkgestemden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou kunnen maar dat is geen bewijs.
In de context kan U iedereen zijn. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 december 2020 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorlog gaan vergelijken met een virus is niet nodig. Ik begrijp niet waarom dat als argument er altijd moet bijgehaald worden. Een slechte periode in het leven van mijn grootvader rechtvaardigt een slechte periode om een andere reden in het leven van mijn zoon niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze minister van volksgezondheid is +65. S. Van Gucht en M. Van Ranst zijn virologen die met alle mogelijke middelen de geboden kansen grijpen om de eenmalige kans op een massaal onderzoek naar het gedrag en de invloed van een virus op de mens te bestuderen. E. Vlieghe is een epidemioloog die de eenmalige kans grijpt voor een grootschalige studie van een epidemie op de mens met twee handen grijpt. Moest 1 van deze mensen of hun voorgangers iets hebben ingezeten met hun medeburgers of de maatschappij, dan hadden ze in februari een reisverbod naar besmette gebieden uitgevaardigd. Een inreis vanuit een besmet gebied uitgevaardigd in februari. Dan hadden ze in februari een verplichting uitgevaardigd voor alle zorgverleners om in de WZC de hoogte voorzorgsmaatregelen tegen een mogelijke besmetting uitgevaardigd. Niets van dat alles is ooit terspraken gekomen voor 12 maart, toen het virus al op grote schaal aanwezig was binnen de maatschappij. Dat de impact van de maatregelen nog decenia te voelen zal zijn, bewijst enkel de openingsposting van de draad al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 28 december 2020 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit de contacten die ik sinds februari 2020 met leerlingen en oud-leerlingen kon & mocht onderhouden, onthield ik eigenlijk vooral dat die jonge mensen bijna systematisch genegéérd en dus onvermijdelijk ook zwaar onderschat worden door minder jonge mensen van wie velen verondersteld werden/worden die jongeren 'op te voeden' en 'waarden' bij te brengen. Het doet mij deugd en plezier te leren dat er volwassenen zijn die wél in staat zijn tot begrip van en empathie voor die miljoenen jongeren in de héle wereld die offers brengen zoals die nog nooit tevoren door zovéél mensen op zovéél plaatsen tegelijk werden gebracht, en daarvoor amper bedankt, laat staan gewaardeerd worden. Tegelijkertijd leerde ik dat ik tot nu toe ongelooflijk véél ongelooflijke lomperiken (of erger) op mijn planeet heb laten rondlopen, zonder dat ik daar veel acht op sloeg laat staan 'iets' aan deed. Gelukkig waren er ook mede-mensen die mij van mijn 'blindheid' afhielpen. Ik ben dezen daar zeer dankbaar voor. ![]() ![]() (voor de héle bijdrage, en in het bijzonder voor het laatste stuk)
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 december 2020 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige jonge mensen lijken me dat evenzeer vanzelfsprekend te vinden net als oude dat niet vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |