Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2020, 14:26   #401
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Oesje nu zijn maanden al jaren
Ik weet niet of je het beseft, maar het gaat nu al lang niet meer over een paar maanden. Er zijn al 9 maanden om, en als je ze bezig hoort willen ze ons nog tot eind volgend jaar opsluiten.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2020, 14:27   #402
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Oude mensen beslissen daar weinig over ......of het moet zijn dat u onze eerste minister en mensen als S Van Gucht en E Vlieghe ook al oude zakken noemt.
Daar had ik het niet over. Ik schreef dat veel oude mensen het als een vanzelfsprekendheid beschouwen. Dat is het egoïsme.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2020, 14:28   #403
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor vele van die zogezegd actieven heeft deze oorlog een heel groot voordeel. Ze moeten niet meer werken maar worden blijkbaar goed doorbetaald.

Zou het kunnen dat deze oorlog aan jou goed uitkomt ? Niks mis mee je kunt er maar van genieten
Nee, die komt mij niet goed uit. Wat een vraag.

Ik word door openbare fondsen betaald. Dat wil zeggen dat ik niet echt aan enige prestatie gebonden ben he. Ik heb mij al mijn gans leven geamuseerd. Behalve de periode dat ik voor een prive bedrijf gewerkt heb. Ik heb geen corona nodig om die dingen te doen die ik plezant vind op mijn werk he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2020 om 14:29.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2020, 14:29   #404
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Omdat er een enorm draagvlak is bij hun bejaard kiezerspubliek he.
Maar niet bij hun jong kiezerspubliek ? En dat is zo over gans de wereld ? Van Japan tot Nieuw Zeeland tot Mexico. Straf is dat heel straf.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2020, 14:29   #405
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, ik praat mij nergens uit, ge krijgt geen vat op mij omdat het gewoon coherent is.
Inderdaad.
Zelden mensen zo weten spartelen in discussies.
En dan bij een gebrek aan argumenten wat lullen over 'blablabla' die hier uitgestrooid wordt door de forum-viro-"deskundigen"...

Tja, als de argumenten op zijn en de waan van het eigen gelijk het nuchtere denken overheerst, krijg je dat soort getrol.

Citaat:
Voor vele van die zogezegd actieven heeft deze oorlog een heel groot voordeel. Ze moeten niet meer werken maar worden blijkbaar goed doorbetaald.

Zou het kunnen dat deze oorlog aan jou goed uitkomt ? Niks mis mee je kunt er maar van genieten
Zou het kunnen dat patrickve hier al van in het begin pleit om niet tegen het virus te vechten met doldwaze maatregelen die de schade enkel vergroten? Zou het kunnen dat patrickve al van in het begin de maatregelen bullshit vindt? Zou het dus kunnen dat patrickve al van in het begin waarschuwde voor de oorlog waarvoor jij in de handjes staat te klappen? Uw hele redenering houdt geen steek, fred. Eigenlijk wordt het te debiel om er nog op te reageren.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2020, 14:30   #406
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, die komt mij niet goed uit. Wat een vraag.
Hoe ge moet nu toch al heel lang niet meer werken ? Alle dagen honderden schrijfsels posten. Blijkbaar toch heel veel vrije tijd.....maar het is u gegund hoor daar niks van. Maar te beklagen ben je toch niet volgens mij.
Oud 28 december 2020, 14:32   #407
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Oude mensen beslissen daar weinig over ......of het moet zijn dat u onze eerste minister en mensen als S Van Gucht en E Vlieghe ook al oude zakken noemt.
Die beslissen niet, maar velen onder hun ondersteunen de beslissingen.. en willen de maatregelen liefst nog strenger ook..

Zoals jaren geleden de Duitse bevolking ook niet besliste om de Joden uit te roeien hé.. maar ze stonden er achter.. steunden het gezag en trokken er op uit om Joodse feestjes te verklikken..
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2020, 14:32   #408
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht

Zou het kunnen dat patrickve hier al van in het begin pleit om niet tegen het virus te vechten met doldwaze maatregelen die de schade enkel vergroten? Zou het kunnen dat patrickve al van in het begin de maatregelen bullshit vindt? Zou het dus kunnen dat patrickve al van in het begin waarschuwde voor de oorlog waarvoor jij in de handjes staat te klappen? Uw hele redenering houdt geen steek, fred. Eigenlijk wordt het te debiel om er nog op te reageren.
Waarom zou deze PatrickVE de waarheid in pacht hebben ? Wat doet die man hier mocht dat zo zijn ?
Wat denkt hij hier te bereiken ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 december 2020 om 14:33.
Oud 28 december 2020, 14:33   #409
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar niet bij hun jong kiezerspubliek ? En dat is zo over gans de wereld ? Van Japan tot Nieuw Zeeland tot Mexico. Straf is dat heel straf.
Platte propaganda werkt. En werkt veel beter dan ik dacht. Onze jeugd is dan ook emo gebrainwashed he. Dat zie je aan hun groensel gedoe. Zij zijn heel beinvloedbaar. Een goed deel is het strontbeu, maar heeft schrik om gebrandmerkt te worden als "egoist". Terwijl ze zouden moeten beseffen dat als iemand U van egoist beschuldigt omdat ge niet naar zijn pijpen danst, ge goed bezig zijt.
Oud 28 december 2020, 14:34   #410
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom zou deze PatrickVE dewaarheid in pacht hebben ?
De waarheid is niet iets dat een ander in pacht heeft, maar dat je zelf natrekt. Of wat ik zeg of niet de waarheid is, hangt enkel maar af van de mate waarin je het kan natrekken.

Citaat:
Wat doet die man hier mocht dat zo zijn ?
Ha, doet mij denken aan een Aziaat die mij ooit zegde "You smart boy. Why are you here ? "

Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2020 om 14:34.
Oud 28 december 2020, 14:34   #411
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Platte propaganda werkt. En werkt veel beter dan ik dacht. Onze jeugd is dan ook emo gebrainwashed he. Dat zie je aan hun groensel gedoe. Zij zijn heel beinvloedbaar. Een goed deel is het strontbeu, maar heeft schrik om gebrandmerkt te worden als "egoist". Terwijl ze zouden moeten beseffen dat als iemand U van egoist beschuldigt omdat ge niet naar zijn pijpen danst, ge goed bezig zijt.
Wat is het nu ? Waarom danst onze regering dan naar de pijpen van het oude kiezerspubliek zoals je beweerde ?
Oud 28 december 2020, 14:35   #412
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ha, doet mij denken aan een Aziaat die mij ooit zegde "You smart boy. Why are you here ? "
Ja en ? Al iets mee aangevangen ? Of nog steeds aan het ter plaatse trappelen ?

Slim zijn brengt niks op man......beetje leep zijn is veel interessanter. En je weet het is bewezen dat heel intelligente mensen niet zelden heel naïef zijn.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 december 2020 om 14:38.
Oud 28 december 2020, 14:37   #413
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is het nu ? Waarom danst onze regering dan naar de pijpen van het oude kiezerspubliek zoals je beweerde ?
Het oude kiezerspubliek is bang gemaakt door de propaganda en wil krijsend die maatregelen, omdat men hen wijsgemaakt heeft dat de jongeren hen bedreigen. De jongeren hebben schrik om met de vinger gewezen te worden, en durven niet zeggen dat ze afgemaakt worden, maar die willen dat niet. Die hebben enkel schrik van de schandpaal, en ze hebben gelijk. Maar eens het voorbij is, en ze hun wonden zullen likken, hoop ik dat ze zullen beseffen hoe ze mishandeld werden.

Laat ons zeggen dat de jongeren een groot hart hebben, en totaal van de molen zijn door die beschuldiging van dat stelletje propagandisten en die oude egoistische garde, dat zij ergens schuldig zouden zijn aan "goed leven". Ze moeten nog leren dat de echte smeerlappen die zijn die U uitmaken voor egoist.

Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2020 om 14:40.
Oud 28 december 2020, 14:38   #414
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dit is gewoon de natte droom van elke regering. Het volk als slachtlammetjes behandelen en dit zonder maar de minste weerstand.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2020, 14:39   #415
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja en ? Al iets mee aangevangen ? Of nog steeds aan het ter plaatse trappelen ?
Ik wil enkel maar bijleren en hierover praten. Al mijn gans leven. De rest interesseert mij maar matig. Als ik dus een plek heb die mij stimuleert om bij te leren, is dat alles wat ik eigenlijk wens, het is mijn ultieme plezier. Dat is wat ik hier ook doe. En de beste manier om zelf iets te leren, is het aan anderen uit te leggen. Dan moet je het wel zelf goed begrijpen.
Oud 28 december 2020, 14:40   #416
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe ge moet nu toch al heel lang niet meer werken ? Alle dagen honderden schrijfsels posten. Blijkbaar toch heel veel vrije tijd.....maar het is u gegund hoor daar niks van. Maar te beklagen ben je toch niet volgens mij.
In Frankrijk zijn dergelijke de facto gepensioneerde jongere werknemers blijkbaar mogelijk. Bij ons zijn er ook hoor maar dan in twee situaties: a) beroepsdoppers die door de overheid weinig gehonderd worden; b) niet snuggere telgen uit steenrijke families aan wie men liever geen verantwoordelijke functie toevertrouwt.
Oud 28 december 2020, 14:40   #417
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het oude kiezerspubliek is bang gemaakt door de propaganda en wil krijsend die maatregelen, omdat men hen wijsgemaakt heeft dat de jongeren hen bedreigen. De jongeren hebben schrik om met de vinger gewezen te worden, en durven niet zeggen dat ze afgemaakt worden, maar die willen dat niet. Die hebben enkel schrik van de schandpaal, en ze hebben gelijk. Maar eens het voorbij is, en ze hun wonden zullen likken, hoop ik dat ze zullen beseffen hoe ze mishandeld werden.
Denk het ook. Ik zie het zo al voor me op Instagram en Facebook. Hun wraak zal zoet zijn.
Oud 28 december 2020, 14:41   #418
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Slim zijn brengt niks op man......beetje leep zijn is veel interessanter.
Wel, voor mij is mijn grootste plezier om slim te zijn, maar ik weet dat er veel lepe smeerlappen rondlopen, en die voor schut zetten is mijn grootste pret eigenlijk
Oud 28 december 2020, 14:42   #419
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
In Frankrijk zijn dergelijke de facto gepensioneerde jongere werknemers blijkbaar mogelijk. Bij ons zijn er ook hoor maar dan in twee situaties: a) beroepsdoppers die door de overheid weinig gehonderd worden; b) niet snuggere telgen uit steenrijke families aan wie men liever geen verantwoordelijke functie toevertrouwt.
Ik kende destijds ook zo een Burgerlijk ingenieur....brave slimme jongen hoor (theoretisch dan toch) maar uiteindelijk zijn carrière gesloten als kassier in een elektrozaak.
Oud 28 december 2020, 14:43   #420
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Maar nee gij, het volstaat van op openbare fondsen te werken. Weet ge dat dan niet ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be