![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar had ik het niet over. Ik schreef dat veel oude mensen het als een vanzelfsprekendheid beschouwen. Dat is het egoïsme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik word door openbare fondsen betaald. Dat wil zeggen dat ik niet echt aan enige prestatie gebonden ben he. Ik heb mij al mijn gans leven geamuseerd. Behalve de periode dat ik voor een prive bedrijf gewerkt heb. Ik heb geen corona nodig om die dingen te doen die ik plezant vind op mijn werk he. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2020 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zelden mensen zo weten spartelen in discussies. En dan bij een gebrek aan argumenten wat lullen over 'blablabla' die hier uitgestrooid wordt door de forum-viro-"deskundigen"... Tja, als de argumenten op zijn en de waan van het eigen gelijk het nuchtere denken overheerst, krijg je dat soort getrol. Zou het kunnen dat patrickve hier al van in het begin pleit om niet tegen het virus te vechten met doldwaze maatregelen die de schade enkel vergroten? Zou het kunnen dat patrickve al van in het begin de maatregelen bullshit vindt? Zou het dus kunnen dat patrickve al van in het begin waarschuwde voor de oorlog waarvoor jij in de handjes staat te klappen? Uw hele redenering houdt geen steek, fred. Eigenlijk wordt het te debiel om er nog op te reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ge moet nu toch al heel lang niet meer werken ? Alle dagen honderden schrijfsels posten. Blijkbaar toch heel veel vrije tijd.....maar het is u gegund hoor daar niks van. Maar te beklagen ben je toch niet volgens mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals jaren geleden de Duitse bevolking ook niet besliste om de Joden uit te roeien hé.. maar ze stonden er achter.. steunden het gezag en trokken er op uit om Joodse feestjes te verklikken.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denkt hij hier te bereiken ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 december 2020 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Platte propaganda werkt. En werkt veel beter dan ik dacht. Onze jeugd is dan ook emo gebrainwashed he. Dat zie je aan hun groensel gedoe. Zij zijn heel beinvloedbaar. Een goed deel is het strontbeu, maar heeft schrik om gebrandmerkt te worden als "egoist". Terwijl ze zouden moeten beseffen dat als iemand U van egoist beschuldigt omdat ge niet naar zijn pijpen danst, ge goed bezig zijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2020 om 14:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slim zijn brengt niks op man......beetje leep zijn is veel interessanter. En je weet het is bewezen dat heel intelligente mensen niet zelden heel naïef zijn. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 december 2020 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons zeggen dat de jongeren een groot hart hebben, en totaal van de molen zijn door die beschuldiging van dat stelletje propagandisten en die oude egoistische garde, dat zij ergens schuldig zouden zijn aan "goed leven". Ze moeten nog leren dat de echte smeerlappen die zijn die U uitmaken voor egoist. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2020 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil enkel maar bijleren en hierover praten. Al mijn gans leven. De rest interesseert mij maar matig. Als ik dus een plek heb die mij stimuleert om bij te leren, is dat alles wat ik eigenlijk wens, het is mijn ultieme plezier. Dat is wat ik hier ook doe. En de beste manier om zelf iets te leren, is het aan anderen uit te leggen. Dan moet je het wel zelf goed begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Frankrijk zijn dergelijke de facto gepensioneerde jongere werknemers blijkbaar mogelijk. Bij ons zijn er ook hoor maar dan in twee situaties: a) beroepsdoppers die door de overheid weinig gehonderd worden; b) niet snuggere telgen uit steenrijke families aan wie men liever geen verantwoordelijke functie toevertrouwt.
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN