![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trek die lijn door dan staan er in de grondwet wel degelijk zaken die de democratie ondermijnen want de meerderheid wordt gemuilkorft. Die grendels en alarmbellen zijn niet democratisch en zorgen alleen maar dat België onbestuurbaar wordt. Voor de rest zijn er andere vormen van democratie. Het Franse systeem is veel beter dan het onze. 7 kleintjes samen is mijn ogen een kleuterdemocratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit had een zeer goede draad kunnen zijn maar dan met een openingspost met inhoud. Die ene zin, is geen manier om een draad te openen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De denkfout die jullie maken om er van uit te gaan dat de NVA 6 miljoen Vlamingen vertengewoordigt. Quod non. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De spartelingen worden zielig wanneer de semantiek erbij gehaald wordt.
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 8 januari 2021 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de wet van de opportuniteit voor de sociaal gevallen
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als u zich gedemoniseerd voelt door de waarheid, dan moet u toch snel even aan politieke zelfbezinning gaan doen.
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spartelen is bij deze weer een voorbeeld van projecteren. Uw post is dan ook heel kenmerkend in het gebrek van argumenten. #nietmijnregering betekent voor u komaan mannen laten we het parlement gaan bestormen. Rare jongens die moslims. Die denken alleen in termen van geweld. Laatst gewijzigd door stuyckp : 8 januari 2021 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zitten er alarmbel procedures in de grondwet die ervoor kunnen zorgen dat bepaalde zaken op de lange baan kunnen worden geschoven of zelfs tegengehouden worden door een minderheid ja/neen Ik ga niet omdat jij het vraagt citeren uit de grondwet. Verder heb ik zelf niet op N-VA gestemd. En geen enkele partij in Vlaanderen heeft de absolute meerderheid en kan dus claimen dat zij voor alle Vlamingen spreken. Er is ook niemand die dat doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voorbeeld : |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoelde vanuit een politieke partij. Hier op het forum zitten nogal wat randfiguren langs beide kanten. Ik denk hier welbepaald aan een quote van u, maar ik ga die achterwege laten. Wat ik wil zeggen is dat dit forum niet behept is van echte politici die relevant zijn. Mezelf incluis. Eerder hobbyisten die politiek geëngageerd zijn en wel eens durven doorslaan. Ik hoop dat je toch inziet dat er een groot verschil is tussen jij die iets zegt dat over de schreef gaat, tov dat datzelfde zou gezegd worden door De Croo. Idem wat betreft het bestormen van het parlement. Als De Wever of De Winter dat zouden zeggen, dat is volgens mij heel andere koek. Laatst gewijzigd door stuyckp : 8 januari 2021 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
overwicht te omzeilen, zal deze Belgische staat een bron van ergernis blijven. Die grendelgrondwet hebben we “te danken” aan de CVP/CD&V die in 1970 met Gaston Eyskens de regering leidde. Die grendelgrondwet is feitelijk de strook duc-tape die dit krakkemikkig land aan elkaar houdt.
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is Trump zijn waarheid Er is haar waarheid En er is de waarheid. De vraag is wie zit er het dichtste bij. En het is duidelijk dat Trump er zeer veraf is. Vandaar dat ik simpelweg stel dat het een leugenaar is. Ik betwijfel zelfs of die zijn eigen leugens gelooft. Hoewel Narcisme, tis iets speciaals. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
*Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks met godwin te maken maar met u. En vooral uw gebrek om nuance te zien. #nietmijnregering is blijkbaar oproepen tot geweld ![]() Maar spartel rustig verder. Laatst gewijzigd door stuyckp : 8 januari 2021 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |