![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Banneling
|
![]() Buiten dat is het eveneens onbenullig om aan te nemen dat een meisje dat een kind afstaat voor adoptie er geen psychologische gevolgen van zou ondervinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is enkel volgens,deze wet binnen 12w geen moord en een foetus is ook een baby. Dat is met bron getoond.
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige seksisten zijn pro choicers door de rechten alleen bij vrouwen te leggen.
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Abortus_in_België En alzo stijgt het cijfer omdat ze van abortus een normale procedure maken en geen uitzondering. Reeds 20000 per jaar.
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit uw bron blijkt trouwens dat 'baby' wel eens wordt gebruikt voor een ongeborene, maar zegt nergens dat het ook de correcte wetenschappelijke naam is: "Vaak wordt ook een foetus of ongeboren kind, dus nog in de baarmoeder, een baby of buikbaby genoemd" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik kersenbomen 'penis' noem, moet ik niet verwonderd zijn dat mensen raar opkijken als ik vraag hoe men penissen het best kan snoeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En toon me eens wetenschappelijk dat iets opzettelijk doden geen moord is als het mag van de wet. Ik zei hier al reeds dat in die logica de Darwinistische genocide op Aboriginals geen moord was, want volgens de wet geen mensen.
![]() |
![]() |
#590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Als ze daar geen deel van wil hebben is dat haar recht. Maar als ze in de heat of the moment sekst zonder voorbehoedsmiddelen, en je legt dan de verantwoording enkel bij de vrouw is dat seksisme he.
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wetenschappelijk gezien kan men enkel spreken van doden. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 11 januari 2021 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan we daar te relatief over doen kom je uit op toestanden zoals de Darwinistische genocide op de Aboriginals. Sociaal Darwinisme mag eens bezien worden voor wat het was en is. Men past dat nu op ongeboren kinderen toe. “Een kind is zich pas na week X bewust dus mag tot dan gedood worden.”
![]() |
![]() |
#594 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist u dat ze sociaal Darwinisme uit de schoolboeken moesten halen wegens white supremacy en te racistisch?
![]() |
![]() |
#596 |
Minister-President
|
![]() Het is ook niet zo dat bij een abortus, de keuze iets is als in: "Wat gaan we vandaag eens doen? Even kijken ... ah hier, een abortus. Hmmm, dat lijkt me iets interessant ..."
Doorgaans is een abortus geen keuze, maar een antwoord/oplossing.
![]() |
#597 |
Banneling
|
![]() Hoe rijmt u sociaal darwinisme met christelijke naastenliefde? Wat morele acrobatie betreft zijn religiootjes onovertroffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik zeg is dat het fout is wegens immoreel. Stop eens met woorden in mijn mond te leggen beste man. Dat is nu al de derde keer in dit onderwerp alleen.
![]() |
![]() |
#599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Abortus is geen moord, ook al vindt u val wel, gebruik de termen correct. Een foetus is geen baby en omgekeerd, gebruik de termen eens correct! Niemand dwingt u tot een vaccinatie, stop eens met dat drama gehalte en leer wat redeneren! U onderbouwt nergens, tenzij iedere schimmige bewering op internet waar u naar verwijst een openbaring is ![]() U moet niets maar wij ook niet, stop eens met dat pseudo wetenschappelijk gedram en religieuze nonsens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ik vind het alsnog moord, maar ik sprak in uw taal en jij verdraaide dat, niet ik. Een foetus is evenzeer een baby en kind. Ik heb geen “wet” of ander boekske nodig mij anders te leren. Ik heb nergens de Bijbel in dit onderwerp gebruikt. U heeft mij wel veel aangesproken op mijn geloof, maar ik kan me niet herinneren dat ik u persoonlijk raakte. Wel ben ik hard tegen uw overtuigingen ingegaan. U haalde de wet aan als argument, ik deelde een rechtszaak waardoor de termijn naar 8 weken verlaagd werd. Het was een proces van uren. Wellicht keek u niet eens omdat u van mening blijft dat abortus een “zelfbeschikkingsrecht” is. Ik wil adoptierechten uitbreiden en alleenstaande moeders meer kans op bijstand geven. Een ongewenste zwangerschap in deze eeuw is echt wel lompigheid en zulk gedrag moeten we niet stimuleren door abortus een standaardprocedure te maken. Een ongeboren mens blijft ook een mens en diens rechten wil ik beter gewaarborgd zien.
![]() |