![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaak Van Assche ontgoocheld: “is dat dan grappiger?”
https://www.msn.com/nl-be/entertainm...?ocid=msedgntp Jaak Van Assche kan zijn teleurstelling niet verbergen wanneer hij reageert op het onverwachte stopzetten van “De Zonen van Van As”. Zowel bij de kijkers als bij de cast sloeg de beslissing in als een bom. “Ik had het niet voelen aankomen”, geeft Jaak Van Assche toe in Dag Allemaal. “Heel veel fans spraken mij al aan over een volgende reeks.” De acteur vindt het vooral jammer omdat er al zo weinig comedy gemaakt wordt in Vlaanderen. “Ik zie alleen nog maar programma’s met presentatoren die met elkaar zitten te lachen”, sneert Jaak Van Assche naar de vele panelprogramma’s en vooral naar RIP 2020. “Is dat dan grappiger?” vraagt de acteur zich luidop af? “Voor sommigen is dat misschien humor, maar ik heb daar geen boodschap aan”, klinkt het duidelijk bij Jaak Van Assche in Dag Allemaal. Je bent fan van de zonen van Van As of je bent het niet. Jaak heeft hier een punt, de humoristische programma's van tegenwoordig trekken op niets. Een panel dat zichzelf grappig vindt en daarbij te pas en te onpas met zichzelf lacht. En om dat aan te kondigen, wordt je er bij VTM om het kwartier mee om de oren geslagen. Met bv familie is het ook erg geworden. 2 Minuten intro. 2 Minuten begin programma met herhaling van het einde van de dag ervoor. 8 Minuten "nieuwe" beelden. 8 Minuten reclame. 11 Minuten "nieuwe" beelden. 2 Minuten beelden om u de dag nadien weer naar TV te lokken 7 Minuten reclame Je hebt dan op 40 minuten tijd, 19 minuten verhaal gezien. Dit is gewoon ondermaats. Als ik al eens kijk, dan is het uitgesteld, dan kost 19 minuten verhaal mij 20 minuten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit soort programma's zou ook een sticker moeten krijgen : "Brengt de hersenen ernstige schade toe" Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 januari 2021 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom schreef ik in mijn tijdzetting ook "nieuwe" beelden. Pas achteraf liet ik me verleiden tot "verhaal". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaak Van Assche, moest die eigenlijk in de jaren tachtig al niet op pensioen?
Vlaams amateur theater dat elkaar verwijt van niet grappig te zijn... Arm Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral typerend voor het Vlaamse publiek. Wie kijkt naar zo'n zever?
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is er zo afgestompt dat hij zulke infantiele programma's leuk vindt?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zoals naar Blokken kijken. Een vast ritueel.
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
Om het eventjes totaal van de pot te rukken op 25 mei 2019 stemden 1836229 Vlamingen op N-VA+VB Dat er overlap is tussen die twee bevolkingsgroepen lijkt mij onvermijdelijk. In het kader van Xenophon's opmerking : Citaat:
Anderzijds, ik heb nooit naar "de zonen van" gekeken. Ook nog geen minuut naar Thuis of Familie. Ik vermoed dat die programma's mij niet aanspreken en kijk dus niet. Gelukkig zijn er andere mensen, en zelfs heel veel blijkbaar, die zich wel kunnen vinden in deze programma's. En wie ben ik om mijn eigen smaak te gaan projecteren naar de Vlaming in het algemeen ? De gustibus non est disputandum. Ik zou ook niet terug willen naar de neerbuigende beleerende BRT die de mensen wou opvoeden en tegen zichzelf wou beschermen door "waarschuwingsbordjes" mee te geven met programma's. Dus als Jaak Van Assche nog voldoet aan de commerciële eisen van de kijkcijferdictator, dan mag de goede man van mij nog lang op de TV komen. Hij mag (en zal dat zeker ook niet doen) niet eisen dat ik dan TV ga kijken. In ruil mag hij verwachten dat ik niet ga zagen en klagen dat er "niets" op TV is.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 14 januari 2021 om 11:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gebeurt niet vaak, maar ik geef je volledig gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Ik ben geen VTM kijker, maar als er mensen genoeg zijn die er van genieten zal dat programma wel gemaakt worden hé. Het moet dus zijn dat Jaak zijn programma niet genoeg kijkers meer trok.
Vlaamse humoristische series zijn overigens nooit mijn ding geweest. De meeste vind ik gewoon niet grappig. Alleen Jan Eelen zijn programmas kunnen mij bekoren. Het eiland, In de gloria, Callboys. Daar heb ik echt van genoten eerlijk gezegd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik niet, ik mag er niet aan denken.
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() 2
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 16 januari 2021 om 01:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Humor is een bizar gegeven.
Het ergst van allemaal, zijn die mensen die vooral zichzelf grappig vinden. Ben Crabbe is zo een voorbeeld.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |