![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bewijs hiervan zijn gevallen van mazelen vaccinatie bij kinderen die dan als volwassene toch nog overlijden aan de (kinder)ziekte mazelen. ![]() Ik vind het gewetenloos en misdadig dat dit geweten en bewezen is maar dat er toch nog kinderen gevaccineerd worden tegen mazelen.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 8 februari 2021 om 14:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou haast gaan denken dat hun persoonlijke ervaringen niet overeenstemmen met hoe de media het ons heeft voorgespiegeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de oorzaken is dat er nogal wat zorgpersoneel is van Afrikaanse afkomst. Een citaat: Zelfs als die informatie het personeel bereikt, vragen velen zich nog af waarom een vaccinatie nodig zou zijn. ‘Ze laten zich vooral leiden door de informatie die in hun eigen gemeenschap rondgaat, via sociale media of nieuwskanalen die aan die groep zijn gebonden’, zegt Neven. ‘Het probleem situeert zich in verschillende gemeenschappen: de joodse, Afrikaanse, Noord-Afrikaanse …’ Bron: https://www.standaard.be/cnt/dmf20210202_98137979 We zullen nog worden geconfronteerd met weigering inherent aan gemeenschappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Behalve als het vaccin helemaal niet werkt. ![]() Onaanvaardbaar dat een arts en directeur UZ Jette dus blijkbaar concludeert dat het vaccin helemaal niet werkt voor deze zeer kwetsbare groep mensen en dat daarom ook het personeel tegen hun wil en wettelijk verplicht zouden gevaccineerd moeten worden met een vaccin dat niet werkt. @Rudy: Heeft de man nu nog gelijk? ![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zij wagen liever de gok als proefkonijn voor onbekende nevenwerkingen van een medisch experiment dan de waterkans op een mogelijke, toevallige besmetting? Dan kun je wel degelijk hun geestelijke vermogens in vraag stellen. ![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans dat je vandaag de dag wordt besmet is allesbehalve een waterkans...die kans is heel reëel. En blijkbaar hebben de meeste mensen toch meer vertrouwen in de wetenschap dan in een onbekend virus. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 februari 2021 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als mijn tante kl*ten heeft....weetjewel? Welke kwaliteit heeft je leven nog als je zelfs van je eigen schaduw schrik hebt door staatsterreur? ![]() Er zwerven miljárden virussen rond, de kans dat je al besmet bent door de een of ander virus zonder het te weten is bijna zeker. Bang zijn voor 1 virus omdat de politiek er een dodelijke bedreiging van maakt om dictator te kunnen spelen is pure waanzin gezien de miljarden virussen die er bestaan en waarvan er andere pas dodelijk zijn zoals ebola. Ik vertrouw mijn intuïtie, mijn afweersysteem en het Leven, dus laat de virussen maar zweven, we zien het wel. Ik ga echt niet al panikeren voor ik door de hond gebeten word, dat is nutteloos en verloren tijd om intussen te kunnen genieten van het leven. Die tijd haal je nooit meer in, dat is voorgoed voorbij. Wie graag zijn/haar leven verwoest door angst voor iets dat mogelijk nooit zal gebeuren, is een randdebiel die zich laat leven door zijn angst, een levende dode noem ik dat. ![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus die draad ging over een vaccinatie-paspoort ?????
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijsje dat je gevaccineerd bent.
Ik zal liever met een luchtvaartmaatschappij naar hier of naar daar vliegen als die zo'n bewijsje vraagt, dan met een andere die daar haar kloten aan veegt.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Is dat misschien niet administratief?
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vaccin is een geneesmiddel, en dat moet om medische redenen genomen worden, geen administratieve. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je die maatschappij neemt, dan ben je uiteraard zelf gevaccineerd. Nu, oftewel werkt dat vaccin en ben jij beschermd, en waarom zou je dan een probleem hebben om naast een corona patient gaan te zitten ? Geen vertrouwen dat uw vaccin werkt ? Dat die het U toch gaat doorgeven ? Maar als je geen vertrouwen hebt dat uw vaccin werkt, hoe weet je dan dat het werkt voor die die naast je zit ? Dat is misschien iemand zoals gij, he, die een niet-werkend vaccin heeft, en corona opgedaan heeft. En het U gaat doorgeven. Dus, vertel eens waarom jij enkel maar met gevaccineerden op reis wil gaan ? Dat jij zelf gevaccineerd wil zijn, kan ik best begrijpen. Maar eens jij gevaccineerd bent, waarom zou je willen dat anderen dat dan rondom U zijn ?? Laatst gewijzigd door patrickve : 10 februari 2021 om 05:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een normaal mens heeft altijd angst. Een formule 1 piloot die geen angst heeft rijdt zich in de eerste bocht al te pletter. Een bokser die geen angst kent zal binnen de minuut KO gaan. Wie geen angst kent zal niet lang in het leven blijven wanneer er straten moet worden overgestoken. Wie geen angst kent wordt hier binnen de week uit dit forum gesloten. Alleen randdebielen kennen geen angst want alle normale mensen kennen wel angst. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 februari 2021 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets noemt men het nuttige koppelen aan het aangename. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het land van bestemming dit eist zou ik nog kunnen begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het wil buiten houden, werk je met testen en quarantaines. Dat is de enige manier om het buiten te houden. Vaccinatie is helemaal geen garantie om het niet binnen te brengen. Dat men een zekere vaccinatie graad in zijn *bevolking* zou willen zien om een groepsimmuniteit te bekomen, kan ik begrijpen. Maar dat men dat aan speciale, kleine groepen zoals reizigers zou willen opleggen ontgaat mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK dan -> note to myself: "geen tijd verliezen om idiote uitspraken proberen te..." Och, vergeet het.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 10 februari 2021 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvorens over een vaccinatie-paspoort te spreken, kan die vermaledijde EU er beter voor zorgen dat de lidstaten tijdig hun vaccins krijgen.