![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Aparte steden voor moslims en niet-moslims in Europa? | |||
Voor |
![]() ![]() ![]() |
12 | 21,05% |
Tegen |
![]() ![]() ![]() |
44 | 77,19% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik stel concreet voor om in navolging van de oorspronkelijke religieuze hoofdstad Constantinopel die door de moslims volledig ingepalmd werd en van de hoofdstad van Europa die vandaag overgenomen wordt door de moslims, dat Mekka wordt toegewezen aan de niet-moslims. De Kaaba zouden we kunnen verkopen in stukjes op e-bay. En de plaats die zo zou vrijkomen zou kunnen gebruikt worden als openluchtstadion. De minaretten eromheen zijn prima geschikt om nutsvoorzieningen als verlichting aan te bevestigen. Ook zouden we met een heel kleine moeite de verkeersborden in Mekka kunnen aanpassen. Op de autowegen rond Mekka zouden de rijstroken die vandaag enkel voor moslims voorbehouden zijn in de toekomst enkel nog voor niet-moslims toegelaten zijn. De moslims zouden het dan moeten doen met de rijstroken waar vandaag de niet-moslims moeten op rijden. Met eenvoudig de borden boven de autostraden te vervangen zou dit een heel eenvoudige zaak zijn. Het Mekka-stadion (waar vroeger de Kaaba stond) zou tevens een mooi eindpunt kunnen zijn van de aldaar jaarlijks te houden Gay-Parade met aansluitend een spetterend feest waar de alcohol rijkelijk vloeit en de zeden wat losser mogen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
K'heb een leven ![]() En eerlijk gezegd, zo te zien heb ik nie veel gemist ![]() M'n mening en visie over de islam is nog altijd dezelfde. ![]() doeeeeeei |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik wist zelf niet wat 'den dop' betekende tot iemand daar een racistische opmerking over maakte
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() ok wij vlamingen zijn slecht, racisten,enz.... kan goe zijn wie weet
![]() Maar hoe komt het dan dat in andere europese steden er identiek dezelfde problemen zijn zoals hier met noordafrikanen en hun moslim broedertjes. En buiten europa is het ook al prijs. Marokkanen&moslimgemeenschap, wereldwijd hebben jullie een stempel en t'is ditmaal nie echt de schuld van t'vlamingske hier in t'Belgenlandje of zou het toch weer aan ons liggen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
In Amerika heb je hele (VILLA-) straten vol met moslims uit alle landen; waaronder ook marokanen en het zijn allemaal dokters, advocaten e.d. 'Nature' heeft er dus totaal niets mee te maken, het zijn dus wel degelijk externe factoren die ervoor zorgen dat SOMMIGE allochtonen zich zo gedragen.
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jullie nemen ons na geheel Noord-Afrika en Klein-Azië ook nog eens Constantinopel en Brussel af, dan is het maar niet meer dan logisch dat wij van jullie Mekka, Bagdad en Dubai afpakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wreker leeft in "eigen" wereldje , een ze verveelt vaak thuis , ze heeft ook geen vriendjes om mee te spelen wat ik jammer vind !
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik was toch al zo beleefd om weg te blijven uit noordafrika, klein-azië en dat soort griezelige culturen. Kon dat maar wederzijds gerespecteerd worden.
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 28 februari 2005 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het laatste stukje pardijs op aarde dus. En geloof me Ozzy's do not like muslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=96 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In Sidney was die vrouw die de olympische vlam in het stadion aanstak een Aboriginal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Vreemdeling
|
![]() dit is een andere discussie, en het is erg onvolwassen om dat er nu bij te slepen!
De amerikanen hebben ook hordes indianen uitgemoord, en belgië zal ook wel wat negers onder het mes gelegd hebben, maar dat heeft niks met de islamisering van europa te maken. DAT is een actueel probleem ik meende trouwens es te lezen "denk je nu echt dat wij een structureel plan liggen hebben om europa over te nemen??" mijn antwoord==> ja, het heet de koraan
![]() |
#99 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
+ reactie op volgende posts: Inderdaad, men moet uit de geschiedenis leren om niet dezelfde fouten te maken, maar men moet ze er niet altijd blijven bijsleuren. Dat waren onze voorouders en het is onredelijk om de huidige bevolking daar te blijven op aanspreken. Wij veroordelen de huidige Duitsers toch ook niet voor wat er WOII is gebeurd ? btw: (De Aboriginals hebben (toegegeven, rijkelijk laat) hun medezeggen- schap gekregen in wat er met grote delen van hun land gebeurt.) Laatst gewijzigd door KAYCEE : 1 maart 2005 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik haalde dit erbij, omdat M.V.B er opeens ook allemaal dingen bij haalde, bij andere discussies gebruik ik dit ook niet(2x bij M.V.B dus). |
|
![]() |
![]() |