|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  12 april 2021, 03:23 | #1 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  9 september 2013 
				 |  bengaaltje in Marksoem~ https://m.youtube.com/watch?v=cvG44rp7WlE    #ik voel money coming my way........ #Ehehehehehehe xD! #Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!    | 
|   | 
|  12 april 2021, 10:54 | #2 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd:  8 juli 2009 
				 |   Hippie Yippie Jippie Joy Joy Wippie Yippie Hoi Hoi Yippie Dippie Yippie Hoi Hoi Dippie Slippie Joy Joy Weeeeeeep 
				__________________ Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. | 
|   | 
|  12 april 2021, 12:45 | #3 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 31 december 2010 Locatie: Vlaams Brabant 
				 |   Citaat: 

__________________ Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman | |
|   | 
|  12 april 2021, 12:51 | #4 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 november 2004 Locatie: Mechelen - Oostende 
				 |   | 
|   | 
|  12 april 2021, 13:11 | #5 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 31 december 2010 Locatie: Vlaams Brabant 
				 |   Citaat: 

__________________ Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman | |
|   | 
|  13 april 2021, 18:59 | #6 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd:  8 juli 2009 
				 |   Hersenen v.d. Kat: "normaal geven die grote katten mij eten, deze zegt enkel "coucou". ik ben in de war" 
				__________________ Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. | 
|   | 
|  13 april 2021, 19:15 | #7 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Niet echt een bengaal.   Maar wel een leuke rosse felix vulgaris. 
				__________________ De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 april 2021 om 19:16. | 
|   |