![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://m.youtube.com/watch?v=cvG44rp7WlE
![]() ![]() ![]() #ik voel money coming my way........ #Ehehehehehehe xD! #Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Hippie Yippie Jippie Joy Joy Wippie Yippie Hoi Hoi
Yippie Dippie Yippie Hoi Hoi Dippie Slippie Joy Joy Weeeeeeep
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Hersenen v.d. Kat: "normaal geven die grote katten mij eten, deze zegt enkel "coucou". ik ben in de war"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt een bengaal. Maar wel een leuke rosse felix vulgaris.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 april 2021 om 19:16. |
![]() |