|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  6 mei 2021, 13:05 | #41 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 november 2020 
				 |   Citaat: 
 Als ik lieg mag Hij me daarvoor straffen. 
				__________________ Silence sharpened with fatal precision. | |
|   |   | 
|  6 mei 2021, 14:08 | #42 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 19 april 2017 
				 |   Natuurlijk zijn de maatregelen irrationeel en contraproductief, dat stond al vast voordat ze werden ingevoerd. | 
|   |   | 
|  6 mei 2021, 18:19 | #43 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 juli 2004 
				 |   Wie zo'n antwoord geeft, moet nog minder geloofd worden dan voorheen. 
				__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | 
|   |   | 
|  6 mei 2021, 18:35 | #44 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 juni 2002 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
 Er bestaan wel smeerlappen die voor God spelen met de bedoeling onnozelaars in hun macht te krijgen. 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | |
|   |   | 
|  6 mei 2021, 18:43 | #45 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 november 2004 Locatie: Mechelen - Oostende 
				 |   | 
|   |   | 
|  6 mei 2021, 22:10 | #46 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 14 juli 2020 
				 |   | 
|   |   | 
|  7 mei 2021, 04:45 | #47 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 februari 2009 Locatie: Grenoble, Frankrijk 
				 |   | 
|   |   | 
|  7 mei 2021, 05:51 | #48 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |   Ik ga mij onthouden van enig commentaar. Ik citeer wijlen één van onze premiers: "Géén commentaar" Volgende hing nog in één van de kamers bij mijn grootouders zaliger.  Waren de Goden kosmonauten?? 
				__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. | 
|   |   | 
|  7 mei 2021, 06:26 | #49 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 12 april 2004 
				 |   Iedereen die in deze draad een berichtje plaatst, moet niet geloofd worden.  
				__________________ “They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump | 
|   |   | 
|  7 mei 2021, 06:57 | #50 | 
| Minister-President Geregistreerd: 14 maart 2018 
				 |   Hij bedoelde: "Pech. Hij dicht meer ..." 
				__________________ “I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson | 
|   |   | 
|  7 mei 2021, 06:57 | #51 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 november 2020 
				 |   Citaat: 
 Ze raden mij aan het zo te laten. Maar als die procedure een superverspreiding toestaat en ze beschuldigen daar anderen van; is het dan wijs te zwijgen? Dit bestuur doet ons kwaad en steekt het op de burger. 
				__________________ Silence sharpened with fatal precision. | |
|   |   |