![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het zijn trouwens rectorverkiezingen, u weet wel de tijd dat kandidaten zich persé willen profileren Laatst gewijzigd door edwinp : 21 mei 2021 om 07:42. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik heb het talloze keren gezien en gehoord: degenen die geen argumenten hebben, vallen terug op gezagsargumenten, d.w.z. op de argumenten van anderen die een titel of zo hebben en deze gezagsattributen veelal misbruiken. In casu verwijst Van Ranst naar zijn eigen gezagsattributen om de domme massa nog wat te helpen. Het is moeilijk bescheiden te blijven als je beloond wordt voor arrogantie. Voor degenen die uitgenodigd worden een gezagsargument te volgen, zou het eerlijke antwoord luiden: "Ik heb geen eigen argumenten, en zie dus af van een standpunt."
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 21 mei 2021 om 07:54. |
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom dient Marc Van Ranst zijn sociale media te laten beheren door zijn werkgever. Hij gaat als een Don Quichotte een strijd aan tegen alles en iedereen waar hij extreem rechts meent waar te nemen. Wil je beroemd worden ? Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 mei 2021 om 08:25. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is beter om hen te kakken te zetten met behulp van hun eigen retoriek.
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, het is nooit begonnen, dat argumenteren. Het is "ikke expert" van in 't begin, en nooit, maar dan ook nooit, is er een wetenschappelijk sluitend argument naar voren geschoven. Toen het echt heel heel duidelijk werd dat het totaal verkeerd was, is soms "voortschrijdend inzicht" gestameld.
Dat is het enige valabele argument dat gebruikt werd "we wisten van toeten noch blazen en nu zien we dat we mis waren". Laatst gewijzigd door patrickve : 21 mei 2021 om 09:55. |
|
|
|
|
|
#27 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die gast had een compleet trollenleger (Klokkenluiders voor vrijheid) dat niks anders doet dan mensen die wappie-theorien proberen te weerleggen aan te vallen. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210520_94579375 Citaat:
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat grapje over ‘salsapandemie’ is veel effectiever dan argumenteren om wappies te bestrijden.
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als Marc Van Ranst zijn sociale media door zijn werkgever laat beheren kan hij het probleem niet langer erger maken. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wappies ? Wie zijn dat ? Waarom er een strijd tegen voeren ? Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 mei 2021 om 10:08. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik vind een groot deel van Nederland hopeloos naïef over MVR. Maar goed, ik zie MVR ook niet veel podium krijgen bij het brede publiek in Nederland en zijn truken zouden er veel minder goed werken. Laatst gewijzigd door Weyland : 21 mei 2021 om 10:15. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Belgische Strafwet: Art. 327. <W 04-07-1972, art. 1> Hij die, hetzij mondeling, hetzij bij een naamloos of ondertekend geschrift, iemand onder een bevel of onder een voorwaarde, bedreigt met een aanslag op personen of op eigendommen, waarop een criminele straf gesteld is, wordt gestraft met gevangenisstraf van zes maanden tot vijf jaar en met geldboete van honderd [euro] tot vijfhonderd [euro]. <W 2000-06-26/42, art. 2, Inwerkingtreding : 01-01-2002> De bedreiging met een aanslag op personen of eigendommen waarop een criminele straf gesteld is, bij naamloos of ondertekend geschrift, zonder bevel of voorwaarde, wordt gestraft met gevangenisstraf van drie maanden tot twee jaar en met geldboete van vijftig [euro] tot driehonderd [euro]. <W 2000-06-26/42, art. 2, Inwerkingtreding : 01-01-2002>
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu worden diezelfde idiote theorieën met een pseudowetenschappelijk sausje door de wappies opgevoerd in de Covid problematiek. Het is altijd hetzelfde: als men dezelfde onnozelheden dikwijls en met velen herhaalt gaan ze uiteindelijk een aura van ‘alternatieve waarheid’ krijgen. Je moet daarop reageren of anders krijgen de antivaxxer gekken navolging (dat is trouwens al zo in Frankrijk).
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is perfect mogelijk dat hij worstelde met de dingen die hij meemaakte op zijn buitenlandse missies, en dat de Ranzige zijn giftige opmerkingen een trigger waren. Daarmee praat ik zijn bedreigingen en diefstallen niet goed, maar wil ik wel wijzen op de politieke recuperatie van de Linkse Kerk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb jij daar een link van? Want volgens mij was daar sprake van in de nieuwsgeile pers, maar .... bleek het fake te zijn. Alleen maar wat koperdraadjes ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lees jij de pers wel over "het onderwerp"?
Of kom je hier alleen maar ballonnetjes oplaten? De militaire syndicalisten hadden het over de minderwaardige opvang van alle militairen na hun buitenlandse missies.
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|