![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() stel er komt in het najaar een 4de golf, volledig gedragen door de niet-gevaccineerden of antivaxxers.
Mag ik dan , als gevaccineerde, een megafuif in het Terkamerenbos organiseren? Mag ik me dan in Leopoldsburg gaan bewapenen, om enkele Jehova tempels op te blazen ? Moeten de safe houses dan vrijgemaakt worden om prominente antivaxxers op te vangen na doodsbedreigingen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij vergeet dat ook een niet-gevaccineerde maar enkel 1 keer ziek wordt, tenminste als hem al geen corona gehad heeft. Jij denkt dus ook echt dat in Nijvel 1 persoon al die 60 gevaccineerde personen heeft besmet en dat die 60 gevaccineerde personen dit aan niemand hebben doorgegeven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als rokers nu longkanker krijgen, mag jij dan als niet-roker bij andere mensen gaan ? Ja, zou ik denken. Moet jij nu rokers gaan aflappen ? Waarom ? Moeten safe houses vrijgemaakt worden om rokers in op te sluiten ? Kijk, het probleem is niet dat er mensen corona opdoen. Het probleem is niet dat mensen ziek worden en dood gaan. Het probleem is dat er een bende fascisten is die anderen tot op de pispot wil zeggen wat ze moeten doen en laten. Dat is het ENIGE probleem. Want alles wat die fascisten opdragen om "mensen van corona te beschermen" kan iedereen die dat zelf wil, ook zelf doen. Zoals een niet-roker kan niet-roken, kan een lockdowners lockdownen, zonder daar anderen mee lastig te vallen. Het heeft niks met vaxxers en anti vaxxers te maken, het heeft te maken met dwingeland fascisten en mensen die niet gedwongen willen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rokers ? weet jij wel hoeveel vrijheden rokers hebben moeten opofferen ? hoeveel rokers hebben daarvoor het woord fascisme gebruikt ? NIEMAND Laatst gewijzigd door edwinp : 26 juni 2021 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wil men rokers absoluut in de gevangenis steken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 26 juni 2021 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men tast de normale burgervrijheden van rokers niet aan omdat ze roker zijn. Men vraagt hen geen "ontwenningsbewijs" om de grens over te mogen. Wat zij gewoon niet mogen doen, is op sommige plekken roken, maar men verbiedt hen niet om als normale mens hun vrienden te zien, mensen te ontmoeten en dergelijke meer. Zij mogen hun rook niet in de smoel van hun collega blazen en zo. Maar dat is een beetje normaal. Een roker die niet rookt, heeft evenveel burgerrechten als een niet-roker he. Dat kan je niet zeggen van een persoon die niet gevaccineerd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een roker die rookt in bijzijn van niet-rokers ontneemt als eerste de vrijheid van de niet-roker. De vrijheid om niet ziek te worden van de rook. Niet-rokers vragen namelijk niet om in de rook te staan.. om in de rook te eten of in de rook een pint te drinken of in de rook met de trein te reizen. Daar was vroeger geen keuze voor de niet-roker. Als roker kies je zelf om te roken, maar ga verdomme roken in een afgezonderde ruimte en val er andere mensen niet mee lastig. Net omwille van dat lastig vallen werd de vrijheid van de roker beperkt. En terecht. En ik die dacht dat intelligente mensen niet vatbaar waren voor de opdeling in de samenleving door overheden die met plezier verschillende groepen tegen mekaar opzet.. verdeel en heers eh.. maar kijk, deze draad maakt komaf met mijn gedacht.. Wat een gejammer alweer omdat er mensen zijn die niet braafjes in de pas lopen. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 26 juni 2021 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met welk recht zit die niet roker dan iedereen ziek te maken met zijn uitlaatgassen ?? Allemaal hypocrisie. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 juni 2021 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() De vrijheden van fossiele brandstofmotoren worden langzaam aan banden gelegd. Net zoals het bij rokers gebeurde. Ontradingscampagnes, toegangsverboden in een aantal steden en dergelijke meer.. gaat gewoon allemaal bijzonder traag.
Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 26 juni 2021 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn grootvader ja die rookte zijn sigaretje naast zijn kachel. Maar die mens heeft nooit autogereden nooit een vliegtuig genomen. Als wij 1 keer een vliegreis naar de VS nemen hebben we meer vervuilt en mensen ziek gemaakt dan mijn opa in zijn ganse leven ![]() Ik zal u zeggen wat de oplossing hier voor is. Er is er maar 1. Geboortebeperking. Zolang de mens zich sneller voortplant als de konijnen is alles verloren moeite. Echter als men daarover begint zei wijlen E Vermeersch steken we ons hoofd in het zand. We zijn met veel te veel of deze planeet is veel te klein. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 juni 2021 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 5 planeten zei die kerel.
En dat omdat men EV mobiliteit wil. Als dat de reden is om de mensen te vermoorden, want dat is het, voorspel ik een zeer bloedig einde.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen is vrij met de auto te rijden maar iemand die niet met de auto rijdt mag er geen last van hebben ... aaaah utopia ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zitten op dezelfde golflengte zoveel is duidelijk. Maar om die 75 % van de wereld daar van te overtuigen zal er nog veel water naar de zee vloeien. Misschien eerst al proberen om religies gewoonweg te verbieden ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juni 2021 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |