Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2021, 14:29   #21
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Wie met zulke laakbare, moreel verwerpelijke houding een ziek mens het mensenrecht op medische zorg zou weigeren is de naam 'mens' niet meer waard.
En ook nog discrimineren.
Gij hebt je toch VRIJWILLIG laten vaccineren of niet? Op eigen risico?
Dan moeten, volgens jouw afschuwelijke houding, de gevaccineerden ook elke medische hulp geweigerd worden omdat ze zo achterlijk waren om VRIJWILLIG, ondanks alle waarschuwingen zelfs van de farmaceuten nog wel, hun eigen gezondheid om zeep te vaccineren om de big farma miljardenwinsten te bezorgen en omdat ze zich doodsbang door de staatsterreur te geloven hebben laten chanteren tot vaccinatie.
Geen enkele dokter zou tijd noch middelen mogen verspillen aan zulke gevaccineerde kakkerlakken!
ik zie dat je, ondanks al je schijnbare zelfverzekerdheid, toch maar een slag om de arm houdt.
Maar kom, dat jij je niet laat vaccineren is natuurlijk jouw eigenste verantwoordelijkheid. Maar dan zou je wel, de rest van je leven vrijwillig de nodige voorzorgsmaatregelen moeten nemen dat jij anderen niet besmet. Want bij besmette niet-gevaccineerden is de virale lading groter dan bij besmette gevaccineerden.
Overigens, er is iets dat mij toch wel opvalt. Namelijk dat de antivaxxers op dit forum vrij agressief uit de hoek komen en een grote muil opzetten. Met andere woorden, ze geven blijk van een grote behoefte om hun egoïstische houding met alle middelen te justifiëren. Ik hoop dat de verplichting tot het regelmatig voorleggen van een covidsafe pasje voor allerlei gelegenheden er steeds meer doorkomt.

Laatst gewijzigd door quercus : 31 juli 2021 om 14:30.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 14:47   #22
Gast_Peken
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Want bij besmette niet-gevaccineerden is de virale lading groter dan bij besmette gevaccineerden..
Zeker van? Ik heb gisteren of eergisteren net het omgekeerde gelezen volgens mij... Kan dat?
Gast_Peken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 15:22   #23
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik zie dat je, ondanks al je schijnbare zelfverzekerdheid, toch maar een slag om de arm houdt.
Maar kom, dat jij je niet laat vaccineren is natuurlijk jouw eigenste verantwoordelijkheid. Maar dan zou je wel, de rest van je leven vrijwillig de nodige voorzorgsmaatregelen moeten nemen dat jij anderen niet besmet. Want bij besmette niet-gevaccineerden is de virale lading groter dan bij besmette gevaccineerden.
Overigens, er is iets dat mij toch wel opvalt. Namelijk dat de antivaxxers op dit forum vrij agressief uit de hoek komen en een grote muil opzetten. Met andere woorden, ze geven blijk van een grote behoefte om hun egoïstische houding met alle middelen te justifiëren. Ik hoop dat de verplichting tot het regelmatig voorleggen van een covidsafe pasje voor allerlei gelegenheden er steeds meer doorkomt.
Ik hoef just helemaal NIKS.
Angsthazen die bang zijn om besmet te geraken met een verkoudheid gaan maar levenslang in hun KOT in quarantaine zitten!
En laat normale mensen, die de terreur voor angst van een snotneus hun leven niet laten bepalen, eindelijk terug hun normaal leven leiden.

Gij zult vast als topwetenschapper met een medische graad weten bij wie welke virale lading groter zou zijn, hahahaha...normale mensen pretenderen tenminste niet dat ze medisch geschoold zouden zijn.
Blijf lekker je zelfbedrog voorhouden, dat geeft tenminste nog een beetje gemoedsrust voor de doodsangst van besmetting voor een snotneus en de hel van onzekerheid over wat je nog te wachten staat waarin je je vrijwillig gevaccineerd hebt.
Haal jij nu maar vrijwillig je 3de prik en de 10 opeenvolgende boosters om een verkoudheid in de toekomst te kunnen overleven met een covidsafe pasje in je hand, dan gebruiken wij datzelfde keuze recht om gezond te blijven zonder dat nodeloze en onwettige covidsafe pasje dat er nooit zal komen.
Oud 31 juli 2021, 17:18   #24
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Lap.... Hier ook terug. Heb je soms nog van die wetenschappelijke referenties ?

Naturalnews.com

'...Natural News (formerly NewsTarget, which is now a separate sister site) is a far-right, anti-vaccination conspiracy theory and fake news website known for promoting alternative medicine, pseudoscience, and far-right extremism...'

Bron, wiki.

En: '...Natural News is een website die complottheorieën, pseudowetenschap en kwakzalverij verspreidt om onder valse voorwendsels de verkoop op haar webshop "Natural News Store" te promoten. De website behoort tot één van de meest internationaal bekende kwakzalverblogs op het internet....'

Goe bezig !
Bedankt voor het advies! Als ik moet kiezen tussen de referenties van uw onwetenschappers die op de loonlijst staan van Big Pharma en onderbouwde volkswijsheid dan kies ik voor het laatste! Eens zien wie aan het kortste eind zal trekken...
Meen je nu écht wat je hier komt te posten ?
Kwakzalverij, pseudo-wetenschap, complottheorieën, etc... zijn dé waarheden die men moet geloven.
Als contradictio in terminuis kan dat wel tellen....
Oud 31 juli 2021, 17:23   #25
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gast_Peken Bekijk bericht
Zeker van? Ik heb gisteren of eergisteren net het omgekeerde gelezen volgens mij... Kan dat?
Je kon het fauci letterlijk zelf horen zeggen op de link die ik had gepost. Gevaccineerde kunnen hetzelfde besmetten als niet gevaccineerde. Ze hadden namelijk niet voorzien dat een virus zo zou kunnen muteren.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 19:43   #26
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Ik heb oprecht medelijden met wat er nog gaat komen voor de bange sheeple die zich hebben laten vangen, ze mogen voor mijn part alle mogelijke, medische bijstand krijgen voor de onbekende vaccinatieschade waar geen arts een oplossing voor zal kunnen bieden.
Een van de zaken waar ik me erg aan stoor is dat de media opzettelijk spreken over “het Pfizer vaccin” terwijl het helemaal geen vaccin betreft. Het betreft experimentele gentherapie. De gevolgen op lange termijn zijn grotendeels onbekend maar volgens veel kenners onomkeerbaar.

Ik zal me blijven verzetten tegen dit experiment. Zelfs als ik daarvoor moet verhuizen. Maar vrienden en familie kon ik niet overtuigen, en die gevolgen zullen mij persoonlijk treffen
Oud 31 juli 2021, 19:56   #27
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Een van de zaken waar ik me erg aan stoor is dat de media opzettelijk spreken over “het Pfizer vaccin” terwijl het helemaal geen vaccin betreft. Het betreft experimentele gentherapie. De gevolgen op lange termijn zijn grotendeels onbekend maar volgens veel kenners onomkeerbaar.

Ik zal me blijven verzetten tegen dit experiment. Zelfs als ik daarvoor moet verhuizen. Maar vrienden en familie kon ik niet overtuigen, en die gevolgen zullen mij persoonlijk treffen
Welkom in de club, terechte scepticus! Let maar op: wij lachen laatst!
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 20:09   #28
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Je kon het fauci letterlijk zelf horen zeggen op de link die ik had gepost. Gevaccineerde kunnen hetzelfde besmetten als niet gevaccineerde. Ze hadden namelijk niet voorzien dat een virus zo zou kunnen muteren.
Hebben ze ooit het tegendeel beweert ?

Neen.

Wat je er wel niet bijzet is dat gevaccineerden het virus minder lang met zich meedragen en zo dus minder besmettelijk zijn dan niet gevaccineerden.

Hoeveel 'fake en verdraaid nieuws' ga je hier zo nog blijven verkondigen ?
Je bronnen die je aanhaalt zeggen trouwens meer dan genoeg op dat gebied.
Oud 31 juli 2021, 20:11   #29
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht

Bron ?
Maar dan liefst ergens iets wetenschappelijk onderbouwd hé.
Oud 31 juli 2021, 20:14   #30
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoef just helemaal NIKS.
Angsthazen die bang zijn om besmet te geraken met een verkoudheid gaan maar levenslang in hun KOT in quarantaine zitten!
En laat normale mensen, die de terreur voor angst van een snotneus hun leven niet laten bepalen, eindelijk terug hun normaal leven leiden.

Gij zult vast als topwetenschapper met een medische graad weten bij wie welke virale lading groter zou zijn, hahahaha...normale mensen pretenderen tenminste niet dat ze medisch geschoold zouden zijn.
Blijf lekker je zelfbedrog voorhouden, dat geeft tenminste nog een beetje gemoedsrust voor de doodsangst van besmetting voor een snotneus en de hel van onzekerheid over wat je nog te wachten staat waarin je je vrijwillig gevaccineerd hebt.
Haal jij nu maar vrijwillig je 3de prik en de 10 opeenvolgende boosters om een verkoudheid in de toekomst te kunnen overleven met een covidsafe pasje in je hand, dan gebruiken wij datzelfde keuze recht om gezond te blijven zonder dat nodeloze en onwettige covidsafe pasje dat er nooit zal komen.
Maw, de grote meerderheid die uw mening niet delen zijn 'abnormale mensen' ?
Wat gaat het volgende zijn dat je nog gaat uitkramen ?
Djeezes.....
Oud 31 juli 2021, 22:35   #31
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bron ?
Maar dan liefst ergens iets wetenschappelijk onderbouwd hé.
Natuurlijk wel, dat was het enige bestaansargument voor een vaccinpaspoort om en om gevaccineerde meer privileges toe te kennen. Als het vaccin enkel maar was om je eigen te beschermen dan konden ze die zever niet verkopen.
Oud 31 juli 2021, 23:04   #32
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat je er wel niet bijzet is dat gevaccineerden het virus minder lang met zich meedragen en zo dus minder besmettelijk zijn dan niet gevaccineerden.
https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/...cid=mm7031e2_w
Citaat:
Although the assay used in this investigation was not validated to provide quantitative results, there was no significant difference between the Ct values of samples collected from breakthrough cases and the other cases. This might mean that the viral load of vaccinated and unvaccinated persons infected with SARS-CoV-2 is also similar
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 23:05   #33
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maw,...
... en daar begon het tekenen van de stroman.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 23:32   #34
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Citaat:
Hebben ze ooit het tegendeel beweert ?

Neen.

Hoeveel 'fake en verdraaid nieuws' ga je hier zo nog blijven verkondigen ?
Je bronnen die je aanhaalt zeggen trouwens meer dan genoeg op dat gebied.
Hoe hoop je ooit iets bij te leren op een hoogwaardig forum als dit als je nog niet eens hebt geleerd om zonder dt fouten te schrijven? Je bent met andere woorden nog steeds het het lagere school niveau niet ontstegen en wilt nu al meepraten met de grote jongens?
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Oud 1 augustus 2021, 01:01   #35
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe hoop je ooit iets bij te leren op een hoogwaardig forum als dit als je nog niet eens hebt geleerd om zonder dt fouten te schrijven? Je bent met andere woorden nog steeds het het lagere school niveau niet ontstegen en wilt nu al meepraten met de grote jongens?
Lol, ....
Op een hoogwaardig forum komen 'grote jongens' alvast niet af met bedenkelijke bronnen.
Naturalnews.com, das voor mensen die alles maar geloven zonder na te denken.
En bij gebrek aan betere argumentdten, dan maar wat gaan vitten op taalfautjes..... Tssss.....

ps: waarom staat daar 2 x 'het' ?
Oud 1 augustus 2021, 01:16   #36
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/...cid=mm7031e2_w

Citaat:
Although the assay used in this investigation was not validated to provide quantitative results, there was no significant difference between the Ct values of samples collected from breakthrough cases and the other cases. This might mean that the viral load of vaccinated and unvaccinated persons infected with SARS-CoV-2 is also similar
Dat zegt nog helemaal niets over de tijd dat ze het virus met zich meedragen.
Als je gewoon wat logisch nadenkt kom je automatisch tot de vaststelling dat gevaccineerde personen het minder lang met zich meedragen.
Je kan er ziek van worden, heel ziek zelf, maar als je gevaccineerd bent ga je er sneller vanaf zijn of er zelf maar amper van weten.
Heel de tijd dat je ziek bent, ben je drager van het virus.
Waar heb je de meeste kans om er ziek van te worden ?
Simpel toch ?
Oud 1 augustus 2021, 01:38   #37
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Want bij besmette niet-gevaccineerden is de virale lading groter dan bij besmette gevaccineerden.
Klopt niet meer.
Volgens de Washington Post brengt de Amerikaanse tegenhanger van Sciensano eerstdaags een nieuw bericht uit:

"It cites a combination of recently obtained, still-unpublished data from outbreak investigations and outside studies showing that vaccinated individuals infected with delta may be able to transmit the virus as easily as those who are unvaccinated. Vaccinated people infected with delta have measurable viral loads similar to those who are unvaccinated and infected with the variant."

https://www.washingtonpost.com/healt...mask-guidance/
Citaat:
Ik hoop dat de verplichting tot het regelmatig voorleggen van een covidsafe pasje voor allerlei gelegenheden er steeds meer doorkomt.
Aangezien de bescherming van vaccinaties slechts 6 maanden geldig is en dus ook de geldigheid van de coronapaskes, zal een halfjaarlijkse vaccinatie verplicht worden voor iedereen, ook voor degenen die het niet nodig hebben.
En verder, ook jij als gevaccineerde kan ook andere gevaccineerden besmetten, dus de maatregelen zullen permanent worden ingebed in het dagelijkse bestaan.

Het nieuwe fascisme is gearriveerd en je staat er nog voor te klappen ook.
Oud 1 augustus 2021, 02:41   #38
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Citaat:
Lol, ....
Op een hoogwaardig forum komen 'grote jongens' alvast niet af met bedenkelijke bronnen.
Naturalnews.com, das voor mensen die alles maar geloven zonder na te denken.
En bij gebrek aan betere argumentdten, dan maar wat gaan vitten op taalfautjes..... Tssss.....

ps: waarom staat daar 2 x 'het' ?

TaalfAutjes ??? Je meent het werkelijk? Ik kom niet meer bij van 't lachen...
Oud 1 augustus 2021, 05:55   #39
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
TaalfAutjes ??? Je meent het werkelijk? Ik kom niet meer bij van 't lachen...
Ik denk dat die er speciaal ingestopt was voor jou.
Oud 1 augustus 2021, 06:20   #40
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent zo ver heen dat je zelf je fascisme niet ziet he.

Wie is er hier voor dwang en verplichting ? Jij of zij ? Wie wil zijn willetje aan anderen opdringen als een egoist ? Jij of zij ? Wie komt er fascistisch agressief over ? Zij die niet gedwongen willen worden, of dwingelanden zoals jij ?

Nu, eerlijk gezegd, ik hoop echt dat we binnenkort allemaal met ons pasje rondlopen, en op die manier totaal vrij zijn om al die oude dwingelanden deftig te besmetten want dat pasje is een vrijgeleide om gevaccineerd vrij uw virusjes aan anderen mogen te geven he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 1 augustus 2021 om 06:21.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be