![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
- lol -
Niets aan de hand mensen, alles gaat goed.
|
|
|
|
|
#203 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
- lol -
Prima.
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Minister-President
|
En hoe gaan die dat afdwingen? Met het vingertje?
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Minister-President
|
De Vlamingen hebben al alles buitengedragen en ......... nu is het aan de ratten.
|
|
|
|
|
#207 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij hoort bij de groep die niet goed luisterden naar de GL, in Plopsaland. Die mens staat daar met handen en voeten uit te leggen dat er géén revolutionaire scenario's moeten verwacht worden en dan lees je hier 24u later het tegenovergestelde
|
|
|
|
|
|
#208 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
En, ja, ik heb een eigen mening en visie. Mag het? Ik ben geen schoothondje van een of ander systeem zoals Belgisch-nationalisten.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 14 september 2021 om 11:27. |
||
|
|
|
|
|
#209 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk, " tout baigne " (dans la merde, bien entendu)
|
|
|
#210 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 14 september 2021 om 11:40. |
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
BDW praat voor zijn partij en waar die voor gaan of niet gaan, jij praat voor jezelf en neemt je eigen wensen voor realiteit. |
|
|
|
|
|
|
#212 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#213 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Minister-President
|
Denkt u dat die bergen rommel die blijven liggen geen ratten en ander ongedierte aantrekken?
|
|
|
|
|
#216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hola hooola! In een westerse partij waar toch een minimum aan democratische ingesteldheid heerst is het toch niet de partijvoorzitter die zomaar oekazen uitvaardigd omtrent de te volgen partijlijn. Hij kan pogen zijn partij te beïnvloeden, jawel. Maar hij kan net zogoed over bepaalde punten in het ongelijk gesteld worden.
|
|
|
#217 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ter meerdere glorie van Belgie!
|
|
|
|
|
#218 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Op het eilandje (Antwerpen) was er in het verleden een cafébazin die éénmaal in de maand rat maakte geloof ik of moet ik dat plaatsen als 'van horen vertellen?' Eet u smakelijk: rattenvlees als voedsel Of je dat een culinair hoogstandje mag noemen????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 september 2021 om 14:25. |
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar het traject van BDW toont toch duidelijk aan dat hij de lijnen uitzet, en niemand anders. Voor zover ik weet heeft hij zich één keer laten ringeloren binnen zijn bestuur, en dat is toen hij het blijkbaar niet verkocht kreeg dat hij 'ja' wou zeggen om onderhandelingen op te starten op basis van de nota van Elio Di Rupo. Hij respecteerde dat, zei neen, en mocht er de gevolgen van dragen. In 2014 is hij slimmer geweest, of handiger. Als een De Wever openlijk in de pers zijn dictaat neerzet dat er géén bestuur komt met het Blok, geloof ik hem. De oorverdovende stilte die er dan vanuit de partijrangen te horen is, is exemplarisch voor zijn autoriteit te illustreren. Er is gewoon niemand met enig gewicht in die partij die hem durft tegenspreken op zulke existentiële zaken. |
|
|
|
|