![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Neem jij booster vaccin | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
20 | 52,63% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 36,84% |
Weet (nog) niet |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,53% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Het punt is dat we dat nog niet kunnen weten en dat we dus best het voorizchtigheidsprincipe volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Dat is ook waar. Als bijna-60-jarige heb ik wellicht minder reden om lange-termijn-effecten te vrezen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 december 2021 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen weet ik niet hoe snel er hier mee zal worden begonnen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan kan eigenlijk niet beweren ooit 'zwaar ziek' te zijn geweest. Wat ik ook opdeed, na hooguit enkele dagen was ik er al vanaf, en ik ben ook nooit 'totaal bedlegerig' geweest. Toen ik een maand of 18 oud was, zou ik wel last hebben gehad van een stevige buiktyfus, maar daar herinner ik mij écht niks meer van.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dat zo is weet ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 december 2021 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie kreeg zijn booster al?
Ik zit al te wachten op mijn vierde spuitje. Maar wel voorrang aan wie het meer nodig heeft dan ik. Vb. zorgverleners, onderwijzenden ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De enige reden om kinderen te vaccineren zou zijn als er ook een langdurig effect is op de besmettelijkheid. Dan zou je kunnen zeggen om de ouderen te beschermen. Maar dat is dus niet aangetoond.
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is puur semantiek. Je pakt een vaccin tegen een ziekte die je met een bepaalde waarschijnlijkheid zal treffen. Als die kans onbestaande of heel klein is dan blijft het onzinnig om daar een vaccin tegen te pakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan wel zien WAT ik krijg voor ik bevestig Er is ook een link om nooit nog een uitnodiging te krijgen. (Let op: Dat heeft juridische gevolgen) ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In februari kijk ik toch uit voor m'n 4de prik. Ik ben 60 jaar. Van langetermijneffecten lig ik niet wakker. Laatst gewijzigd door Rudy : 22 december 2021 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoe noemt men iemand die reikhalzend uitkijkt naar zijn volgende spuitje, ook al heeft hij er nog maar pas eentje gehad? Een junkie.
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() Het gaat ineens heel vlug in Antwerpen: vandaag mijn halve Moderna gekregen.
Op dezelfde dag als mijn vader. Logica ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eenvoudige poll ...
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Slechte in ieder geval.
Skobelev, mijn deelneming voor de dode kindjes, en sterkte aan de moeder van uw schoonbroer.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() Morgen booster. Derde keer Moderna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik mijn griepspuit bij de apotheek ging afhalen waarschuwde deze voor bijwerkingen, waaronder tijdelijk een zere plek, met de uitleg dat het juist de vaccinatie is die deze reactie te weeg brengt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Allez, chantage, quoi, maar erge of minder erge chantage dan....
![]() |