![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het handige aan drukpersmisdrijven. Oké, je komt wel voor assisen als je wordt vervolgd, maar omdat dat zo'n grote stap is, is de kans klein dat je effectief wordt vervolgd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Minister
|
![]() Er is geen plaats waar minder recht geschied dan in het gerecht van België zei mijn Peter toen al.........die overleed in 1960!!!!!!!
Een goed werkend gerecht?????????????????? ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 9 februari 2022 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het Hof van Assisen de vier vrijspreekt, welke straf krijgt de rechter dan die de stommiteit beging ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons een voorbeeld nemen aan de arme Salah Abdeslam. Hij bevestigde zijn lidmaatschap van en steun aan terreurgroep Islamitische Staat (IS). "Ik steun Islamitische Staat, ik ben met hen, ik ben voor hen, ik hou van hen.....maar ik heb niemand gedood en niemand verwond, maar toch wordt er sinds het begin van deze zaak kwaad over mij gesproken" klaagt de arme moslim. "Als er burgerslachtoffers vielen, was dat om indruk te maken", verdedigde hij zich.
Maar owee als een paar moslima's in traditionele klederdracht een pamflet sieren om de islamisering te stoppen. Volgens Abedeslam is het de westerse wereld die zijn ideologie oplegt aan de rest van de wereld.
![]() |
#725 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij wordt als straf weg gepromoveerd naar hogere regionen.
![]() |
#726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#727 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen is een spandoek hebben met de tekst, neen aan de islamisering, geen haat zaaien tegen moslims. Want anders had het gerecht onze Voorpost jongens laten voorkomen voor Assisen.
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Lees nog eens wat er staat.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, alleen het hof van beroep dat haar vonnis moet motiveren (dus ze kunnen niet anders), werkt goed.
Moest het gerecht goed werken dan had het dossier door de raadkamer in de vuilbak gesmeten zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt geen Assisenzaak. De beschuldiging zou dan iets zijn in de stijl van: het tonen van een spandoek waar niets verkeerd mee is en op geen enkele wijze de wet overtreed.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 februari 2022 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.fidelitas.be/2022/02/09/...-islamisering/
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, daar zullen velen die betrokken zijn bij justitie toch niet mee eens zijn. Belgische justitie zit met een enorm onderbemanning, de werking is bijzonder traag en soms worden er door het parket allerlei dossiers geseponeerd omdat men door gebrek aan mankracht nu eenmaal moet kiezen wat prioritair is en wat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt blijkbaar Niveau 4 Gent nog niet gezien.
De politie krijgt melding van een gewapende overval en lukt er in het vijftal '' jongeren'' op te pakken en zet ze af op het kantoor waar de zaak verder zal afgehandeld worden. Weeral een hele nacht werk voor onze collega's zegt de agent en ik kan je nu al op een briefje geven dat ze morgenvroeg thuis ontbijten ondank het de derde keer is op 11 dagen dat we ze oppakken. Ik heb ernstige bedenkingen met de werking van justitie, het is niet vijf na twaalf maar half 1 besluit hij. En ja hoor, ze ontbeten thuis. En jij durft dan zeggen dat justitie goed werkt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst FDW die volledig vrij gesproken werd, het was de pedofiele communist die FDW aanviel en niet andersom, en nu dit waar ze bot vangen. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 9 februari 2022 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik bespeur een Mechelse burgemeester, die iedereen oproept om een inclusieve samenleving te omarmen, maar zelf kiest voor een riante maar vooral "witte" villawijk in het landelijke en rustige Hombeek ipv zijn multiculturele Mechelen.