Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Bekijk resultaten enquête: Geloof je in de huidige evolutietheorie ?
Volledig 117 67,24%
Enkel als intelligent ontwerp 10 5,75%
Creationist op religieuze basis 6 3,45%
Creationist op wetenschappelijke basis 18 10,34%
Twijfels alom 23 13,22%
Aantal stemmers: 174. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2022, 10:30   #6601
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

De wetenschap kan de evolutie niet verklaren, maar dat kan ik wel met mijn atoomtheorie als een ontwikkeling op basis van de super intelligentie van de microgoden.
Oud 16 februari 2022, 11:08   #6602
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
De wetenschap kan de evolutie niet verklaren, maar dat kan ik wel met mijn atoomtheorie als een ontwikkeling op basis van de super intelligentie van de microgoden.
Het zijn creationisten die grotendeels de evolutieleer samenvatte, maar dan is gegijzeld door een bende oude zakken die liever gelijk krijgen dan hebben. }-)
White supremacisten,,,
Oud 16 februari 2022, 12:03   #6603
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het zijn creationisten die grotendeels de evolutieleer samenvatte, maar dan is gegijzeld door een bende oude zakken die liever gelijk krijgen dan hebben. }-)
White supremacisten,,,
Het verhaal van de bijbel is een primitieve evolutieleer, beter gedaan door de wetenschap en nog beter door mijn atoomtheorie.
Oud 16 februari 2022, 16:07   #6604
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het verhaal van de bijbel is een primitieve evolutieleer, beter gedaan door de wetenschap en nog beter door mijn atoomtheorie.
Allemaal fakers.

Oud 16 februari 2022, 16:50   #6605
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Check even mijn kalender, ja, inderdaad, we zijn in 2022.
relative to you
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2022, 10:49   #6606
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allemaal fakers.

I am not a scientist to go into all the details.
To my opinion the general idea is right, much better than the Biblical story.
Oud 17 februari 2022, 10:50   #6607
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Check even mijn kalender, ja, inderdaad, we zijn in 2022.
Al reeds 47 jaar geleden heb ik mijn atoomtheorie gevonden en nog steeds is de wereld niet wakker.
Geduld is een schone zaak.
Maar het moet niet al te dol worden.
Oud 17 februari 2022, 11:23   #6608
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al reeds 47 jaar geleden heb ik mijn atoomtheorie gevonden en nog steeds is de wereld niet wakker.
Geduld is een schone zaak.
Maar het moet niet al te dol worden.
Het heeft meer dan 50 jaar geduurd eer Wegeners theorie van de verschuiving der continenten algemeen aanvaard werd.
Nog even geduld hebben, harriechristus.
relative to you
Oud 18 februari 2022, 11:52   #6609
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het heeft meer dan 50 jaar geduurd eer Wegeners theorie van de verschuiving der continenten algemeen aanvaard werd.
Nog even geduld hebben, harriechristus.
Dank je wel.
Maar dan vrees ik dat ik wel 1000 jaar kan wachten.
Oud 19 februari 2022, 09:40   #6610
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
I am not a scientist to go into all the details.
To my opinion the general idea is right, much better than the Biblical story.
De Bijbel is echter niet in correctie met zichzelf. De schrijvers van de Bijbel werkten vaak in het verborgene. Waardoor het geloof meer dimensie krijgt eens je er in groeit.
De evolutiewetenschappen vormde mij tot een white supremacist waardoor ik in een tunnelvisie kwam. Het maakte me een meeloper zoals de coronafoben die hun worteltjes volgen.
Mensen zouden beter leren zien waar we naartoe aan het varen zijn, dan waar we vandaan kwamen.
Derde rijkers met hun eugenetica zijn back. De evolutieleer is een tool van fascistoïde samenleving daar updates of downgrades aan toe te voegen zoals een Arisch ras. #neverAgain.
Oud 19 februari 2022, 10:10   #6611
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Bijbel is echter niet in correctie met zichzelf. De schrijvers van de Bijbel werkten vaak in het verborgene. Waardoor het geloof meer dimensie krijgt eens je er in groeit.
De evolutiewetenschappen vormde mij tot een white supremacist waardoor ik in een tunnelvisie kwam. Het maakte me een meeloper zoals de coronafoben die hun worteltjes volgen.
Mensen zouden beter leren zien waar we naartoe aan het varen zijn, dan waar we vandaan kwamen.
Derde rijkers met hun eugenetica zijn back. De evolutieleer is een tool van fascistoïde samenleving daar updates of downgrades aan toe te voegen zoals een Arisch ras. #neverAgain.
Dit wordt één van de favorieten in de competitie: "zoveel mogelijk drogredenen in zo weinig mogelijk zinnen."
relative to you
Oud 19 februari 2022, 10:36   #6612
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit wordt één van de favorieten in de competitie: "zoveel mogelijk drogredenen in zo weinig mogelijk zinnen."
Let er maar eens op. Amerika blies een storm in leven om de evolutieleer in de scholen te lanceren. Al die “drogredenen” verspreid via propaganda door boeken en youtube worden nu evenzeer uitgemolken in Europa.
Stormen - druppelen - mensen die schuilen of trotseren.

De,manier waarop evil lucionisten darwin idealiseren lijkt me toch niet historisch correct. De evolutieleer zoals het van mensen als Darwin kwam, was pertinent racisme.
De evolutiewetenschappen zijn een werk van meerdere mensen. Waarom ze dat op 1 man projecteren en idealiseren in welles nietes spelletjes laat de waan van dit tijdperk zien.
Darwin is zoals de roetpiet, opgeschoond naar politieke correctheid en niet naar de waarheid.
Oud 19 februari 2022, 11:15   #6613
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Let er maar eens op. Amerika blies een storm in leven om de evolutieleer in de scholen te lanceren. Al die “drogredenen” verspreid via propaganda door boeken en youtube worden nu evenzeer uitgemolken in Europa.
Stormen - druppelen - mensen die schuilen of trotseren.

De,manier waarop evil lucionisten darwin idealiseren lijkt me toch niet historisch correct. De evolutieleer zoals het van mensen als Darwin kwam, was pertinent racisme.
De evolutiewetenschappen zijn een werk van meerdere mensen. Waarom ze dat op 1 man projecteren en idealiseren in welles nietes spelletjes laat de waan van dit tijdperk zien.
Darwin is zoals de roetpiet, opgeschoond naar politieke correctheid en niet naar de waarheid.
Best verdienstelijk, maar neen, de vorige was beter.

Er zijn meer dan genoeg goeie boeken over de evolutietheorie, en meer algemeen over de wetenschappelijke methode. Een aanrader, misschien.

Youtube filmpjes bekijken van charlatans die in de 19de eeuw zijn blijven steken vraagt wellicht minder moeite, dat is ook waar. Tunnelvisie FTW!
relative to you
Oud 19 februari 2022, 11:19   #6614
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Best verdienstelijk, maar neen, de vorige was beter.

Er zijn meer dan genoeg goeie boeken over de evolutietheorie, en meer algemeen over de wetenschappelijke methode. Een aanrader, misschien.

Youtube filmpjes bekijken van charlatans die in de 19de eeuw zijn blijven steken vraagt wellicht minder moeite, dat is ook waar. Tunnelvisie FTW!
Ik heb dat meer dan 4 jaar aan een stuk onafgebroken als een autist bestudeerd en gedetailleerd ontleed.
Het is een doctrine des duivel.
Beter zien we de vrucht van die wetenschappers die collaboreren met tirannieke narcisten aka politici en virologen.

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 februari 2022 om 11:21.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2022, 11:35   #6615
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De evolutietheorie wordt verklaard in mijn atoomtheorie.

Dat van de Bijbel is een mythe, een primitief verhaaltje.
Oud 19 februari 2022, 11:42   #6616
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De evolutietheorie wordt verklaard in mijn atoomtheorie.

Dat van de Bijbel is een mythe, een primitief verhaaltje.
De evolutietheorie van blauwalg tot mens is dat evenzeer. En ze verkopen het zo subliminaal dat meesten willen dat ze hun beeld en geest “verbeteren.”
Sociaal Darwinisme is nog evenzeer van kracht. Globalisten aka derde rijkers haten mensen die op hun traditionele normen en waarden staan en stigmatiseren hun evenbeeld en geest om de volgende generaties opnieuw te definiëren.

De evolutieleer is het parcours van genocidale maniakken. Gros van hun wetenschappen/pharmakeia die evolutionaire doorbraken brachten, zijn bereikt door een onschuldig kind te doden of een ander levend wezen schade toe te brengen. Ze passen vandaag zelfs de natuur genetisch aan om problemen te veroorzaken en alzo budget binnen te rijven. De genocide en roof van de eeuw, wederom darwinisten.

Vroeger waren de geallieerden de Europese bevrijder, vandaag is de wereldorde bereikt en zal de verlossing van een andere orde moeten komen. Maar komen doet ze... it is written.

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 februari 2022 om 11:54.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2022, 11:54   #6617
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb dat meer dan 4 jaar aan een stuk onafgebroken als een autist bestudeerd en gedetailleerd ontleed.
Het is een doctrine des duivel.
Beter zien we de vrucht van die wetenschappers die collaboreren met tirannieke narcisten aka politici en virologen.
Die 4 jaar studie en gedetailleerde ontledingen hebben je blijkbaar niet verder gebracht dan wat ad hominem's en andere drogredenen, de tekeningen van Haeckel, argumentatie ad Hitlerum, en wat idiote stemmingmakerij.
Niets inhoudelijks over de eigenlijke evolutietheorie. Nooit, noch hier, noch in het andere topic.

Je zou bijna denken dat er iets scheelde (en nog altijd scheelt) aan je studiemethode.
relative to you
Oud 19 februari 2022, 12:01   #6618
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die 4 jaar studie en gedetailleerde ontledingen hebben je blijkbaar niet verder gebracht dan wat ad hominem's en andere drogredenen, de tekeningen van Haeckel, argumentatie ad Hitlerum, en wat idiote stemmingmakerij.
Niets inhoudelijks over de eigenlijke evolutietheorie. Nooit, noch hier, noch in het andere topic.

Je zou bijna denken dat er iets scheelde (en nog altijd scheelt) aan je studiemethode.
Jawel, ik bracht de discussie naar een hoger niveau:
Waar sturen ze de evolutie vandaag naartoe? Terugkijken is pseudowetenschap. Hoe ze vandaag eugenetisch en actueel wetenschappelijk tekeer gaan, gaat aan alle ethiek voorbij. Het is echt precies nazi duitsland waar ze ook vaccins op kinderen testten.
Het is nu eenmaal zo.
Oud 19 februari 2022, 12:01   #6619
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De evolutietheorie van blauwalg tot mens is dat evenzeer. En ze verkopen het zo subliminaal dat meesten willen dat ze hun beeld en geest “verbeteren.”
Sociaal Darwinisme is nog evenzeer van kracht. Globalisten aka derde rijkers haten mensen die op hun traditionele normen en waarden staan en stigmatiseren hun evenbeeld en geest om de volgende generaties opnieuw te definiëren.

De evolutieleer is het parcours van genocidale maniakken. Gros van hun wetenschappen/pharmakeia die evolutionaire doorbraken brachten, zijn bereikt door een onschuldig kind te doden of een ander levend wezen schade toe te brengen. Ze passen vandaag zelfs de natuur genetisch aan om problemen te veroorzaken en alzo budget binnen te rijven. De genocide en roof van de eeuw, wederom darwinisten.

Vroeger waren de geallieerden de Europese bevrijder, vandaag is de wereldorde bereikt en zal de verlossing van een andere orde moeten komen. Maar komen doet ze... it is written.
Al jouw gescheld dat maakt het er echt niet beter op.
Of is dat de frustratie van een god die niet meer wordt geloofd?
Dan raak ik je mijn nieuwe Bijbel aan ter wedergeboorte.

Oud 19 februari 2022, 12:28   #6620
Pol Dolf
Europees Commissaris

Pol Dolf's schermafbeelding

Standaard

de Antechrist is gewoon een hermafrodiet en een man met XX chromosomen , dit is zeer zeldzaam , er zijn er maar 2 op deze planeet die dat hebben

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be