![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het mensonwaardig. Toch volgens het 21ste Westerse inzicht. Er zijn nog wel een paar mensen die alles zien in het licht van hun woestijdgodsdienst, zoals het katholicisme en de islam er zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Hoe groot is de kans dat die baby als jongen zijnde verwijfde eigenschappen zal adopteren? Of doen kinderen hun omgeving niet na en leren ze niet gauw wat het sociale stigma voor goed en fout ziet? Deuteronomium 22:5 Het kleed eens mans zal niet zijn aan een vrouw, en een man zal geen vrouwenkleed aantrekken; want al wie zulks doet, is den Heere, uw God, een gruwel.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 20 februari 2022 om 11:33. Reden: Minus one pic |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kinderen die hormoonverstoring toegediend krijgen? Als meisjes onder de 10 jaar hun maandstonden krijgen zijn er zelfs ouders die dat stilleggen tot hun middelbare school. Al die hormoonverstoringen vertonen hun lange termijn effect in dit tijdperk. Wellicht politieke moedwil als aanslag op de Heilige Geest.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt wel vast stellen dat de meerderheid van de mensen wanneer de keuze er is, zich als hetero gedraagt. Wanneer de omgeving die toe laat natuurlijk, zal een minderheid dat niet doen. Maar bij beide groepen zit een grijs gebied. Homoseksuelen die onder grote druk zich toch kunnen aanpassen, al of niet met een verborgen leven waar de eigenlijk seksuele geaardheid toch wordt beleefd. Of hetero's die eveneens onder druk, homoseksueel gedrag stellen of toelaten zoals bijvoorbeeld gebeurd in gevangenissen. Gedrag wat verbonden is aan je seksuele geaardheid kan dus enkel wanneer je omgeving die toe laat. Anders krijg je meer geweld, onderdrukking, en dwang die mogelijk liefdevol wordt gebracht met een goed bedoelde conversietherapie, maar het blijft psychisch geweld waarin je vertrekt vanuit de boodschap dat je niet mag zijn wie je bent. Wie ook maar een beetje voor gelijkheid is, kan dus echt niet meer om met dat gat achterlijke gedachtengoed. Gedaan met onnodig psychisch geweld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waar echter wel onderzoek naar gedaan moet worden en van waaruit een verplichting van conversie-therapieën zou mogen voortvloeien, betreft pedofiele neigingen. Uiteindelijk is dat ook een vorm van geaardheid en twijfelachtig een keuze. Daar zou ik me als onderzoeker op botvieren. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 20 februari 2022 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat " het er niet mee kunnen leven" natuurlijk veel sneller gebeurt binnen samenlevingen of levensbeschouwingen die homoseksualiteit criminaliseren door het bijvoorbeeld gelijk te stellen aan pedofilie wat strafbaar is omdat het gaat over seks tussen ongelijke partners. Waarbij van keuze nauwelijks sprake kan zijn. Of door het te stigmatiseren door het te omschrijven als ziekte. Dan zal iemand geen vrijheid voelen om jezelf te accepteren hoe je bent. Waarom dan nog dat patroon van dwang erkennen als mogelijk terecht en legaliseren met een " therapie".? Wanneer die persoon denkt hetero te zijn zal dat gedrag zich vanzelf stellen. En indien niet is daar niets mis mee. Richt je onderzoek op de factoren die zelfaanvaarding belemmeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat vind je van conversieoperaties ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dan nog een politiek hebt en samenleving die voorkeursbehandelingen en extra aandacht geven aan die waanzin, is de invloed daarvan verpletterend fatalistisch. Repent toch van die zondige wegen.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Je stelt zelf het in of geaardheid vastligt:
Citaat:
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 februari 2022 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nooit begrepen wat het probleem is als een man liever pijpt als beft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politiek is stil rond Epstein maar slaan wel alle geaardheden rond kleuters hun oren. Media vertoont zelfs drags for kids etc maar zwijgen over Epstein toestanden. Die psychopaten en sexual predators hoeven onze kinderen geen seksuele opvoeding te geven. Man en vrouw is de normale gang van zaken en dat wordt hier ook onderwezen. Homoseksualiteit is een doodzonde, maar leert gij maar aan uw zonen dat ze lul mogen zuigen, zolang ge de mijn ermee met rust laat.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 21 februari 2022 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
zoals gezegd, wat is het probleem? Hoe meer homo's hoe minder concurrentie voor u wat de vrouwtjes betreft. Ge zou maw blij moeten zijn : ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat openbaar vertoon rond de lgbqt en juiste meningen prijzen en foute meningen demoniseren = de propagandamolen + drags for kids vertonen is inhakken op beïnvloedbare jonge en vaak verwarde geesten = psychopathie. ALs ik met een transgender of lgbqt te maken krijg, steek ik dat dus op het bovenstaande want die invloeden speelden meer parten dan ik in mijn jeugd ervaren heb. Het is een charade die zelfs moedwillig homohaat voedt om dan nog eens extra te benadrukken welke politici de goeie zijn door ze op tv te tonen en naar Polen ofzo te wijzen. Propagandatechnieken die niet eens origineel meer zijn. Herkauwde zever.
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() geen antwoord op de vraag
propaganda waarvoor? propaganda betekent dat iemand van u en mij een homo zou willen maken. waarom zou iemand dat willen doen en welk verschil zou dat maken moest dat lukken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een interessante opinie is:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07...niet-neutraal/ Ik heb het boek "De schaduw van het Feest: een kritische bezinning op de Gay Pride" nog niet gelezen. Het is een boek van 2018. Ik hoop dat Michaël Maerten niet weggedeemsterd wordt door de annuleringscultuur van de ontwaakten. Ook lezenswaardig is de open brief van J.K. Rowling: https://www.jkrowling.com/opinions/j...gender-issues/ J.K. Rowling was ooit nog de heldin van de opkomers voor aanvaarding van andere geaardheid omdat ze in een grote productie een homofiel personage schreef. Tijdens de Harry Potter reünie was ze niet welkom en werd ze doodgezwegen omdat ze ingaat tegen de hip-hip-hoera voor de commercie die jonge vrouwen overtuigd een geslachtsoperatie te ondergaan. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 februari 2022 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een terroristische aanslag tegen de Wet van God en gaat daarom tegen de natuurlijke orde in. Er waren geen problemen in Europa rond homofilie tot men alles op elkaar begon te duwen, om daarop met propaganda zieltjes te winnen en die psychopaten van dotatie te voorzien. Ze voeren een charade op met clickbaits en lokken ons allemaal naar 1 en dezelfde geest waar ge uit het evenbeeld van God en al uw voorouders geterroriseerd wordt.
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was vastbesloten mijn geloof nooit over te geven, maar nu ik zie hoe ze onderworpen worden aan het agenda van den boze door mijn eigen medemensen die wolven in schaapsklederen geloven; kan ik niet anders dan ze de correcte doctrine mee te geven. De doctrine zoals die overgeleverd is door Christus en diens apostelen waaronder Paulus.
![]()