Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2022, 22:31   #41
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik vertelde dat tegen Van Grieken, hij vroeg, wie?
Aangezien Van Grieken een politicus is, kent ie Henri1.

Zouden ze hetzelfde caberdouchke bezoeken? En zo ja, tegelijk?
Oud 25 maart 2022, 22:54   #42
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vond snellen Eddy net niet vrouwonvriendelijk.
Omdat het typetje macho dermate belachelijk gemaakt werd, dat het reclame is voor een wat beter beschaafde man.

De moppen over domme blondjes (die ik wel kon smaken natuurlijk) zijn eigenlijk meer vrouwonvriendelijk.
Van Benny Hill werd ook gezegd dat het vrouwonvriendelijk was . Niks was minder waar want hij was altijd de kluns en een loser.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2022, 22:56   #43
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Humor is ten dode opgeschreven, aangezien er met niemand en niks nog gelachen mag worden.
Dat is ook zo. We evolueren meer en meer naar een steriele robot maatschappij.
Oud 25 maart 2022, 23:03   #44
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Er mag zeker nog gelachen worden. Het is echter Van Den Durpel zelf die het typetje niet meer wenst te brengen. Het is van Den Durpel zelf die onterecht vindt dat het niet meer kan. Er zijn echter wel nog komieken die met alles en iedereen lachen hoor. Je hebt de grofgebekte Alex Agnew bijvoorbeeld die zich helemaal niets aantrekt van politieke correctheid. Maar het is wel waar dat er redelijk wat komieken zijn die aan zelfcensuur doen uit vrees om een gedeelte van hun publiek te verliezen en dat is jammer, want compleet onnodig.

Soit, ik had zowieso al niet echt veel met die typetjes wegens een totaal gebrek aan humor en nu wordt ook duidelijk waarom.

Alex Agnew is dan ook nog moeilijk bij de humor te catalogeren. Net als een Geert Hoste vertelt die gewoon een gebeurtenis op zijn agressieve manier.
Ik vind dat helemaal niet ontspannend integendeel.

Van die Agnew word ik dan ook helemaal niet blij meer. Meer dan af en toe een glimlach wekt dat bij mij niet op.
Geef mij dan maar een Benny Hill of zelfs een André Van Duin.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 maart 2022 om 23:04.
Oud 25 maart 2022, 23:08   #45
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Alex Agnew is inderdaad nog zowat de enige die overal zijn kloten aan veegt. Zelf Urbanus durft niks over moslims zeggen (op katholieken kakken had m in de seventies minder een probleem mee) hij heeft dat overigens ook zelf toegegeven. (kranteninterview) Dat vond ik wel eerlijk van hem.
Ja hij veegt er wel zijn kloten aan dat klopt maar is dat dan grappig ? Is het dat dat mensen blij maakt ? Is het alleen dat dat mensen goed in hun vel zou moeten doen voelen ?
Ik vind echte ontspannende humor helemaal niet kwetsend. Een Gaston en Leo maakten alleen zichzelf belachelijk net als de allergrootsten Laurel en Hardy.
André Van Duin maakte ook alleen zichzelf belachelijk om nog maar te zwijgen over Benny Hill.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 maart 2022 om 23:12.
Oud 26 maart 2022, 00:30   #46
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja hij veegt er wel zijn kloten aan dat klopt maar is dat dan grappig ? Is het dat dat mensen blij maakt ? Is het alleen dat dat mensen goed in hun vel zou moeten doen voelen ?
Ik vind echte ontspannende humor helemaal niet kwetsend. Een Gaston en Leo maakten alleen zichzelf belachelijk net als de allergrootsten Laurel en Hardy.
André Van Duin maakte ook alleen zichzelf belachelijk om nog maar te zwijgen over Benny Hill.
Het is de rol van de nar om met het establishment te lachen.

Moet dat kwetsend zijn, nee, persoonlijk hou ik meer van heel droge, diepgaande opmerkingen. Of mensen met hun eigen redeneringen/domheid confronteren. Maar er moet van alles zijn.

De droge genialiteit van een Wim Helsen of Montey Pyton tot de vetzakkerij van Agnew en Alles wat daar tussen zit.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2022, 11:23   #47
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alex Agnew is dan ook nog moeilijk bij de humor te catalogeren. Net als een Geert Hoste vertelt die gewoon een gebeurtenis op zijn agressieve manier.

Van die Agnew word ik dan ook helemaal niet blij meer. Meer dan af en toe een glimlach wekt dat bij mij niet op.
Dit was toch wel echt een klasse apart hé :

https://youtu.be/A3clcfoXKbI
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2022, 19:36   #48
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Er mag zeker nog gelachen worden. Het is echter Van Den Durpel zelf die het typetje niet meer wenst te brengen. Het is van Den Durpel zelf die onterecht vindt dat het niet meer kan. Er zijn echter wel nog komieken die met alles en iedereen lachen hoor. Je hebt de grofgebekte Alex Agnew bijvoorbeeld die zich helemaal niets aantrekt van politieke correctheid. Maar het is wel waar dat er redelijk wat komieken zijn die aan zelfcensuur doen uit vrees om een gedeelte van hun publiek te verliezen en dat is jammer, want compleet onnodig.

Soit, ik had zowieso al niet echt veel met die typetjes wegens een totaal gebrek aan humor en nu wordt ook duidelijk waarom.
Heel spijtig dat Van Den Durpel niet meer haar op zijn tanden heeft en ook toegeeft aan de woke onzin in plaats van tegengas te geven. Dit soort zelfcensuur doet de grens van wat niet meer kan nog verder opschuiven. Ik blijf maar tevergeefs wachten tot onze artiesten eindelijk zeggen "Genoeg is genoeg. Tot hier en niet verder". Helaas, het blijken tegenwoordig zo goed als allemaal mossels en platbroeken. Waar is de vrijgevochten artistieke spirit van weleer toch gebleven?
Oud 28 maart 2022, 13:40   #49
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jij moet dat helemaal niet grappig vinden en dat is ook helemaal het punt niet. Het punt is dat hij weigert aan zelfcensuur te doen, iets wat van Den durpel dus wel doet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2022, 21:56   #50
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De langetenencultuur gaat hoogtijdagen vieren.

.
Daar trok Gerard Cox zich niets van aan.

https://www.youtube.com/watch?v=xSB8UgyuAQ4
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2022, 11:05   #51
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dit was toch wel echt een klasse apart hé :

https://youtu.be/A3clcfoXKbI
Dat doet mij wat glimlachen of eerder wat grijnslachen zoals dat heet. Vind ik dat plezant ? Neen helemaal niet. Ik word er alleszins niet licht en blij van.
Oud 29 maart 2022, 11:06   #52
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij moet dat helemaal niet grappig vinden en dat is ook helemaal het punt niet. Het punt is dat hij weigert aan zelfcensuur te doen, iets wat van Den durpel dus wel doet.
Vraag is of iets wat niet grappig is dan ook nog kan worden aanzien als humor
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be