![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21341 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's uit 2008 i.v.m. Georgië. Toen wist ik nog niet wat ik nu wel weet. Door bij te lezen kun je tot bredere inzichten gekomen. Er is nog hoop. Ik zou het nu niet meer herhalen wat daar staat.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 6 april 2022 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21343 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat buitenland betreft waren de analyses van bijvoorbeeld filosoof zeer nuttig. Je gelooft veel van die dingen totaal niet als je ze voor het eerst leest, tot je er jezelf begint in te verdiepen en de verbanden begint op te merken, de patronen begint te zien.
![]() |
![]() |
#21345 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
De avond kan niet meer stuk! ![]() Dank Voltian!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#21346 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Keep up the good work ! We zullen je niet aan de IRA verraden. Beloofd!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen laten zich makkelijk wat wijsmaken. Reclame werkt, dat is onomstotelijk bewezen. Wat die 150 PR bureau's in Londen doen is exact dat, reclame maken. En dat werkt. Dat is een les voor u, Anselmo.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 april 2022 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ne vous en déplaise, tomm. Dagelijks publieke nieuwsgeving, 7:30pm van onder andere Pearl TVB. Toestand in Hong Kong tot heden. Geen propaganda: feit. Zou er geen verschil zijn qua inhoud met Rusland's dagelijkse berichtgeving op TV? Neen?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 7 april 2022 om 01:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag ging over Russische propagandisten opgepakt in Belgenland voor het spuien van hun ziekmakend gelul omtrent de inval in een onafhankelijk land. Het antwoord is GEEN! Trouwens hier in Hong Kong mogen we ook openbaar die Russenpropaganda veroordelen zonder opgesloten worden. Vwalla: nu geeft ik je de kans voor een ander Whataboutisme. Doe maar stoer nu. Ik suggereer wel om pogen te vermijden op je bek te gaan zoals Putin in Ukraine of tijdens een ijshockey show-off. Just saying. Dat constant gekonkel van jou is om te puken, tomm. Niks meer, niks minder.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 7 april 2022 om 02:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geschiedenis na de tweede WO leert dat daar minimaal één tot twee generaties over zal gaan.
![]() |
#21351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt het weeral gekunnen! ![]()
![]() |
![]() |
#21352 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds de CIA je geen dollars meer betaalde heb je een carriere-switch gemaakt naar roebels van de GRU & FSO? Citaat:
![]() |
![]() |
#21353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/buitenland/vrouw-...acht~a9e29f82/
En de ontmenselijking gaat door maar voor de Putin trollen zijn dat allemaal leugens |
![]() |
![]() |
![]() |
#21354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 7 april 2022 om 07:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21355 |
Minister-President
|
![]() Awel, dat toont aan dat je van gedachten kan veranderen. Goed!
![]() |
#21356 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() citaatVK: Meer dan 5.000 doden in Marioepol In Marioepol zijn tijdens het begin van de Russische invasie tot nu toe meer dan 5.000 inwoners omgekomen, meldt Vadim Boichenko, de burgemeester van de stad. Onder de doden zijn 210 kinderen, zegt hij. Volgens Boichenko hebben de Russen onder meer ziekenhuizen gebombardeerd. In één van die ziekenhuizen zouden 50 mensen levend zijn verbrand. Russische bombardementen heeft meer dan 90 procent van de infrastructuur in de belegerde havenstad vernietigd. https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...aden~b8e62653/ Laatst gewijzigd door cato : 7 april 2022 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat verandert niks, nada aan de genetische Russische boertigheid, hé Skobbe.
![]() |
![]() |
#21359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zinloos om in te gaan op 'Red Herrings'... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook voor de Russen zal het nog een paar decennia duren voor ze een mentaliteit als de onze ontwikkelen. Of dat aan te raden is is nog maar de vraag. De Russen die ik ken vallen eigenlijk goed mee als je ze wat beter kent. Voortdurend (glim)lachen is nog wel uit den boze, dan ben je niet ernstig maar eerder zwakzinnig.
![]() |