![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#21321 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Loki : 6 april 2022 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21323 |
Banneling
|
![]() bezopen, gefrustreerd, hersenloze Jurgen Coningsen ? opgevoed met middeleeuwse waarden ? de moord is gepleegd de motieven zijn voor de rechtbanken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21325 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oekraiene voert een onderzoek naar die gedode gevangenen en Rusland Krijst van de daken dat er NIEMAND, geen enkele burger gedood werd en dat het allemaal een oekraiens-amerikaanse hoax is. Zie je het verschil? Rusland liegt op elk vlak en over alles, altijd. Laatst gewijzigd door parcifal : 6 april 2022 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21327 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Loki : 6 april 2022 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oekraiene liegt niet systematisch en over alles omdat ze niet HOEVEN te liegen. Ze kunnen gewoon tonen wat er gebeurt en dat laten vadtstellen door tientallen journalisten en honderden getuigen, wat ook gebeurt. De leugens komen van 1 kant : Rusland omdat die wel MOET liegen om het narratief in stand te houden en de mensen de leugens te laten geloven die ze nu al jaren vertellen. Oekraiene hoeft dat niet te doen en moesten ze dat doen, het zou hun zaak ernstig schaden. Er is geen enkele gelijkwaardigheid hier, we spreken over dader en slachtoffzer van een misdrijf De dader liegt uiteraaard om straf te vermijden maar waarom zou het slachtoffer liegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21329 |
Minister-President
|
![]() Kort samengevat, Loki, als je een beetje zoekt, zo breed mogelijk informatie verzamelt, kritisch kijkt naar berichtgeving, dan zal je zien dat dit conflict geen keuze is tussen pest en cholera, maar een keuze tussen pest en een verkoudheid. Ik ben natuurlijk liever niet ziek, als het even kan blijven we liever gewoon gezond, maar als ik moet kiezen, liever verkouden dan pest...
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 6 april 2022 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21330 | |
Minister-President
|
![]() overigens, kijk wat ik zonet -volstrekt toevallig- terug vond op dit forum.
Citaat:
![]() |
![]() |
#21331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Belgen jarenlang geassocieerd werden met Dutroux.
![]() |
#21332 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zie je het woordje “nog” daar strategisch tussenstaan? Camera’s op elke hoek van de straat? Digitaal geld? Paspoorten met meer info dan louter u identiteit? Gedwongen ondergaan van levensbedreigende medische experimenten? Politieke managementniveaus die géén verantwoording meer afleggen? 24/7 misleidingen, leugens, censuur en propaganda in die media, die nog steeds door de overgrote meerderheid van de bevolking wordt aanzien als ENIGE media? Zijn we goed op weg de meest vrije en de meest vooruitstrevende maatschappij te worden, die de wereld ooit zag? Ik begrijp de walgelijke pretentie niet van “onze kant.” Kiezen tussen de pest en de builenpest, ja, met die vergelijking kan ik leven.
![]() |
![]() |
#21333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21335 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21337 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De gruwel die gebeurt is, lijkt te wijzen naar de Tjetjenen...die hebben een motief en zijn er toe in staat en dan zitten de Russen intern met een probleem.... maar ik vrees dat we ook te positief kijken naar Zelensky en zijn band met de Amerikanen. Zelensky lijkt mij toch behoorlijk corrupt. En aangezien Oekraïne in een burgeroorlog zat vrees ik dat er vanuit extreem rechtse hoek ook misdaden gebeuren tegen medeburgers. Eveneens moeilijk te bewijzen. Dus in die context lijkt het mij allemaal niet zo wit-zwart...niet pro Russen, maar toch ook niet pro oekraiense regering...maar uiteraard wel pro oekraiense burger! Laatst gewijzigd door Loki : 6 april 2022 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21338 |
|
![]() Ik probeer. Maar er zijn enkel leugens te gebruiken om de waarheid te zoeken. Dat besef is er nog niet bij u.
![]() |
#21339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21340 | |
|
![]() Citaat:
Mss eens een mosterdgaske doen zou zijn ster écht doen rijzen, misschien. Vlad! Ja kady. Zeg, ik heb eens idee. Doet dat zeer, kady? Komaan, vlad, effe serieus. Die voze oekrainers, ik zou die eens een goei poets willen bakken, en ik denk dat wij er dan in de internationale pers nog goed zouden uitkomen ook. Ah ja, kady? Allez, ik luister... Weet ge nog in Syr..... ZWIJG, KADY!!!!
![]() |