![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
-Niet te oud zijn. -Minstens 15 jaar ervaring -Hoog diploma -Extreem flexibel zijn -Elk weekend werken tot 's nachts En dat voor 3000 euro... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De helft van de mensen werkt op een subsidie systeem waarbij de werkgever gedeeltelijk of geheel maar tijdelijk geen bijdrage op het loon moet betalen en de andere helft wordt geplukt gelijk katoen. Met als gevolg dat een langdurige werkloze die geen klote goesting heeft schone voorwaarden krijgt met een cursus van het zevende knoopsgat bovenop. Tegen dat er een jaar verder is zit die al lang weer thuis op de ziekenkas.
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Ge kunt diene vent misschien een Oekraïnse kok aanraden, die werken zich toch dood volgens vele hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze hebben max paar maanden werkloos geweest. Voor bus bedrijf was het een godsgeschenk, beste werkers ooit en ze werken er nog altijd. Maar gaan allemaal op pensioen binnen 2 jaar. Diamant werknemers waren praktisch nooit ziek, die lieten elke week hun stuk werkloon niet schieten. Ziek was ook werken!! Was een ras uit koolstof zoals diamant. Bikkelhard. Laatst gewijzigd door Deo : 26 mei 2022 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit of bijna nooit ziek. Altijd bereid om een uurke langer te blijven of om een weekendje op te offeren. Met dat wij ouder werden zagen we de jongere generaties afkomen, jongeren die totaal ongemotiveerd kwamen werken (let op, niet allemaal hé). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze komen ons werk afpakken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moeten maar verdwijnen als extreemrechts de plak zwaait ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, en "we" zorgen ervoor dat er steeds meer en meer van dat soort mensen zijn.
50 jaar geleden. Burn-out? Depressie? Tamzakkeritisch en luienipoo werd dat toen genoemd. Niet werken was een pak minder brood op de plank. Doppen was een schande, invaliditeit zonder duidelijk stukken te missen of als kwijlend plantje in een stoel te hangen, daar werden mensen voor gemeden. Nu, niet alleen zijn er dozijnen "ziektes" meer, maar worden ze nog eens gepromoot. Om een greep te doen uit die "medische promotie"
Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, werk afpakken is tegenwoordig moeilijk. Misschien dat het volgend jaar anders is, maar momenteel krijgen werkgevers de jobs niet ingevuld.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een job is iets maar een vaste job iets heel anders. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 mei 2022 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De natuurwetten zijn hard maar 't zijn de natuurwetten, hé
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry: 5 woorden, maar zin onbegrijpbaar.
Verklaar a.u.b., merci.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|