![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() U kan het niet. Zo simpel is het.
![]() |
#182 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Naar mijn weten is die site gestopt naar wat zij de nederlaag van het VB noemde. Kan u ondertussen al wat feiten ontkennen? De foto om te beginnen lijkt mij al een mooi begin? En daarna mschien de artikels die het NSV zelf publiceerde ontkennen? Daarna dwars en de morgen beschuldigen. Uiteraard ook de lsp en blokwatch beschulidigen die ook nog onafhankelijk zijn tov. elkaar. alles om maar niet te moeten ingaan op de feiten...
![]() |
![]() |
#184 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Parlementslid
|
![]() En wie mag bepalen welke meningen er als "racistisch", "fascistisch" of "geweldadig" moeten bestempelt worden, en dus ook geblokkeerd moeten worden, jij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Over foto's gesproken ... waar is de foto die ze me hier nu al ruim 2 weken beloven waarop te zien zou zijn dat 'rechts' en met Dewinter op kop 7 oktober in Gent 'links' slaag zou geven? Laatst gewijzigd door Objectief : 23 oktober 2008 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Zo een feiten spreken nu eenmaal voor zich. Iedereen kan zien dat een smurf blauw is. Iedereen weet dat iemand die klopt geweld toepast. Ook racisme is algemeen gekend...
![]() |
#191 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat jij denkt dat iets racistisch is, dat andere mensen daarover dezelfde mening hebben. Ik denk dat jij op dit forum wel genoeg mensen tegenkomt die het niet eens zijn dat alles wat jij als racisme bestempelt ook weldegelijk racisme is, wat mijn stelling bevestigt (En het zullen niet allemaal vlaams belangers zijn als dat je volgende antwoord zou zijn) Vandaar mijn vorige stelling nogmaals: wie bepaalt welke meningen vallen onder het label racisme, fascisme, ... Blijkbaar ben je van mening dat jij dit kan en mag want volgens jouw is er geen twijfel mogelijk. Laatst gewijzigd door Rizzz : 4 november 2008 om 06:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En hoe zit het nu met die klacht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ra·cis·me het; o 1 theorie die de superioriteit ve bep. ras verkondigt 2 discriminatie op grond van iems ras. Moeilijk, hé?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Kritische Theorie : 4 november 2008 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als ik zeg: "Indien immigranten in Vlaanderen zich niet willen aanpassen aan de Vlaamse wetten, kultuur en manier van leven, dan kunnen ze maar beter terug keren naar vanwaar ze komen". Of beter zog, als ik zeg: "Islam is een potentieel gevaarlijke godsdienst". Is wat ik hier zeg racisme of niet? Ik ben er zeker van dat verschillende mensen op dit forum hierover een verschillende mening zullen hebben. Sommigen zullen zeggen dat deze stellingen onder bovenstaande definitie vallen, anderen zullen zeggen van niet. Dat is wat ik wilde zeggen, en wie ben ik of jij, om te bepalen wie gelijk heeft en wie niet? Wat belangrijk is in een democratie, is dat we allemaal hierover onze mening mogen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#197 | |
Parlementslid
|
![]() Dat is ook mijn mening, maar zoals ik als zij, niet iedereen zal er zo over denken.
Ze 'kunnen' ook aanzetten tot voorzichtigheid. Moeten zulke meningen geblokkeerd worden omdat ze 'kunnen' aanzetten tot discriminatie? In dat geval kan ik vele meningen vinden uit zowel het linker als het rechter kamp die moeten geblokkeerd worden. Ik ben van mening dat wie wil discrimineren, altijd wel een uitvlucht zal vinden. Citaat:
Ik beschouw mezelf niet als racistisch, deze stellingen zijn gewoon conclusies die ik getrokken heb uit ervaring. Niks te maken met ras, afkomst kultuur vooroordelen of noem maar op. Dus, m.a.w., als je akkoord bent dat deze uitspraken op zichzelf niet racistisch zijn, en ook zeker niet noodzakelijk hoeven aan te zetten tot discriminatie, of gebaseerd zijn op racisme, dan moeten we toch de mensen ook toelaten zulke mening te hebben en te delen? Er mag dan natuurlijk ook wel over elke mening fel over gedebatteerd worden, maar dat is democratie, niet? (en hiermee zijn we dan weer on topic) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#199 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Gouverneur
|
![]() Het is pas positief, wanneer het voor geen van ons beide negatief is.