![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Die is dat allang!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nu over dat ongeval. Ik vind alles enorm opgeblazen. Renners worden omvergelopen door toeschouwers, renners rijden toeschouwers om, renners worden omvergereden door motaars die voor tv de koers volgen, renners worden door volgwagens omvergereden..... . Eén oplossing laat alle koersen stoppen dan kan er niets gebeuren. Dat toeschouwers een beetje discipline moeten hebben daar ben ik akkoord mee. Maar het is een stuk folklore geworden. Ik persoonlijk vind het erger als er, zoals ik gelezen heb, met bier gesmeten werd en zelfs vuistslagen gegeven waren aan de renners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Trouwens, was het niet Tom Boonen die vorig jaar in de Ronde van Vlaanderen wou ontsnappen en enkele meters verder moest inhouden omdat een volgwagen de weg blokkeerde? En toen werd er toch ook gepleit voor een verbod op volgwagens, of niet soms? HOEZO NEE??? Hoe kan dat nu? ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Naast de naam van elke Belgische renner verschijnen de kleuren van België, als hij het podium haalt, wordt de Belgische nationale hymne gespeeld en komt de Belgische vlag in beeld ... maar de Vlaamse Leeuw is mediageil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat mediageilheid betreft, de Vlaamse Leeuw teveel op de televisie kan voor velen enerverend werken. Met alle respect voor Paul Marchal maar die waren ze vroeger ook ooit moe gezien op de televisie. De Belgische vlag komt gewoon niet zoveel in beeld.
![]() |
![]() |
#187 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Klein detailke (ik ga nogal veel naar de voetbal) Een paraplu krijg je niet binnen in een voetbalstadion bij een risicomatch hoor. Ge moet die afgeven en daarna netjes komen halen. ![]()
![]() |
![]() |
#188 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#189 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk dat bepaalde idividuen binnen de Belgische media zich ergeren aan VL² en de steeds talrijkere Vlaamse vlaggen, en die antipathie bewust of onbewust, hun verslaggeving laten kleuren. Een complot zou veronderstellen dat er een georchestreerde haatcampagne gevoerd wordt, waarbij die individuen niet op eigen houtje handelen, maar met elkaar aan tafel gaan zitten en een strategie uitwerken om VL² zoveel mogelijk te beschadigen. En daarin geloof ik niet. Paraplu's niet toelaten op risicomatchen is natuurlijk wel iets anders dan van overheidswege paraplu's verbieden in voetbalstadions. |
||
![]() |
![]() |