Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2011, 18:11   #181
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ben jij soms geestesziek?
Soms?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 18:14   #182
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Er staat niks strafbaars tussen...einde gezeur..mensen vals van racisme beschuldigen ( voorbeelden genoeg) is ook niet strafbaar...
Er staan toch wel zaken die ik als racistisch omschrijf, ergens heb je een punt er staat ook veel gezeur tussen. Zowel van de racistische (ontkenners) als de tegenpartij. Wat een rond de pot gedraai, dat ze nu eens duidelijk voor hun mening uitkomen.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 18:14   #183
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Soms?
http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=soms

jij zoekt het in deze betekenis:

Citaat:
soms (bw): af en toe, bij gelegenheid, bij toeval, bijgeval, bijwijlen, nu en dan, somtijds, somwijlen, wel eens, weleens, zo nu en dan
Ik vat het zo op,

Citaat:
soms (bw): misschien, ook, toevallig, toevalligerwijs, toevalligerwijze, wellicht

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 september 2011 om 18:17.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 18:50   #184
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=soms

jij zoekt het in deze betekenis:

Ik vat het zo op,

-Memento Mori- Et tu Codfried, et tu!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 18:54   #185
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
-Memento Mori- Et tu Codfried, et tu!
Wij allemaal lieverd. En daarom zou ik mezelf nooit verheugen over een andere zijn dood. Dat zou toch erg vreemd zijn. Maar ik wil wel niet beledigd en lastig gevallen te worden. En tevens geloof ik in karma.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 september 2011 om 18:55.
Oud 8 september 2011, 19:29   #186
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Er staan toch wel zaken die ik als racistisch omschrijf, ergens heb je een punt er staat ook veel gezeur tussen. Zowel van de racistische (ontkenners) als de tegenpartij. Wat een rond de pot gedraai, dat ze nu eens duidelijk voor hun mening uitkomen.
Wat u of iemand anders als racisme beschouwd is niet relevant..

Citaat:
Racisme en discriminatie zijn misdrijven. Dat staat beschreven in de antiracismewet en de antidiscriminatiewet.
De forumleiding dient zich aan de wet te houden dus :
Een uitspraak wordt niet verwijderd = dus geen misdrijf = dus geen vorm van racisme = het eindsignaal voor alle linkse zagewijven

Ofwel is iets strafbaar ofwel niet...iets strafbaars wat niet bestraft mag worden bestaat niet..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 20:11   #187
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Wij allemaal lieverd. En daarom zou ik mezelf nooit verheugen over een andere zijn dood. Dat zou toch erg vreemd zijn. Maar ik wil wel niet beledigd en lastig gevallen te worden. En tevens geloof ik in karma.
Nee? Jij verheugt je nooit over een ander zijn dood? Ik vind deze uitspraak van je, en ook deze, daar anders verdacht veel op lijken, en gun je daarom je karma van harte.

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 8 september 2011 om 20:11.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 08:12   #188
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat u of iemand anders als racisme beschouwd is niet relevant..

De forumleiding dient zich aan de wet te houden dus :
Een uitspraak wordt niet verwijderd = dus geen misdrijf = dus geen vorm van racisme = het eindsignaal voor alle linkse zagewijven

Ofwel is iets strafbaar ofwel niet...iets strafbaars wat niet bestraft mag worden bestaat niet..

Het ontkennen is niet relevant meneertje, elk objectief mens omschrijft de zaken die ik wil bedoelen als racistisch.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 15:14   #189
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Nee? Jij verheugt je nooit over een ander zijn dood? Ik vind deze uitspraak van je, en ook deze, daar anders verdacht veel op lijken, en gun je daarom je karma van harte.

Lastgever: ik meen dat ik voor de meest neutrale aanduiding heb gekozen.

http://www.encyclo.nl/begrip/lastgever

Het leed van de slachtoffers van Hitler, Stalin of Pol Pot eindigt niet met het verscheiden van deze personen, en het zou vreemd zijn als wij hen zouden verbieden daar nog over te praten. Het komt vaker voor dat partners en familie verbaasd zijn te horen dat hun vader, broer of zoon ook bekend was bij anderen als crimineel, verkrachter, of seriemoordenaar.
Van deze slachtoffers moet men accepteren dat zij vaststellen dat met het overlijden van hun beul een einde aan de ellende, de last, is gekomen.
Het blijkt nu dat de hoofdnazies een campagne tegen mij begonnen, en dat de rest, zoals ze dat gewoon zijn te doen, braaf daarachter hobbelt.
Ik verheug mij niet in het heengaan van ene jazeker, die ik verder niet ken, maar die ervoor koos om mij op de meest onaangename wijze aan te spreken, waar hij gewoon mijn draden kon negeren zoals 90% van dit forum doet;
maar ik mag wel met zekerheid vaststellen dat hij niet meer zal posten in mijn draden.

Door campagne tegen mij te voeren heeft de hoofdman der nazies een vreselijke vorm van botkanker over zich afgeroepen en dat krijgt hij spoedig, zonder mijn tussenkomst.
Oud 9 september 2011, 15:34   #190
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Het ontkennen is niet relevant meneertje, elk objectief mens omschrijft de zaken die ik wil bedoelen als racistisch.
Wel mevrouwtje , de wet doet dat niet..en dat is het enige wat telt voor mensen die in de realiteit leven..
Oud 9 september 2011, 16:17   #191
Albrecht
Banneling

Standaard

Wanneer wordt die doodwensende racist Codfried nu eindelijk eens eens verbannen. Zoveel leden worden er hier verbannen, maar dat geval mag blijven.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 18:57   #192
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Helaas: er komt geen debat over Breivik in de Kamer.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...orwegen__.html

Maar dat hoeft niet het einde te zijn. Want ik vind dat vooral zwarten en moslims zich op de aanslag van breivik moeten bezinnen: simpelweg omdat het over hun aanwezigheid in Europa gaat.

Dibi heeft als prominente Marokkaan de rol van de Joodse Raad (1941-1943) te spelen, maar misschien dat hij zijn ziel nog kan redden door de Nederlandse samenleving een spiegel voor te houden om ze te laten zien dat zij grotere nazies zijn dan de nazies zelf. Er werden meer Nederlandse joden vermoord, dan Duitse joden. En na terugkeer waren de overlevenden ook niet echt welkom. De brave Nederlanders hebben de nazie bezetter grote steun verleend.

Maar wat nog meer van belang is dat Surinamers en moslims beseffen dat men hun eigen soort tegen hen zal inzetten, men zal de allochtonen elkaar laten afslachten, zodat witte Nederlanders schotvrij blijven. De allochtonen hebben het zelf gedaan.
Oud 19 september 2011, 20:19   #193
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Ik weet niet of er hier potentiële Breiviks aanwezig zijn op deze site.
Wat ik wel weet is dat indien één van de forumracisten besluit zijn woorden in daden om te zetten dit forum en de mods heel wat vervelende vragen zullen krijgen.
Het zou wel eens kunnen dat die minder gewenste aandacht het einde van dit forum kan betekenen.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2011, 20:32   #194
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Wat ik wel weet is dat indien één van de forumracisten besluit zijn woorden in daden om te zetten dit forum en de mods heel wat vervelende vragen zullen krijgen.
Het zou wel eens kunnen dat die minder gewenste aandacht het einde van dit forum kan betekenen.
Wat ik wel weet is dat indien deze forumracist besluit om zijn massamoord uit te voeren met een doe-het-zelf-9mm-machinepistool er iemand zijn billen gaat toenijpen..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 september 2011 om 20:33.
Oud 20 september 2011, 06:14   #195
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat lijkt me helemaal niet zo ver gezocht, nee.
Oud 20 september 2011, 10:04   #196
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Dat lijkt me helemaal niet zo ver gezocht, nee.
Zijn jullie nog steeds dit forum subtiel aan het bedreigen ?

Het wordt hoogtijd dat die linkse dictaten definitief verwijderd worden hier..
Oud 22 september 2011, 19:59   #197
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat ik wel weet is dat indien deze forumracist besluit om zijn massamoord uit te voeren met een doe-het-zelf-9mm-machinepistool er iemand zijn billen gaat toenijpen..
Waar roep ik op tot misdaad in mijn onderschrift?
Het enige dat ik aantoon is dat bepaalde wetten nooit kunnen werken gezien de huidige informatiemaatschappij.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Oud 22 september 2011, 20:34   #198
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar roep ik op tot misdaad in mijn onderschrift?Het enige dat ik aantoon is dat bepaalde wetten nooit kunnen werken gezien de huidige informatiemaatschappij.
Ik insinueer maar..net als u trouwens ook deed..niet zo leuk hé..

Ik vraag me trouwens ook af waarom ik nooit iemand van jullie zie reageren in de tientallen islamfora waar racistische,discriminerende en kwetsende uitspraken dagelijkse kost zijn....bang voor represaillies ?

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 22 september 2011 om 20:34.
Oud 23 september 2011, 17:56   #199
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik insinueer maar..net als u trouwens ook deed..niet zo leuk hé..

Ik vraag me trouwens ook af waarom ik nooit iemand van jullie zie reageren in de tientallen islamfora waar racistische,discriminerende en kwetsende uitspraken dagelijkse kost zijn....bang voor represaillies ?
??? Ik insinueerde niets. Ik schreef gewoon een directe gevolgtrekking neer.

Indien men mij iets wil aanwrijven van mijn onderschrift zal men juridisch heel geraffineerd uit de hoek moeten komen gezien ik in de eerste plaats geen informatie over het vervaardigen van wapens verstrek, host of beschikbaar stel.
Indien dit strafbaar zou zijn zou zeggen dat er ergens drugs of wapens gedeald worden ook strafbaar zijn.
Wat wel zou kunnen is dat de site waarnaar ik link in bepaalde landen de wet overtreed, maar daar heb ik niks mee te maken. Dat is de zaak van diegene die de site host (net zoals met diegene die dit forum host).

Wat wel strafbaar is is in de eerste plaats oproepen tot misdaad, racisme, etc en in het geval van een publiek forum zulke oproepen verspreiden/beschikbaar stellen..

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 september 2011 om 18:06.
Oud 23 september 2011, 20:22   #200
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
??? Ik insinueerde niets. Ik schreef gewoon een directe gevolgtrekking neer.

Indien men mij iets wil aanwrijven van mijn onderschrift zal men juridisch heel geraffineerd uit de hoek moeten komen gezien ik in de eerste plaats geen informatie over het vervaardigen van wapens verstrek, host of beschikbaar stel.
Indien dit strafbaar zou zijn zou zeggen dat er ergens drugs of wapens gedeald worden ook strafbaar zijn.
Wat wel zou kunnen is dat de site waarnaar ik link in bepaalde landen de wet overtreed, maar daar heb ik niks mee te maken. Dat is de zaak van diegene die de site host (net zoals met diegene die dit forum host).

Wat wel strafbaar is is in de eerste plaats oproepen tot misdaad, racisme, etc en in het geval van een publiek forum zulke oproepen verspreiden/beschikbaar stellen..
Ben jij een puber of zo ?

Uw onderschrift is hoogstwaarschijnlijk nog nooit juridisch gescreend, wees maar zeker dat dit forum wel al gescreend is op uw BESCHULDIGINGEN...en u dus LIEGT wat betreft racisme op dit forum..
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be