Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 september 2011, 05:51   #181
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Het heeft er met te maken dat sommige simpele geesten overal nazis zien...Ze zien ze vliegen...
Dit terwijl het marxisme even gevaarlijke regimes tot stand gebracht heeft.
Echter : zowel het nazisme als het marxisme hebben vandaag afgedaan. In hun zuivere vorm toch.
De BBET- jongens hebben een aantal meningen, die men afschuwelijk, of geweldig kan vinden, naargelang je eigen instelling, maar daarom zijn het geen nazis. De nazis zijn allemaal dood en begraven vandaag, van de 1ste tot de laatste, enige seniele stokouwe ventjes hier en daar uitgezonderd.
Terroristen zijn het evenmin, ze hebben niet de minste of geringste bomaanslag of moord op hun kerfstok.
Dus, bekijk alles in de juiste verhoudingen. Het zijn jonge gasten, die enige misdrijven begaan hebben, en die zowel antipatie voor allochtonen, als sympatie voor een bepaald overleden staatshoofd betonen, meer niet.
Dat de rechtbank ze veroordeeld voor de misdrijven en overtredingen in kwestie, en verder geen alarmerende zever verteld.
Als ze échte terroristen willen te grazen nemen, moeten ze zich vooral niet generen, er wonen er genoeg in België.
Hoe noem jij mensen die de nazi-gedachte aanhangen en verspreiden?
Hoe noem jij mensen die terroristische aanslagen beramen?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2011, 05:52   #182
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Jamaar "poging tot" is ook strafbaar hoor.
Wat niet altijd strafbaar is geweest in het verleden.
Dat hangt er van af welke gedachtegoed ze aanhangen en welke afkomst ze hebben.
Zie "Als ze échte terroristen willen te grazen nemen, moeten ze zich vooral niet generen, er wonen er genoeg in België." van Eigenzinnig.

Laatst gewijzigd door artisjok : 30 september 2011 om 05:53.
Oud 30 september 2011, 07:35   #183
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Moslims?
Even kijken:
- wereldimperialisme.....check
- positie van de vrouw....check
- ausrotten van Joden...check
- ausrotten van homo's....check
- ausrotten van andersdenkenden....check
- democratie......check
- vrijheid van meningsuiting....check

Citaat:
moslims?
- even naar de statistieken kijken....check

Laatst gewijzigd door Fieseler : 30 september 2011 om 07:36.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2011, 08:59   #184
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Definieer eerst eens 'nazi-gedachte'. Louter nationalisme bijvoorbeeld, zelfs in extreem-rechtse vorm is daarom nog niet 'nazi'.

Citaat:
CCC?
RAF?
Al Quaida?

Tot op heden valt sharia4belgium bijvoorbeeld daar niet onder. Zij hebben enkel maar intenties om aanslagen te plegen, verkondigen dat publiek en dat boeit me maar weinig. Zij roepen ook harder dan dat ze werkelijk iets betekenen of doen. Ik blijf erbij: blaffende honden bijten niet (of toch maar zelden).
Oud 30 september 2011, 09:03   #185
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
WIE verspreidt nazi-ideeën ? Hoe komt het dat ik daar nooit iets over hoor ? WIE beraamt terroristische aanslagen ? Moet ik mij aan een nieuw 9/11 verwachten ? Dit keer een aanslag op den Boerentoren misschien, met een sportvliegtuigje gepikt op de vliegplein in Deurne, en bemand met doorgedraaide kamikaze-biernazi's ?!!
Gedraag je eens normaal, man, stop toch eens met dat nazi-mantra af te dreunen. Straks ga ik nog denken dat je een obsessie hebt... Er zijn in geen mijlen in het ronde nazis te bekennen. Allee, kijk nog eens onder uw bed, in de kleerkast misschien...Niets ? Zie je wel, rustig nu maar ...
Maar als je nu écht eens terroristen wilt zien, die boosaardige plannen beramen, ga eens wat rondhangen in bepaalde Brusselse moskee's.
Misschien vind je er wel... Maar als je d�*t doet, pas op voor je keel, dat er geen mes in ploft, en doe maar best geen minirokje aan, als je niet wil verkracht worden...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2011, 09:11   #186
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Definieer eerst eens 'nazi-gedachte'. Louter nationalisme bijvoorbeeld, zelfs in extreem-rechtse vorm is daarom nog niet 'nazi'.

CCC?
RAF?
Al Quaida?

Tot op heden valt sharia4belgium bijvoorbeeld daar niet onder. Zij hebben enkel maar intenties om aanslagen te plegen, verkondigen dat publiek en dat boeit me maar weinig. Zij roepen ook harder dan dat ze werkelijk iets betekenen of doen. Ik blijf erbij: blaffende honden bijten niet (of toch maar zelden).
Ja, sharia4belgium valt misschien wel met BBET te vergelijken. Die zijn ook vanalles van plan, en daar zou je misschien ook wel wat wapens kunnen rapen, moest je bij alle leden eens een deftige huiszoeking gaan doen. Doch, zij hebben niets misdaan tot nu toe, en moeten dus niet naar het gevang. Maar die van BBET wél...Dit ruikt naar discriminatie !
Want eerlijk gezegd, als je voor " een intentie " de bak in moet, ga je dringend kerkers moeten bijbouwen hoor !
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2011, 09:22   #187
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Moslims?
Even kijken:
- wereldimperialisme.....check
- positie van de vrouw....check
- ausrotten van Joden...check
- ausrotten van homo's....check
- ausrotten van andersdenkenden....check
- democratie......check
- vrijheid van meningsuiting....check

moslims?
- even naar de statistieken kijken....check
Ter illustratie: Moslims in Egypte richten nazi-partij op, brabbelen over wereldheerschappij van het Egyptische en Arabische "ras", erkennen de vredesakkoorden tussen Israël en Egypte niet en vinden het als moslims natuurlijk om nazi te zijn, en meer van dat fraais.
Oud 30 september 2011, 09:56   #188
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Ter illustratie: Moslims in Egypte richten nazi-partij op, brabbelen over wereldheerschappij van het Egyptische en Arabische "ras", erkennen de vredesakkoorden tussen Israël en Egypte niet en vinden het als moslims natuurlijk om nazi te zijn, en meer van dat fraais.
Ik heb altijd met grote ogen gekeken naar de gemakkelijkheid waarmee onze VRT aan de mensen het multiculutrele paradijs hebben aangepraat.
De multuculturele verrijking van het nazisme van de islam.

Hilarisch hoe zij hun mediamonopolie bemannen met gasten die de islamcritici (zeg maar nazicritici) in een cordon stopten met het epitheton: "nazi", "neo-nazi", enz....

Droevig en dramatisch hoe zij, nu nog steeds, met deze perversie wegkomen.
Oud 30 september 2011, 10:24   #189
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik heb altijd met grote ogen gekeken naar de gemakkelijkheid waarmee onze VRT aan de mensen het multiculutrele paradijs hebben aangepraat.
De multuculturele verrijking van het nazisme van de islam.

Hilarisch hoe zij hun mediamonopolie bemannen met gasten die de islamcritici (zeg maar nazicritici) in een cordon stopten met het epitheton: "nazi", "neo-nazi", enz....

Droevig en dramatisch hoe zij, nu nog steeds, met deze perversie wegkomen.
Mensen met een beetje kennis van zaken weten waar Hitler en zijn companen destijds een goed deel van hun mosterd hebben gehaald: bij de islam. Tot en met de gele jodensterren toe. Die twee totalitaire ideologieën liggen dan ook in elkaars verlengde met als enige verschil dat er bij de ene ideologie een zogenaamde godheid aanbeden wordt, en dat die bij de andere ideologie vervangen is door een leiderscultus.
Dat Mein Kampf al jaren stevig op nummer twee, na de koran op één, op de lijst van meest gekochte boeken in de islamitische wereld staat, zegt ook al het nodige.

Daarom is het inderdaad ten hemel schreiend dat islamcritici steevast als "nazi's" etc weggezet worden, hoewel dat ook weer niet zo raar is, aangezien degenen die islamcritici op die manier willen betitelen doorgaans één of andere vorm van het al even zo totalitaire marxisme, doorgaans het cultureel-marxisme, aanhangen, en zich daarmee aan de kant van die andere totalitaire ideologieën scharen.
Oud 30 september 2011, 10:32   #190
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Definieer eerst eens 'nazi-gedachte'.
Alsof je geen idee hebt wat dit betekent.

Citaat:
Louter nationalisme bijvoorbeeld, zelfs in extreem-rechtse vorm is daarom nog niet 'nazi'.
Louter nationalisme is inderdaad geen "nazi". Je hebt blijkbaar wel enig idee wat nazi-gedachte betekent.

Citaat:
CCC?
RAF?
Al Quaida?

Mijn vraag was niet "Geef voorbeelden"
Mijn vraag was "Hoe noem jij mensen die terroristische aanslagen beramen?"
Oud 30 september 2011, 10:35   #191
artisjok
Banneling

Standaard

Hoe komt dat toch dat men zo gemakkelijk terroristen herkent bij anderen, maar voor de terroristen in "eigen" rangen blijkt men stekeblind.
Idem voor de aanhangers van het nazi-gedachtegoed.

Laatst gewijzigd door artisjok : 30 september 2011 om 10:35.
Oud 30 september 2011, 10:51   #192
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Hoe komt dat toch dat men zo gemakkelijk terroristen herkent bij anderen, maar voor de terroristen in "eigen" rangen blijkt men stekeblind.
Uw antwoord op wat jij onder nazi-gedachte verstaat ben je me nog schuldig.

Soit, een terrorist is iemand die alleen, of samen met anderen op georganiseerde en/of regelmatige basis aanslagen pleegt. Dit kan zijn tegen personen, instellingen of de algehele 'maatschappij'. Iemand die terreur zaait met andere woorden. De daden moeten concreet zijn.

(met zatte botten) intenties hebben en grote praat verkopen is dan ook verre van te catalogeren onder de term terrorisme.

En daar heb je meteen het antwoord op de vraag waarom de media er niet massaal opspringt! De bewijslast is té banaal om er veel schrijfsels en nieuwsuitzendingen aan te wijden. U en AFF zullen daar vermoedelijk anders over oordelen, maar dat is jullie goed recht uiteraard.

Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 30 september 2011 om 10:52.
Bert Deckers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2011, 11:08   #193
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw antwoord op wat jij onder nazi-gedachte verstaat ben je me nog schuldig.

Soit, een terrorist is iemand die alleen, of samen met anderen op georganiseerde en/of regelmatige basis aanslagen pleegt. Dit kan zijn tegen personen, instellingen of de algehele 'maatschappij'. Iemand die terreur zaait met andere woorden. De daden moeten concreet zijn.

(met zatte botten) intenties hebben en grote praat verkopen is dan ook verre van te catalogeren onder de term terrorisme.

En daar heb je meteen het antwoord op de vraag waarom de media er niet massaal opspringt! De bewijslast is té banaal om er veel schrijfsels en nieuwsuitzendingen aan te wijden. U en AFF zullen daar vermoedelijk anders over oordelen, maar dat is jullie goed recht uiteraard.
Je moet dus al een paar aanslagen gepleegd hebben vooraleer iemand een terrorist is, volgens jou.

Den dinges, lees je dit?
"Als ze échte terroristen willen te grazen nemen, moeten ze zich vooral niet generen, er wonen er genoeg in België."
Waar zitten die echte terroristen?

Laatst gewijzigd door artisjok : 30 september 2011 om 11:10.
Oud 30 september 2011, 11:24   #194
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Je moet dus al een paar aanslagen gepleegd hebben vooraleer iemand een terrorist is, volgens jou.

Den dinges, lees je dit?
"Als ze échte terroristen willen te grazen nemen, moeten ze zich vooral niet generen, er wonen er genoeg in België."
ter·ro·rist de; m,v -en iem die zich schuldig maakt aan terrorisme
ter·ro·ris·me het; o het onder druk zetten ve regering of bevolking door daden van terreur
ter·reur de; v(m) georganiseerd politiek geweld

Op café zitten, wapens verzamelen en doorverkopen, boekskes vullen met radicale taal en zo meer vallen niet onder 'daden van terreur'.

Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 30 september 2011 om 11:25.
Bert Deckers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2011, 11:37   #195
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:

Den dinges, lees je dit?
In moskeeën en theehuizen, voor zover ze al niet in het buitenland de jihadi aan het uithangen zijn. En in de nodige kraakpanden voor wat betreft de linkse eco-terroristen.
Oud 30 september 2011, 11:52   #196
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat hangt er van af welke gedachtegoed ze aanhangen en welke afkomst ze hebben.
Zie "Als ze échte terroristen willen te grazen nemen, moeten ze zich vooral niet generen, er wonen er genoeg in België." van Eigenzinnig.
Linkje ? Citaat? waar ik dit zou gezegd hebben a.u.b.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2011, 11:58   #197
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
In moskeeën en theehuizen, voor zover ze al niet in het buitenland de jihadi aan het uithangen zijn. En in de nodige kraakpanden voor wat betreft de linkse eco-terroristen.
Neen, hé.
Vervang café door theehuis in onderstaande post, en je begrijpt waarom.

Citaat:
ter·ro·rist de; m,v -en iem die zich schuldig maakt aan terrorisme
ter·ro·ris·me het; o het onder druk zetten ve regering of bevolking door daden van terreur
ter·reur de; v(m) georganiseerd politiek geweld

Op café zitten, wapens verzamelen en doorverkopen, boekskes vullen met radicale taal en zo meer vallen niet onder 'daden van terreur'.
Oud 30 september 2011, 11:59   #198
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Linkje ? Citaat? waar ik dit zou gezegd hebben a.u.b.
Sorry, ik heb me vergist.
Dat kwam van den dinges.
Oud 30 september 2011, 12:06   #199
Fieseler

Standaard

Citaat:
Mensen met een beetje kennis van zaken weten waar Hitler en zijn companen destijds een goed deel van hun mosterd hebben gehaald: bij de islam. Tot en met de gele jodensterren toe. Die twee totalitaire ideologieën liggen dan ook in elkaars verlengde met als enige verschil dat er bij de ene ideologie een zogenaamde godheid aanbeden wordt, en dat die bij de andere ideologie vervangen is door een leiderscultus.
Dat Mein Kampf al jaren stevig op nummer twee, na de koran op één, op de lijst van meest gekochte boeken in de islamitische wereld staat, zegt ook al het nodige.

Daarom is het inderdaad ten hemel schreiend dat islamcritici steevast als "nazi's" etc weggezet worden, hoewel dat ook weer niet zo raar is, aangezien degenen die islamcritici op die manier willen betitelen doorgaans één of andere vorm van het al even zo totalitaire marxisme, doorgaans het cultureel-marxisme, aanhangen, en zich daarmee aan de kant van die andere totalitaire ideologieën scharen.
het oog van de stier!
Oud 30 september 2011, 12:07   #200
Fieseler

Standaard

Citaat:
Wat een intriest gezeik zeg van iemand die de terrorist Ché Guevara aanbidt...

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be