![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Bent U een racist? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 26,83% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
30 | 73,17% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Burger
|
![]() Vreemdeling en Moslims zijn 2 verschillende dingen. Er zijn genoeg Belgen die zich bekeren tot de Islam.
U weet goed genoeg wat de term 'Racisme' betekend. Het is toch niet omdat ik u nu zeg dan 1 + 1 gelijk aan 3 is dat u gaat twijfelen aan de waarheid? http://www.encyclo.nl/begrip/racisme
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ik die definities eventjes doorneem voel ik me geen greintje racist hoor! Ik heb niets tegen een ander geloof, een ander kleurtje, enz Ik (en niet enkel ik) heb wel iets tegen lieden die zich per se als vreemdelingen blijven gedragen, (zogezegd "Belg" of niet, zoals Belkacem bvb) voortdurend eisen stellen die in onze maatschappij niet passen, niets dan last, kosten, profitariaat, gevaar enz met zich meebrengen. EN wel enkel tegen diegenen uit bepaalde groepen die voor het bovenstaande zorgen, niet zomaar voor de ganse groep! D�*t zou racisme zijn, juist. Trouwens, waarom kunnen moslims ook geen vreemdelingen zijn? Zonder het spelletje "hier geboren" enz erbij te halen. En vreemdelingen die Belg werden maar verder als vreemdelingen functioneren, die blijven voor de bevolking vreemdelingen. We hebben zoveel vreemdelingen uit alle landen die hier al jaren zonder problemen opgeslorpt werden in onze gemeenschap. Italianen, Spanjaarden, Chinezen enz Het gaat over die groepen waar dat, door eigen onwil, niet lukt. Maar ook die discussie werd al 100 keer of meer gevoerd nietwaar... Met hypocriet komedie spelen zal er niet veel opgelost worden, vrees ik. Moslims worden zowat overal ter wereld "racistisch" (volgens de moslimdefinitie) behandeld, als ze het er zelf niet voor het zeggen hebben. Raar... Laatst gewijzigd door andev : 13 juni 2012 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben weer ergens ene opgegraven om de troepen te komen versterken.
Manmanman zielig stelletje provocateurekes amateurekes.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarop het antwoord uiteraard volmondig "ja" luidt.
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is heel vreemd.
![]() |
![]() |
#187 |
Burger
|
![]() Dat is dan weer discriminatie en geen racisme. Ik heb een duidelijk antwoord gegeven. Ik schuil me nergens achter. Als je de betekenis van een woord wilt zoek je het toch in een woordenboek? Of als ik je een persoonlijk antwoord geef, geloof je me dan zonder twijfel? Denk het niet
![]() Verder ken ik u helemaal niet dus wie ben ik om te oordelen of u een racist bent? Of dat u discrimineert? Zoals u net zei heeft u niets tegen een bepaald geloof maar alleen tegen mensen zoals Fouad van Sharia 4 Belgium. Waar niets mis mee is? Zelfs ben ik ook tegen deze organisatie. En elke Moslim die ik PERSOONLIJK ken moet er ook niets van hebben.
![]() |
#188 |
Staatssecretaris
|
![]() In Istanbul wordt gezegd: als moslims en hun adepten spreken moet je denken aan een cirkel, nooit aan een rechthoek.
Communicatie door moslims heeft weinig te maken met de waarheid, en alles met het bereiken van een bepaald doel. Een principe dat hier vlotjes wordt toegepast op deze site. Het CGKR is toegespitst op het pakken van de rechthoeken, en de cirkels werken er vlotjes aan mee. En heel wat rechthoeken tuinen er volledig in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Zou het niet doen want dan gaan ze natuurlijk direct ù van racisme beschuldigen!
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Burger
|
![]() Hoezo is dat vreemd? Elk jaar bekeren zo'n 500 niet-moslims zich tot de Islam in België.
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan nog blijft het vreemd. We leven immers in een moderne 21e eeuwse maatschappij, niet in het groot dierenbos.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De 21e eeuw, waar mensen blijkbaar elkaar nog altijd oordelen op hun huidskleur of geloof. Zielig.
![]() |
![]() |
#194 |
Minister-President
|
![]() Bezig over de moslims? Want die doen dat hoor.
![]() |
#195 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://exmoslim.org/getuigenissen%20...il%202008.html
![]() |
![]() |
#196 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben geen racist, ik heb wel een hekel aan diegene die zich hier niet willen aanpassen.
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar willen die dat eens aan die gasten wijs maken, stappen ze het misschien vlugger af om het elders nog eens te proberen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Burger
|
![]() Ik als blanke niet-moslim heb anders genoeg Moslim vrienden hoor.
![]() Meer dan Belgen eigenlijk die ik spijtig genoeg niet altijd even vriendelijk vind. En vaak racistisch tegen me beginnen te praten. Want ik als mede-Belg zou dat toch oo zo grappig moeten vinden als je een zwarte een chimpansee noemt of wat dan ook. Citaat:
![]()
I really think the war on terror is a bunch of bullshit Just a poor excuse for you to use up all your bullets Laatst gewijzigd door Aversie : 14 juni 2012 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is misschien een beetje zoals met de term "gueuzen" destijds onder Alva en Filips II van Spanje en zo. Wat eerst een scheldnaam was werd mettertijd een kompliment. Met de betekenis die sommigen aan "racist" willen geven gaat het misschien dezelfde weg op? Stel je voor, later in de geschiedenisboekjes: "Racisten redden Europa". |
|
![]() |
![]() |