![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl uw Marokkanen sjakossen blijven wegrukken van oude dametjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer en verwerpelijk die pogingen om religies tegen elkaar op te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 14 september 2012 om 10:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje zelfrelativering of zelfkennis , en er is geen probleem. Dan zou zo'n poging gewoon uitdraaien op het aansteken van een voetzoeker op de bodem van de Marianentrog.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 september 2012 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over wie de film gemaakt heeft spreek ik me niet uit, maar ik zou wel eens willen weten wie de film gefinanciert heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ja, vanuit het westen geredeneerd. Maar als je weet dat moslims gevoelig zijn voor het beledigen van hun profeet, moet je dan juist in die wonde je vinger gaan draaien om dan achteraf verontwaardigd te doen over de gewelddadige reactie die je eigenlijk wou uitlokken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen U nu aantoont is simpel. Laat dat stel barbaren gewoon stoven in eigen nat, en zorg ervoor dat ze alleen "eigen volk" als prooi kunnen hebben. Durft U hier op te antwoorden? Zeker diensverstaande U in Zuid Amerika zit. Citaat:
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het hier niet mee eens. Als ik een film kijk die tegen mijn waardes indruist, dan stop ik met kijken, en ga niet op straat mensen doden die met die film niks te maken hebben.
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zie : http://www.searchtruth.com/hadith_books.php
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Europees Commissaris
|
![]() Er worden satires van Napoleon, Jezus, de dalaï lama, Obama en een heleboel anderen gemaakt. Waarom zou een satire van Mohammed verwerpelijk zijn en deze andere niet? De moslims moeten maar eens begrijpen dat Mo voor ons niet heilig is maar gewoon een historische persoon. Ze kunnen mij niet dwingen om de man te respecteren, ook niet door ons te chanteren door te dreigen met geweld.
![]() |
#193 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister
|
![]() Die Grote Moh van ze wordt gezien als 'de perfecte mens' wiens doen en laten goed was in ieder opzicht. Hij is een voorbeeld om na te volgen.
Dat zie je nu dus gebeuren. En dat naar aanleiding van een instructiefilm die toont hoe die Grote Moh leefde en wat die allemaal uitvrat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Net als bij een klein lastig kind kan en mag je daar geen rekening mee houden. Men moet ophouden aan moslims een speciaal statuut te verlenen om hun te beschermen tegen spot en hoon, dergelijk statuut is racistisch en discriminerend tegen over anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Iemand al een antwoord op de vraag wat nu zo "disgusting" is aan dat filmpje ?
Kan me inbeelden dat het loutere feit dat hun profeet Engels spreekt in die film het bloed al doet koken bij vele muzelmannen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |