![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sommigen zijn wel wat natter als anderen.
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...gienisch.dhtml En daar eten veel Vlamingen van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees dan het artikel. Dat "vlees" hangt weken rond een spit te draaien op lage temperatuur. Het is een bron van bacteriën en bovendien bijzonder kankerverwekkend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Waarom is het zo belangrijk dat het andere mensen ook koud laat? Zie jij dan echt zoveel voordelen van alle ellende in Syrië? 3: Irrelevant. 4: In wie zijn ogen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Gouverneur
|
![]() Dat men de 50% slechten dan sluit... en frituren langer open laat, zeker in de week-ends.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een pita/kebab kan je heel makkelijk zelf maken met verse kipfilet of varkensvlees. Het is veel goedkoper en pakken gezonder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Gouverneur
|
![]() Om 03U00 's nachts met een stuk in uw voeten pitta staan klaarmaken is gevaarlijker dan slechte pitta eten denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Heb je weer in de Flair van mama Demper gezeten in plaats van in je cursus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Gouverneur
|
![]() Ik eet geen kebab brol en maak het ook niet klaar. Een goed alternatief voor nachtelijke honger na zuipfestijn is een frituur indien dat niet voorhanden is kan je beter een pizza in uwen oven duwen. 'diepvries vol pizza duwen' is dus de boodschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eet dan een boterham met gezouten hesp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan je mij enkele voorbeelden geven waar Palin dat wel deed of doet? Ik moet dat ergens gemist hebben... ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Minister-President
|
![]() Mijn eigen ogen...
Ga jij mij nu vertellen dat er geen scholen deelnemen aan de acties van 1212?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liever de chemische blubber uit uw blauwe fabrieken zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Degenen die ronselen voor Syrië zijn noch katholieken noch Zweden die een voorliefde hebben voor het stelen van Marokkaanse horloges... ![]() Ze hebben wel ALLEMAAL een bepaald geloof gemeenschappelijk, dat van de terroristische massamoordenaar, leugenaar en pedofiel Mohammed... Ga je dat ook ontkennen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() Er wordt nooit zoveel gevogeld als onder den oorlog *passende smiley ontbreekt*
Laatst gewijzigd door mvd : 28 april 2013 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo hebben we onlangs een congres over de "Coctails met als basis Blue Curacao" gehouden Binnenkort gaan we workshops "Pizza's met liberale garnering" houden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 april 2013 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begint op een beschutte werkplaats te lijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Helemaal niet. Ik vind het leven plezant voor de moment, dus als jij komt zeggen dat de hele mensheid beter het hoekje omgaat (mij en mensen die ik graag heb inclus dus), dan past dat niet in mijn agenda. Die van mij.
![]() |