![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het verschil tussen mogelijk en verondersteld is wellicht ook in een referendum te gieten?
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 21 november 2014 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() in een privé tuin mag dat sowieso he.
Zodra iemand de positie heeft om optredens te weigeren, heb je nu eenmaal persoonlijk of partijmening. Nogal logisch.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 21 november 2014 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
Als men wil dat er geen verantwoordelijk is en dus alles door zou mogen gaan, schaf het ambt af. Er is toch geen verschil met een ander ambt?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 21 november 2014 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat er voorzichtig omgesprongen moet worden door de brede overheid, met al zo'n zaken,
maar toch moet het mogelijk zijn om te discrimineren. Onlangs die moslim-pastoor-haatprediker mocht b. niet binnen: ok voor mij. Indien onze Duitse zanger zo vuilgebekt is als men voorhoudt, dat hij dan maar gaat optreden in een privé zaal. ok voor mij. En ik ben van mening dat als de wet dit momenteel niet zou toelaten (nogmaals, op voorzichtige manier ... bla bla ... dus meer dan alleen maar een bepaalde politieke mening hebben ...), dan moet de wet maar gewijzigd worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Inderdaad, blijkbaar is het wijzigen zonder stemming van beleid of een wet of een ambt plotseling een democratische reflex als het sommige niet aanstaat.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 21 november 2014 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() Is dat zo in een privé tuin?
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik merk dat niemand tot nu toe echt kan vertellen waar de liedjes van Rennicke voor staan. Natuurlijk kan je gerust aangeven dat je diens politieke visie niet deelt, maar je kan niet ontkennen dat de man enige kwaliteiten heeft als tekstschrijver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Er is dus geen mogelijk pedofilie in de Kerk?
![]() |
#197 |
|
![]() niet de mijne.
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben de uitspraken van die kerel zoveel invloed op jou dat je er oordopjes voor zou dragen om ze toch maar niet te hoeven horen? Waarom verspreidt je dan zijn ideeën via links naar het internet? Dat kost namelijk niet alleen veel minder moeite dan ergens naar nazi-liedjes te gaan luisteren. Het bereik is ook veelvoudig. ![]() Mij interesseert wat die kerel te zeggen heeft geen hol. Ik doe me niet eens de moeite om jouw links te openen. Mij zal je evenmin vinden in de zalen van gemeentebesturen waarin deze kerel wél een forum gegeven wordt. IK ben NIET bang voor ongewenste beïnvloeding. Daar slaagt zelfs de Knack niet in, en d�*�*r krijg je tegenwoordig pas één en ander van te slikken. Maar vraag IK daarom om de Knack te censureren? D�*�*rover gaat het, Steben! Over censuur. Jos Verhulst liet hier j�*ren geleden al horen dat censuur alleen maar leidt naar meer censuur. Tot er geen vrijheden meer overschieten. Elke dag opnieuw wordt er bewezen hoe waar dat is.
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer maakt de N-VA een "voorzichtig "begin om de wet aan te passen ipv de bestaande censuurwetten selectief te helpen toepassen?
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap niet wat er zo fout aan is (buiten het muzikale aspect- maar dat is niet het punt van discussie) En dan nog: geen enkele overheid hoeft voor ons te bepalen wat goed of fout is.
![]() |
![]() |