![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja he microwezen maar de meeste arabische moslims zijn inteelt gedrochten geworden met garnalen hersentjes dus als wij de koran maar paciferen en een dun donald duck formaat heilig boekje overhouden, dan is dat al meer dan genoeg voor onze halal mongooltjes. En het zal sowieso ook te moeilijk zijn voor hen, dan maar illustraties uit Rooie Oortjes erbij doen. wilders moet dit persoonlijk effe regelen. 'minder minder minder............' en wilders blaat: 'dat regel ik wel effe voor jullie'. Humor en satire in de politieke peeshokjes zijn het bewijs van een te hoge beschaving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Britten konden het aan de Joden geven, of daar nucleair testgebied van maken, of daar bettraven gaan planten. Het was van hen. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 november 2015 om 20:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is mijn vraag: wie zijn de idioten onder ons die dat geloof niet alleen willen tolereren, maar ook nog eens willen pamperen ? *zijn wij totaal betoeterd of zo ?* Ik ben ook voor godsdienstvrijheid, maar niet voor die "godsdiensten" waar het opperwezen ons vermoord wil zien. Godsdienstvrijheid moet compatiebel blijven met de rest van onze waarden. Het gaat hier niet over dat mensen vrij zijn om in het grote spaghettimonster te geloven (DAT is godsdienstvrijheid). Het gaat hem erom of wij zo betoeterd zijn om in ons midden mensen te tolereren die openlijk stellen dat zij een geloof aanhangen dat geopenbaard heeft dat wij eraan moeten, en erger, die mensen geld toe te stoppen om dat vooral aan elkaar en aan hun kinderen, op onze kosten, te onderwijzen. ZIJN WIJ ZOT ? Laatst gewijzigd door patrickve : 18 november 2015 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wens uiten dat ik zekere vrijheden zou kwijt zijn, maar zonder op te roepen tot een gewelddadige manier om dat te bereiken, is een futiele en dus ongevaarlijke oproep (in de mate dat wij niet in een dictatuur leven waar dat via de staat wel kan - wat dus inderdaad een probleem is in onze half-dictatoriale regimes). Gij moogt schrijven: "ik vind dat de rechter U in het gevang zou moeten gooien." Aangezien geen enkele rechter uw oproep zal (kunnen) opvolgen, is daar geen probleem mee, uw oproep bedreigt mijn vrijheden niet. Gij moogt niet schrijven: "ik vind dat iemand U uw kop zou moeten inkloppen", want het kan goed zijn dat morgen iemand gaat doen waar jij toe oproept. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik schrijf is nochtans heel duidelijk: een gedachtengoed dat oproept tot het schenden van de vrijheden van anderen - en dat kan alleen via een oproep tot geweld in een vrije maatschappij - is verboden om aan te hangen, omdat het "aanhangen van dat gedachtengoed" een impliciete oproep is ter verwezenlijking van dat gedachtengoed, en dus een oproep tot geweld is. Als jij zegt "ik ben een aanhanger van het nazisme" dan impliceert dat dat jij oproept tot het verdelgen van de Joden, omdat dat is wat het nazisme onder andere redelijk expliciet formuleert. Dat kan dus niet. Zeggen "ik ben een aanhanger van het nazisme" of zeggen "we moeten de Joden verdelgen" is wat dat betreft, hetzelfde. Aangezien dat laatste niet kan, kan dat eerste ook niet. Als je dus zegt "ik ben een moslim" dan zeg je impliciet "ik roep op om alle geboden van de Koran na te leven", en dus "ik roep op om alle ongelovigen te vermoorden". (ik ga een klein beetje snel door de bocht, maar dat is het idee). Dat kan niet. Het oproepen zelf tot geweld is geen vrije meningsuiting, en dus verboden. Daar staan straffen op. Het oproepen tot geweld, gevolgd door iemand die dat geweld ten uitvoer brengt, maakt de oproeper medeplichtig aan de daad. Alle moslims zijn dus ergens medeplichtig aan de aanslagen in Parijs, omdat zij mede oproepen om ons te vermoorden, via hun openbare geloofsbelijdenis, die daartoe oproept. Als gij overal rondbazuint "Mein Kampf is mijn leidraad en zou dat voor U ook moeten zijn" en ene gaat Joden vergassen, dan zijt gij daar dus voor een stuk medeplichtig aan. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 november 2015 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en toch gaat het objectief niet lukken , wel in tegendeel (zie katolicisme in Polen) Dan krijg je moslims die de Koran officieel afzweren of ondergronds gaan (de jihadi's vervoegen) Wie is er zot ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Dus als de democratie een bom werpt staat mijn naam er ook op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt een onbegonnen werk omdat we vergeven zitten op dit ogenblik van de moslims, maar er waren relatief gezien meer nazis in Duitsland dan moslims bij ons nu. Dat gedachtengoed (ik heb het niet over de mensen) is zo goed als totaal uitgeroeid daar. Dat kost niet veel staatswerking. Telkens er een club met leren botten en hakenkruizen wil gaan defileren op straat, worden die opgepakt. Veel zijn er niet. Wat ze ginder wel niet doen, is subsidies geven aan naziclubhuizen, en een centrum voor gelijke kansen hebben dat iedereen die iets verkeerds durft zeggen over een nazi, voor nazifobie en racisme vervolgen. Het nazisme, dat toch wel 30% van het Duitse volk in de ban had in de jaren 30, is een zo goed als onbestaand probleem nu ginder. Ja, er zijn wat klandestiene gekke mannen die met nostaligie een foto van snorremans ophangen. En dat is het dan. De kans dat de kampen terug open gaan ginder, en de treinen terug Joden daarnaar gaan brengen, is zo goed als nihil. Op dezelfde wijze kunnen we zo de moslimhaat (ttz, de haat die moslims verkondigen) ook met wortel en al uitroeien. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 november 2015 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratie werpt geen bom. Staten werpen bommen. Democratie is geen boek. Het is zelfs iets dat wij niet hebben.
Laatst gewijzigd door patrickve : 18 november 2015 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() Mijn pleidooi voor Bijbel, Koran en Torah gaat als volgt...
![]()
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |