![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mee eens, het is een triestig schouwspel...
Ondertussen krijgt Soros gelijk : black friday is ingezet als ik de koers van de pond bekijk, japanse beurs op zwaar verlies, goud een absurde stijging. Vluchtgedrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die fietspaden in de Limburg zijn idd wel tof. Laatst gewijzigd door zonbron : 24 juni 2016 om 05:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit: En ja. Dat 'gedoe zullen we het maar noemen' rondom de aanslag op Cox en haar overlijden, alhoewel ik de pest had aan haar ideologie, heeft me wel een beetje geraakt. Alle ethiek en moraal lijkt verloren. Zeer zeker teleurstellend, zelfs meer dan dat. Daar moet men belangrijke besluiten uit trekken. Laatst gewijzigd door zonbron : 24 juni 2016 om 06:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soros was net in goudmijnbedrijven gegaan las ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Deze namiddag gaan we innen, maar we zuipen ze ook weer direct op, hij is intussen ook een Duvel liefhebber geworden. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Hij gaat in de toekomst wel een pak meer ponden betalen om die duvel in zijn eigen land te kunnen drinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister-President
|
![]() Er zijn ook staatkundige gevolgen ... UK zal uiteenvallen want Schotland ZAL er uit trekken. En Noord-Ierland idem, dat wordt een oorlogskwestie :-s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan je verzekeren dat ge daarmee zeker niet in gans Europa tot resultaat komt. En dat land is part van Europa sinds hoe lang?
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, prefereert u een EU met een speciale status voor het GB op een Brexit? Ik niet. In een democratie zijn alle varkens gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wens hem proficiat met zijn onafhankelijkheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij verdient het dubbel en dik trouwens, na al die inzet... George Soros explains being a NAZI collaborator was a happy time https://www.youtube.com/watch?v=7WObTaaorgY George Soros - Nazi Collaborator.mp4 https://www.youtube.com/watch?v=CW8ENFOCeBs Move on... Een aanrader: History of George Soros (door LaRouchePAC) https://www.youtube.com/watch?v=V18AKidyA4U Laatst gewijzigd door zonbron : 24 juni 2016 om 06:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Britten maakten steeds het onderscheid tussen Britain en Europe. Uiteindelijk blijft GB een Europees land. Net zoals Rusland trouwens. De buiteneuropese invloed op Europa komt vooral van de VS. Obama kwam dan ook even ongegeneerd zeggen op wie de Britten moesten stemmen. Vrij symbolisch.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 24 juni 2016 om 06:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() IK ben in zekere zin blij dat die ambetante dikke nekken er uit trekken. Het zal er hopelijk toe leiden dat ons Europa sterker wordt. Maar dat wijzigt niks aan mijn standpunt dat de Britten een foute keuze maakten, en dat vooral de gewone man de dupe zal zijn. Ik heb in mijn eigen zaak heel duidelijk gezien dat Europa er voor gezorgd heeft dat producten relatief goedkoper geworden zijn voor de consument dankzij Europa. Iemand die meer dan 40 jaar in dezelfde handel zit kan vergelijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Europees Commissaris
|
![]() Mooi zo. Europa is een onding dat alleen maar handenvol geld kost. Een soort van uitbolcontract voor uitgerangeerde politici.
En wat hebben ze concreet al gedaan ? Buiten wat idiote regeltjes opleggen, niks, nul, nada... |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland ten westen van de oeral is meer Europees dan de Engelsen (Englanders) ooit kunnen zijn, niettegenstaande de genetische verwantschap van een groot deel met Angels & Saxen.
![]() |
#200 |
|
![]() Ongeveer 70 jaren vrede in Europa.
|
![]() |
![]() |