![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al wie daar aan het Noordstation samentroept, heeft van Francken de kans gekregen om asiel aan te vragen. Aangezien ze illegaal wensten te blijven, vervalt de bevoegdheid van Francken.
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een paar jaar op mars gewoond??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De francofonie heeft geen plichten; de francofonie heeft enkel rechten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maggie heeft nu geen meerderheid meer, die hij wel had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De welstand en het welzijn van de Vlamingen zelf is natuurlijk de laatste van hun zorgen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Franken is dus geen goede politicus, want hij kan geen wetsvoorstellen laten passeren, zegt u ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens Antwerpen wordt overstelpt met vluchtingen uit heel Belgie, zelfs vanuit Luxemburg is de toevloed niet te stoppen. Ze hebben daar geen bijkomend centrum nodig om aan hun quota te komen, dat volgens mij al duchtig overschreden is. Wat BDW trouwens gezegd heeft, is dat Francken, rekening houdende met de aantrekkingskracht van Antwerpen op vluchtelingen, het niet wenselijk achtte om daar nog een asielcentrum te openen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom Groot-Brussel als de Brusselse gemeenten zelf nog niet eens één willen worden? Een 'stad' bestaande uit 19 gemeenten is nog niet voldoende, u wil er graag nog enkele aan toevoegen? Brussel doet er blijkbaar graag alles aan om zo klein mogelijk te blijven. Een hoofdstad met nog geen 200.000 inwoners... Antwerpen, Gent, Charleroi en Luik hebben meer inwoners dan Brussel! 'Groot-Brussel'... absurd gewoon. ![]() Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 15 april 2019 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maggie draait ongeveer alles om wat Theo perfectioneerde.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niet één parkeerplaats op de Heyzel gaat er bij komen voor dat Groot-Misbaksel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In één van de liedjes kwam de tekst voor: "Maggie what have u done?" (Dat sloeg toen uiteraard op M. Thatcher - The Iron Lady) Misschien is die zin ook van toepassing met wat M. De Block allemaal aan het verknoeien is?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 april 2019 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als het VB en de NVA kiespropaganda in het Frans maken (zoals tijdens de laatste gemeenteraadsverkiezingen...) dan zal dit niet vlug gebeuren natuurlijk. Een schande voor het VB en de NVA! Laat het door mij gezegd zijn.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 april 2019 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en jij denkt dat de franstaligen hun baronnieën gaan opgeven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zullen dit op termijn toch moeten. Moest ik burgemeester zijn van Schaarbeek, ik zou me schamen over die toestanden in het Brusselse noordstation. De gemeente kan het gewoon niet aan. Alleen een supra-structuur kan zo'n probleem tackelen met een reële kans op succes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |